|
|
mlynekq | 2006, sie 22 15:52
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, wrz 7
Grudziądz\\D... | |
W faktu iż jest chwilowy down postanowilem zalozyc temat w ktorym podam kilka przykladow niedopatrzen, lub istniejacych problemow ktore pewnie nie raz juz tu zostaly przetoczone ale pominiete przez gm-ow.
Pierwszym problemem ktory porusze jest brak bonusu dla broni 'miecze' ktory jak czytamy powinien wysysac mane a tak sie nie dzieje kiedy szpady paralizuja, a obuchy kopia o +40% silniej rzecz jasna nie zawsze.
Czar wis quas- przyklad..chowamy sie przed 2 magami 1 z nich ma paraliz w reku 2 wisuje, wis zostal przez nas zresowany i co? zresowany czar slychac wiec sa juz pewni ze sie znajdujemy kolo nich co jest troche dziwne, bo to kwestia czasu kiedy nas odkryja i wkoncu zaladuja paral.Zmierzam do tego by nie bylo odglosu odbicia tego czaru.
Kolejna sprawa tez zwiazana z czarami, a wiec niekonczacy sie precast.. wyczarowany czar przez maga i mozliwosc stania z nim i czekanie na przeciwnika, jest to beznadziejne i ponizej poziomu walczacego tak maga..co do zmiany to jakis rozsadny ogranicznik stania z czarem, nie chce tu zeby mowiono o uwaleniu maga bo to nie o to chodzi.
Niedawno wyszla poprawka co do poruszania sie z czarem w reku 10 krokow max.otoz jest bug ...mag moze przemierzyc droge np. 8 krokow w lewo 10 w prawo i rzucic czar..dlaczego tak jest? nie wiem zauwazylem tylko ze ta poprawka dziala tylko po przekroczeniu maximum w jednym kierunku ale mozliwy jest odwrot i kasuje sie licznik krokow.
Skil ukrywanie nie raz nie dwa zdazylo mi sie 'ukryc' w sposob taki ze skil sie powiodl bo wiadome ze pisze nad postacia *ukryles sie* i to jest wyswietlane jednak w rzeczywistosci tego nie ma i nasza postac jest widoczna i odkryta na ataki wroga.
Jak wiadomo najlepszy sie myli i cos mu nie wychodzi..teraz dlaczego mag z 100 magii..ma 100% pewnosc ze jego czar sie uda taki jak flam czy corp czyli typowe czary ofensywne do pvp gdy woj czy luk z 1xx bojowki chybia. Powinna byc mozliwosc spalenia czarow. mag moze miec bojowe tyle co wojownik statystyki rowniez, bo sa tacy ktorzy nie jednego woja przewyzszaja statystykami wiec gdy dobry wojownik/lucznik chybia, niech i dobry mag ma mozliwosc spalenia czaru. Teraz niektorzy beda mowili o resie..res resem udaje sie bardzo zadko.. a gdy tego nie zrozumiecie to mag mimo iz w skorze lub zbroi ktora moze nosic ma pancerz 6x 7x ..do tego dochodzi flam sanet ktory rani napastnika i to konkretnie.
Przejmowanie istot, teraz widoczne jest ze mamy multum tamerow, coraz wiecej nekromantow ...Chodzi mi tu o konkretny fakt. Dokladnie u mrowek kolo cove siedzi sobie flanaes i wladowal przed wejscie 50-60 liczi siedzi tam i koxa staty dzien i noc przez x dni. rozumie pomysl ma nie jego wina bo to chyba lekki bug. W koncu nie mozna sobie wynajac miejsca tylko dlatego ze ktos mi moze wpasc i zabic gdy nabijam staty, a przez jakis juz czas niestety tak jest.
To narazie tyle, pewnie bedzie duzo sprzeciwow i nieporozumen ale od czego wkoncu mamy to forum, mam nadzieje ze gm tez sie przyczynia do dyskusji i rozwaza podane tu problemy nie tylko moje ale i innych ktorzy moga tu swoje propozycje napisac.. pozdrawiam
|
|
Demi | 2006, sie 22 16:49
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, wrz 17
GRU | |
Co do tych problemów: 1. Za, (chyba nie trzeba tłumaczyć) 2. Za, Jakaś zmiana przydałaby się ponieważ ktoś wychodzi z portalu a tu 3 magów z czarami z ręce, którzy juz stoją 10min i czekają na zdobycz :< (np. ograniczyć trzymanie czaru w ręku do kilku minut) 3. Również Za! Niby naprawiono ten bug, lecz nie do końca... mag może chodzic z czarem w ręku na te 10 kroków w każdą stronę przez nieskończoność 4. Co do ukrywania, widziałem to że czasem sie niby ukrywa lecz postac jest widoczna, tylko wyskakuje *ukrywa się*. Myślę że to jakiś drobny bug i szybko będzie dało się to naprawić.
|
|
szaq | 2006, sie 22 17:09 | 2006, sie 22 18:25
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, sie 28 |
palenie czarow? niby czemu? [Edit by Todd] |
|
raist | 2006, sie 22 17:12
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, wrz 21
Gdansk | |
Piszesz ze nie chodzi ci o uwalanie maga, ale 3 zmiany sa centralnie na uwalenie wlasnie maga (powiedzmy 2 maga jedna nekro).
