|
tyrion |
| Data: 2004, wrz 25 05:57
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, wrz 18
Żory | |
Lasur lubisz asfaltow?
|
| |
|
|
Mipol |
| Data: 2004, wrz 26 17:55
|
|
Nie istnieje |
hahaha, Tyrion. bedzie ciekawiej moze znowu Mudźińi Polska
|
| |
|
|
Dalluwen |
| Data: 2004, wrz 26 19:15
|
|
Nie istnieje |
Uhm. MW Gate chyba jest niedopracowany jesli chodzi o clienta 3d i go niespecjalnie wykrywa. =\\\\
|
| |
|
|
Lasur |
| Data: 2004, wrz 27 07:52
|
|
Nie istnieje |
Ja mam spaczowane Uo 3d do konca , tylko ze wykrywa mi 3d grafe pod clientem 401b.JAk sie loguje to mnie wywala bo pisze ze zly klient a potem pisze ze mozna sie logowac przez 401b , 402a... itd. Nie qmam tego totalnie.Wydaje mi sie ze nie mozna jeszcze grac w grafie 3d
|
| |
|
|
Vesemir |
| Data: 2004, wrz 27 21:38
|
|
Nie istnieje |
Mam pytanie . Czy postac z klienta 2d bedzie w 3 d ?? (Nie smiejcie sie ,zbyt długo nie gram )
|
| |
|
|
Xynd |
| Data: 2004, wrz 27 23:45
|
|
Nie istnieje |
Dzieki klientowi podlaczasz sie tylko do serwera. Postac znajduje sie tam i wszystko jej jedno jakiego klienta uzywasz ;] Wiec tak, bedzie istniec na obu klientach.
|
| |
|
|
Mastyl |
| Data: 2004, wrz 28 02:58
|
|
Nie istnieje |
Ale madre macie te komantarze. Klienty roznai sie i to bardzo, choc ten 3d , 3d jest tylko w 2/3 Prawdziwym klientem 3d UO jest amatorska, ale calkiem juz niezle chodzaca Ultima Iris - skoro MW ma tak zdolnych skrypterow, to moze sprobowalibyscie dodac support Irisa ? A ciekawi mnie czy teraz 3d jest lepsze nzi na poprzednio? POL095 radzil sobie z tym slabo, czyzbyscie byli juz po przesiadce na jakas wczesba wersje 096 ?
|
| |
|
|
tyrion |
| Data: 2004, wrz 28 18:38
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, wrz 18
Żory | |
Pol96 jest juz na MW od paru tygodni...
|
| |
|
|
Mastyl |
| Data: 2004, wrz 29 18:53
|
|
Nie istnieje |
Ale juz ten oficjalny release czy wciaz te wersje tetsowe ?
|
| |
|
|
tyrion |
| Data: 2004, wrz 29 20:54
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, wrz 18
Żory | |
Wrocmy moze lepiej do kwestii asfaltow?
|
| |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|