| Ogólne:
Szansa na trafienie zależy od naszej i wroga - umiejętności walki, zręczności. Obrażenia jakie zadamy, są uzależnione od rękawic jakie mamy założone i ich zużycia, naszej wiedzy o anatomii, umiejętności taktyki, siły, głodu i oczywiście pancerza wroga. Za szanse na krytyczne uderzenie odpowiada taktyka, nasza jak i wroga.
Umiejętności uczy Alchemik, Architekt, Karczmarz, Kartograf, Mag, Skryba, Szkutnik, Zielarz.
| | Nauka umiejętności:
Na wysokość wzrostu umiejętności mają wpływ: a) częstość zadawanych ciosów oraz wielkość obrażeń. Im częściej i mocniej tym szybszy wzrost. Najlepsze w takim razie są szybkie i mocne bronie do ćwiczeń. b) poziom najedzenia, im bardziej optymalnie tym lepiej. c) blokada anty-sparingowa. Należy pamiętać, że coś takiego istnieje. Jest to bardzo ważne, ponieważ może wydawać się, że umiejętność nie rośnie lub wolno rośnie, a tak naprawdę już nauczyliśmy się wszystkiego od konkretnego potworka. Każdy potwór ma spersonalizowany licznik dla każdej postaci. System został tak zaprojektowany, żeby każdy mógł dostać jak najwięcej wzrostu umiejętności jak gra normalnie. Wzięte pod uwagę zostały również potwory leczące się (wtedy licznik regeneruje się o jakaś ilość przy uzdrawianiu, ale nie w nieskończoność). Główny cel tego systemu to zablokowanie możliwości łatwej nauki umiejętności na jednym potworku w miejscu (czyli sparing), gdzie gracz mógłby specjalnie przeciągać walkę by łatwo dostawać wzrost. To nie przejdzie - trzeba o tym pamiętać!
| | Powiązania: | - Anatomia - Taktyka - Płatnerstwo
| Bronie:
|
skórzane rękawiczki
|
|
Wymagana siła: 10 Może być wyjątkowej jakości
Materiały : 3 skóry
|
| |
|
utwardzane rękawiczki
|
|
Wymagana siła: 20 Może być wyjątkowej jakości
Materiały : kocioł z olejem 5 skór
|
| |
|
pierścieniowe rękawice
|
|
Wymagana siła: 25 Może być wyjątkowej jakości.
Materiały : 10 sztab
|
| |
|
płytowe rekawice
|
|
Wymagana siła: 50 Może być wyjątkowej jakości.
Materiały : 12 sztab
|
| |
|
kościane rekawice
|
|
Wymagana siła: 40 Może być wyjątkowej jakości
Materiały : kocioł z olejem 2 kości 6 skór
|
| |
|
tekagi
|
|
Wymagana siła: 40 Może być wyjątkowej jakości Nadaje się dla maga
Materiały : 6 sztab
|
| |
|
kosciane rekawice z demona
|
|
Wymagana siła: 40
|
| |
|
kosciane rekawice z balrona
|
|
Wymagana siła: 45
|
| |
|
szpony
|
|
Wymagana siła: 40 Może być wyjątkowej jakości Nadaje się dla maga
Materiały : 4 sztaby
|
| | | | | | | | | |
| |
|
|
| | Artykuł został napisany przez Mephisto dnia 2006, sie 28 19:01 (18 lat, 6 miesięcy temu) Artykuł był modyfikowany przez mRox dnia 2019, gru 11 15:43 (5 lat, 9 dni temu) | | | | |
| |