|
|
Przeciętny preparat antykorozyjny
|
|
Wymagany do wytwarzania wyjątkowej jakości przedmiotów na poziomie 2 dla umiejętności kowalstwo, druciarstwo (metal).
Sprzedawany przez: kowal, majster.
|
| |
|
|
przędza
|
|
Nawijana na kołowrotku zwraca nici, na narzedziu tkackim zwraca zwinięta tkanine.
|
| |
|
Przychylność Otchłani
|
|
Mroczny Rycerz otrzymuje bonus do obrony, jednak jego siły witalne i wytrzymałość spadają o połowę. Można użyć raz na 4 godziny gry (20 minut).
Mana: 10
Składniki : 1 krew
|
| |
|
Przywołanie
|
|
Tworzy portal do wybranej osoby z listy żyjących aktualnie w świecie Sosarii. Jest on jednostronny, druid nie może w niego wejść. Osoba będąca naszym przyjacielem ma możliwość bezzwłocznego przejścia przez owy portal.
Składniki : 1 rubin 3 łuski węża 5 mandragory
8 Krąg Słowa: Shiva Sov
|
| |
|
Przywołanie Smoka
|
|
Przywołuje nieumarłego smoka. Jest on trudniejszy do odwołania. Jego siła zależna jest od umiejętności.
Składniki : 1 krew smoka 1 grzybki 1 krwawe nasienie
8 Krąg Słowa: Umbrae Invito Iumentum
Wymagane: 85% Nekromancji
|
| |
|
Przywołanie Umarłych
|
|
Przywołuje maksymalnie 5 (zależnie od umiejętności rozmowy z duchami) nieumarłych losowo z grupy: szkielet, szkielet łucznik, zombi. Doświadczony nekromanta przywołuje o wiele częściej jednego kościanego rycerza lub płonącego szkieleta. Istnieje również szansa na przywołanie licza. Wszystkie przywołania wymagają zwłok, z których ma powstać nieumarły.
Składniki : 1 kość 1 otoczak 1 żyzna gleba
4 Krąg Słowa: Manes Turbidi Sollictique Vocam
Wpływ: Mądrość
|
| |
|
Przywołanie Wilków
|
|
Przywołuje maksymalnie 4 widmowe wilki. Ilość zależna jest od wiedzy o zwierzętach.
Składniki : 1 surowe żebra 1 pajęcze sieci 1 krwawy mech
5 Krąg Słowa: Filliu Prasgan
|
| |
|
| | | | | | | | | |
| | | |
|