|
|
Qer | 2010, mar 3 00:56 | 2010, mar 3 00:57
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2012, sie 5
Legnica/Wars... | |
Witam proponuje aby gmowie przyjrzeli się temu bo na dzien dzisiejszy dużo artów wymaga poprawy
np. Pogromca Smoków w porównaniu do Pogromca Żywiolów to jakiś smiech
Wymagana siła: 65
Szybsza regeneracja staminy Zwiekszenie zręczności Zwiekszone obrażenia przeciw smokom
Pogromca Żywiolów Wymagana siła: 65
Zwiekszenie witalności Większa szansa na trafienie przeciwnika Wysysanie many Odporność na ogień Odporność na zimno Odporność na pioruny Zwiekszone obrażenia przeciw żywiołom widać gołym okiem ze coś tu jest nie tak czemu tutaj nie ma Większa szansa na trafienie przeciwnika? nawet berdysz ma wiec coś do poprawy
Nogawice Nieszcześcia Wymagana siła: 45
Zwiekszenie staminy Odporność na ogień Odporność na zimno Odporność na pioruny Większa szansa na trafienie przeciwnika
art jeden z niewielu przydatnych dla lucznika aktualnie nie opłaca sie go zakładać niby jest większa szansa na trafienie z tego co zauważyłem nie ma jej druga sprawa zabiera dexa ale daje cale 7 staminy dziwny art no ale cóż trzecia sprawa zakladajac kolczuge z shadowa nie tracimy ara ale juz zakładając kolczugę z wyższej rudy to tracimy na tym ara, jako iz to art którego nie jest latwo zdobyć powinien dawać więcej ara - wniosek cały art do POPRAWY
aa zakładając nogawice z setem ut mistyk samuraj ar samuraja kamień
Niebiańska Siekiera Wymagana siła: 50
Odporność na ogień Odporność na zimno Odporność na pioruny Większa szansa na trafienie przeciwnika Zwiekszenie staminy Zwiekszone obrażenia przeciw nieumarłym
z tego co koledzy testowali to art naprawdę nie użyteczny kiepskie dmg miał i duży rozrzut jutro dokładnie opisze co i jak
Jelenia Głowa Wymagana siła: 45
Szybsza regeneracja staminy Zwiekszenie zręczności Widzenie w nocy Większa szansa na trafienie przeciwnika
to samo poprawic ara nie wiem jak z trafialnoscia nie testowalem jeszcze
Duch Totema Wymagana siła: 45
Zwiekszenie siły Odporność na ogień Odporność na zimno Odporność na pioruny Większa szansa na trafienie przeciwnika
to samo slaby ar w mistyku samuraj ut ar coś zużytego kamienia, z trafialnoscia tez to samo co w nogawicach nie zauważyłem żadnej różnicy
co do odpornosci na zywioly powinno chronic w jakims stopniu przed graczami gdyz malo kto ubierze arta na pvm tracac na tym duzo ara
przydało by się przyglądnąć innym artom i liczę na jakaś odpowiedz gm
|
| qer.cba.pl
|
infantylny | 2010, mar 3 01:32
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
wywalic z artow broni zarowno bonus do str jak i do witala
lub
wywalic bezcelowe/bezuzyteczne blokowanie bandazy witalem, magikiem str
nie wiem czemu ma to sluzyc, co za roznica czy bedzie mnie bil szkielet czy bede zakladal i zdejmowal magika? wersja z magikiem jest nawet bardziej skomplikowana. |
|
Rez | 2010, mar 3 11:04
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Bo art nie ma byc lepszy niz wszytsko ma miec plusy i minusy , jak szukac wypasionych epikow ktorych sie nei traci pomyliles gry z wowem . |
|
PsyChoL | 2010, mar 3 11:25
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Zabrze | |
"Jedynie Mroczny Ojciec - najpoteżniejszy mistrz, ma przy sobie losowo wybrane jeden lub dwa artefakty. Przedmioty te, są dość poteżne, przez co bardzo cieżkie do zdobycia."
Z mojego punktu widzenia to wlasnie arty powinny byc lepsze niz wszystko bo to powinno zachecac do zdobywania i uzywania ich a nie trzymania w banku gdyz sa bez uzyteczne.
|
| One Team... One Enclave... Team Enclave. 4ever **Sweet Leaf Warriors** **SLW**
www enclave.pl
|
zomg | 2010, mar 3 11:36
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 17 |
Zdecydowanie arty witalności nie powinny blokować leczenia przy zakładaniu (zwykłe witale zresztą również). Dodatkowo możnaby zrobić żeby artowe częsci zbroi nie psuły bonusu do ar żadnego seta.
|
| http://signup.leagueoflegends.com/?ref=502842a915977193714355
|
Lucaveli | 2010, mar 3 11:43 | 2010, mar 3 11:47
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Pomyslales przez chwile, ze bronie artowe ze szpad i tak sa doladowane i moze nie wszystkie powinny byc lepsze od mieczy? Porownaj sobie szalone ostrze z zadlem weza/widlami jaszczura, moze dostrzezesz ta roznice.
|
| Dzień dobry.
|
PsyChoL | 2010, mar 3 13:54
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Zabrze | |
no dlatego trzeba by poprawic szalone ostrze jakos
|
| One Team... One Enclave... Team Enclave. 4ever **Sweet Leaf Warriors** **SLW**
www enclave.pl
|
Qer | 2010, mar 3 14:41
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2012, sie 5
Legnica/Wars... | |
pomysl troche zabij 10 chempow na ktore mozesz wejsc co 4 dni potrzebujesz z 2-3 osoby zeby ubic jednego pozniej ubij mo i podziel arty na osoby ktore bily wiec chyba musza byc lepsze, pozatym arty mozna stracic
Ognista Krew chodzilo mi glownie o lepsza trafialnosc dla lancy gdyz w kazdej 2h jest takie cos ale co nie zmienia faktu iz wiekszosc artow jest tak na prawde nie przydatna i przydala by sie poprawa. to nie jest jakis magik ktorego mozna zdobyc z byle jakiego moba
|
| qer.cba.pl | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|