|
|
Atreyo | 2008, cze 23 16:12
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Witam
Od niedawna gram na tym serwerze, od niedawna w ogóle gram w UO. Moja pierwsza postać mi nie wyszła, zawaliłem ja kompletnie. Chciałbym was spytać jakie umiejętności ma wybrać dla interesującego mnie połączenia Wojownika i Rzemieślnika. Jak się ma rozwijać. I na czym najlepiej nabije statystyki? Liczę że mi pomożecie...
Atreyo |
|
Loś Super Ktoś | 2008, cze 23 17:05
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
zrób sobie paroba nabij nim 100 górnika a potem druga postać ze skllami woja i do tego wiedza o broni i kowalstwo. narób sobie tak sprzętu i potem w las |
|
Redrack | 2008, cze 23 17:06
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, sty 9
Skierniewice | |
Najbardziej standardowe polaczenie woja i rzemieslnika to oczywiscie walczacy kowal (Kowalstwo + Gornictwo), ewentualnie (w zaleznosci od sposobu kreowania postaci w dalszym toku) mozna zamiast kowala dac mu krawca (Krawiectwo), aby mogl miec skorki. To takie polaczenia najbardziej nastawione na walke. Poza tym oczywiscie mozesz mu dac mniej "waleczne" skille rzemieslnicze, na przyklad Alchemia, Stolarstwo, Druciarstwo. To pierwsze bardzo przydatne dla cwiczacego wojownika, ktory nie ma przyjaciol ani znajomosci, jesli chodzi o zdobycie mikstur. No a poza tym masz jeszcze cala mase innych skilli zarobkowych, ale to juz sam musialbys zadecydowac szperajac na stronie ;] osobiscie polecam kowala, alchemika albo krawca.
Zaloz postac 45/10/10 i umiejetnosci 50 uzdrawiania i 50 odpornosci na magie, jakoze sa ta najtrudniejsze do wycwiczenia od 25 skille, jak dla poczatkujacego wojownika. Dalej mozesz pokoxac skille zarobkowe dla statystyk. Zas jesli chodzi o walke, to musisz miec podstawowe skille bojowe: Anatomia, Uzdrawianie, Walka (dowolna), Taktyka i Obrona (aczkolwiek niekonieczne); to pierwsze cwiczysz chociazby na bankierze, ale rownie dobrze na potworach podczas walki, drugie to chyba logiczne, ze leczac sie, a walka, taktyka i obrona no to juz na samej walce.
To tak skrotowo. Osobiscie polecam zajrzec na bardzo przydatny temat: http://www.mephi.euro-net.pl/forum.php?main=7&id=1926 oraz poczytac o odpowiednich umiejetnosciach na stronie oraz w dziale FAQ i Poczatki
|
| "The very threads of existence must be torn asunder, then burned, then the ashes scattered, until all is nothing and no one exists to remember existence." Tharizdun, god of Eternal Darkness, Decay, Entropy, Malign Knowledge, Insanity, and Cold.
|
Atreyo | 2008, cze 23 17:15 | 2008, cze 23 17:27
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Hmm... ciekawe. Z tego co wyczytałem na forum najlepiej grac krasnoludem, ewentualnie elfem. Krasnolud klimatycznie mi nie za bardzo pasuje ponieważ wolałbym człowieka, rasę uniwersalna. Lecz do mej postaci krasnolud jak ulał.A po za tym inne rasy też trza poznać. Jest jeszcze jedna sprawa. Chciałbym mieć postać po części samowystarczalną, czy obozowanie się przydaje? I na czym mam podnieść sobie dex?
P.S Co to jest "hid"? Ja w ogóle wielu słów na forum nie rozumiem. Domyślam się że to angielskie skróty, ale co znaczą to nie wiem... |
|
growin | 2008, cze 23 17:52
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
hid - hide - ukrywanie. Co do postaci, jeśli chcesz robić człowieka, to go rób. Jeśli np. poprawią wampira, to będziesz miał zawsze jakąś alternatywę(elf/krasnal nie może być wilkołakiem/wampirem). Alchemia - jeśli chcesz być w pewnym sensie samowystarczalny to wybierz właśnie ten skill. Broń możesz kupić raz na jakiś czas, a mixy schodzą na koxie nonstop. Obozowanie jest nieprzydatnym skillem.
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski
|
Atreyo | 2008, cze 23 18:27
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Wampir, ani wilkołak to nie jest postać dla mnie. Jednak zostanę przy krasnoludzie, choć dalej się waham nad człowiekiem. Nikt mi nie powiedział, a pytałem dwa razy. Jak się koxa dex? No i jak już jestem kowalem i górnikiem, to jaka broń jest dla mnie? |
|
Tanari | 2008, cze 23 20:02 | 2008, cze 23 20:06
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sie 4 |
Dex najlepiej koxa się oczywiście na walce. Z rzemieślniczych skilli które Ci tutaj zaproponowano to krawiectwo, po części też alchemia (chociaż tutaj przyrost jest mniejszy niż na krawiectwie). Na shardzie najlepsze połączenie dla koxu dexa to tworzenie łuków i ukrywanie. Osobiście mogę również polecić rybactwo z ukrywaniem (nie zarobisz na tym, ale zręczność leci całkiem ładnie, z tym że masz pewne prawdopodobieństwo śmierci od żywiołów – czemu można zaradzić łowiąc w mieście przy strażnikach).
Co do rasy – zanim ją wybierzesz poważnie się zastanów. Na początek polecam człowieka. Jeżeli natomiast chcesz już wybierać inną rasę – to weź pod uwagę, że taki krasnolud ma problemy z przyrostem dexa, za to ma znaczną ilość życia. Z drugiej strony elf jest znacznie zręczniejszy i szybszy (więcej dexa – szybsze leczenie itp.) ale z drugiej strony nie ma tak szybkiego przyrostu siły ( a co za tym idzie - życia). Najwięcej nowych graczy wybiera właśnie krasnoluda, co moim zdaniem nie jest tak dobre dla początkującego gracza. Jeżeli jednak zdecydujesz się na krasnoluda – weź 10/45/10 (str/dex/int), ponieważ będziesz miał problemy żeby wbić zręczność, a siła bardzo ładnie rośnie. |
|
Boragor | 2008, cze 23 20:31
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, maj 31
Legnica | |
Ja bym zrobil 45/10/10, krasnal/obuchy - 100/80 byloby jak nic | | | | | | | | | | |
| | | |
|