|
|
Kurczak | 2008, mar 6 19:22 | 2008, mar 6 19:34
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, wrz 24
Bielsko-Biał... | |
W związku z tematem "Propozycja wyłączenia ToolTips w POLu", po obejrzeniu tematu zauważyłem że wielu osobom zależy na klimacie tak więc mimo strachu przed zbluzganiem postanowiłem dać kilka swoich propozycji.
1.Podczas mycia bandaży można wprowadzić małą szansę na utratę bandaża, pojawiał by sie napis "nurt wody porwał bandaż".
2.Osoby które miałyby niskiego skilla uzdrawiania podczas leczenia też mogły by utracić bandaż. Np. Podczas próby leczenia upuściłeś bandaż, który nie nadaje się już do leczenia.
3.Wprowadzenie rdzewienia tarczy, tarcza po długim użytkowaniu rdzewiała by, żeby odnowić taką tarcze trzeba było by znaleźć malarza który mieszając różne składniki stworzyłby farbę która zapobiegła by temu procesowi , Ożywiło by to skill malarstwa.
4.Można było by ożywić skill kartografii i śledzenia za jednym zamachem. Kartograf dostałby możliwość pisania wyjątkowej jakości mapy lokalnej. Ktoś kto ma 100 śledzenia i ma w plecaku ową mapę może wybrać skilla i kliknąć na mapę, wtedy dowiadywałby się kto jest w okolicy.
Ten ostatni może trochę przegięty ale przydałby się na pvp.
Prosze głosować w stylu: 1 za/ przeciw (powód) itd.
PS.
Zablokować opcje ctrl + shift, jest tak jak alt w diablo...
Pozdro |
|
tutth | 2008, mar 6 19:34
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Zabrze | |
1)nie 2)nie 3)nie niepotrzebne utrudnienia 4)nie bo przegiete
niewiem po o chcesz ozywiac calkiem dobre i przydatne skille
|
| Nie możesz pisać odpowiedzi, ponieważ twoje konto zostało wyciszone do 14:53:57 04-01-2010. Powód: debilizm
czego więcej można spodziewać się po sto? ;]
|
Kurczak | 2008, mar 6 19:35 | 2008, mar 6 19:36
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, wrz 24
Bielsko-Biał... | |
A może jakieś uzasadnienie?
I co widzisz dobrego np w malowaniu?
A kartograf przydaje sie tylko w celach prywatnych jak odczytywanie map skarbów... ;] |
|
tutth | 2008, mar 6 19:39
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Zabrze | |
a czytac nie potrafisz ze nie widzisz uzasadnienia?
malarz maluje obrazy oraz portrety czego wiecej ci potrzeba, prawie kazdy chce miec portret swojej postaci, w malarstwie mozna dodac conajwyzej jakies lustro do malowania autoportretu
|
| Nie możesz pisać odpowiedzi, ponieważ twoje konto zostało wyciszone do 14:53:57 04-01-2010. Powód: debilizm
czego więcej można spodziewać się po sto? ;]
|
Kurczak | 2008, mar 6 19:44 | 2008, mar 6 19:48
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, wrz 24
Bielsko-Biał... | |
A ty potrafisz? Chyba ze "A może jakieś uzasadnienie?" muszę ci wytłumaczyć, chodziło mi uzasadnienie wszystkich propozycji a nie tylko jednej.
P.S pierwsze piszesz że propozycja co do malarza jest utrudnieniem a zaraz potem piszesz że prawie każdy chce mieć swój portret, to w końcu jest to utrudnienie czy malarstwo jest za dobrym skillem? |
|
Godrik | 2008, mar 6 20:05
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 20
Warszawa | |
ad.1 a co z myciem w beczce? 'utopiles bandaz' ? ad.3 Hamerait na medal i juz! ad.4 tak wlasnie dziala sledzenie pojawia ci sie menu i widzisz kto sie znajduje w okolicy.
|
| I'm too smooth, you never see me coming, I`m never in a hurry, I'm just moving fast.
|
matek | 2008, mar 6 20:26
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 25
Lębork | |
nie klimatowi uprzykrzającemu gre
|
| o lol
|
beggginer | 2008, mar 6 21:04 | 2008, mar 6 21:04
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
[ironia] zrobmy koniecznosc mycia sie postaci koniecznosc odpoczywania postaci (spanie) choroby, przeziebienia, grypy niech plecak postaci bedzie plecakiem, a nie workiem na 149 halabard niech kucie zbroi trwa miesiac niech ryby po wylowieniu i nie ugotowaniu psuja sie ba, niech kazde jedzenie niezjedzone przez tydzien psuje sie niech kartograf potrzebuje atramentu do pisania (wyrabia alchemik) [/ironia]
uo to GRA KOMPUTEROWA, czy jest dla kogos rpg czy nie to kwestia wtorna, natomiast na pewno jest to gra; gra ktorej zadaniem nadrzednym jest sprawianie przyjemnosci graczowi, a nie odwzorowywanie rzeczywistosci
od tego masz Second Life
|
| . | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|