Co do precastu, tez uwazam to za glupie stanie i czekanie na mieso, moze jakies spalanie many stojac z czarem w reku dluzej niz 20 sekund nie wiem, nie umiem tego rozwiazac.
Mag ze 100 magii mialby palic czary dlaczego?? Twoja analogia do bojowki jest wedlug mnie totanie bezsensowna. Woj ze 100 bojowki nie trafi maga ze 100 bojowki a mag zawsze trafi czarem. Ale zeby tym czarem trafic musi go wyczarowac stojac w miejscu i przebierajac nozkami jak pierdola, gdy woj wystarczy ze schowa sie za drzewo/hidnie sie potem przebiegnie obok maga i juz laduje mu cios (trafiony lub nie niewazne, wazne ze zadaje ten cios). Ja bym dal inna analogie - na 100 hida zawsze zdolasz sie ukryc, dlatego na 100 magii zawsze wychodza ci czary (co nie jest do konca prawda poniewaz 8 krag pierdzi sie profesjonalnie ze 100 magii).
Oswajanie zwierzat przez nekromante juz zostalo oslabione i to ostro. Nie mozna oswajac mocnych stworzen jak tulacze nicosci z tego co wiem i kilka innych. A to ze wpadles na mrowki cove i spadles od lichow nie jest powodem zmieniania tego czaru. Nie pamietam zeby ktokolwiek plakal jak pan Soul zawalal calutkie wejscie do deceit 30 lichami. Tutaj przydaje sie taka umiejetnosc jak zakradanie, ktore pozwoliloby ci sprawdzic co sie dzieje w srodku, ewentualnie niewidzialny magik. No a jakbys dalej byl barbarzynca masz zaklecie niewrazliwosci, tak jak ma je paladyn i mr jezeli dobrze pamietam.
Co do ukrywania,zdarza sie towszystkim w rownym stopniu i wydaje mi sie, ze jest to po prostu skill wykrywania potworkow (zauwaz, ze nie zdarza sie to gdy chowamy sie kolo graczy).
Co do resowania wis quas zgadzam sie i nawet troche dalej bym poszedl. Nie powinni inni slyszec dzwiekow ukrytej postaci - takiego jak spadajacy reactive. Duzo razy zdarza sie, ze czaimy sie na kogos a tu brzdek reactive spadl i wisy leca jeden za drugim.
No a co do chodzenia maga z czarem w reku, jak najbardziej za. Obecnie dziala to tak ze mamy kolko o promieniu 17 krokow i mozemy w nim biegac do woli, a czar sie nie rozproszy. |
|
Dreico | 2006, sie 22 17:52
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, lut 17
Legnica | |
Wall Napisał(a):
Jak wiadomo najlepszy sie myli i cos mu nie wychodzi..teraz dlaczego mag z 100 magii..ma 100% pewnosc ze jego czar sie uda taki jak flam czy corp czyli typowe czary ofensywne do pvp gdy woj czy luk z 1xx bojowki chybia. Powinna byc mozliwosc spalenia czarow. mag moze miec bojowe tyle co wojownik statystyki rowniez, bo sa tacy ktorzy nie jednego woja przewyzszaja statystykami wiec gdy dobry wojownik/lucznik chybia, niech i dobry mag ma mozliwosc spalenia czaru. Teraz niektorzy beda mowili o resie..res resem udaje sie bardzo zadko.. a gdy tego nie zrozumiecie to mag mimo iz w skorze lub zbroi ktora moze nosic ma pancerz 6x 7x ..do tego dochodzi flam sanet ktory rani napastnika i to konkretnie
Taktyka Zwiększa również lekko szansę na uderzenie w przeciwnika. Nierozumiem.... to jakby druidowi nie udawalo sie prz 100 druidyzmu czarowac przywolanie i by mu sie nie udalo woj i lucznik od trafiania ma taktyke i walke... a magowie w wiekszosci nie maja tatyki ;] |
|
Demi | 2006, sie 22 17:54
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, wrz 17
GRU | |
raist Napisał(a): Co do ukrywania,zdarza sie towszystkim w rownym stopniu i wydaje mi sie, ze jest to po prostu skill wykrywania potworkow (zauwaz, ze nie zdarza sie to gdy chowamy sie kolo graczy)./q
Właśnie Raist gdy np. uciekasz przed innym graczem, w pobliżu 0 potworków, i woja/maga juz nie widać, chcesz się ukryć i jest emotikona *ukrywa się* ale się tylko ukryjesz i tak jakby się odrazu odkrył więc to chyba bug |
|
Lost | 2006, sie 22 18:13
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, maj 12
Poznań | |
Co do tego ze jak czarujesz i woj ci walnie hita i ty pierdzisz czar to to jest i czesto nawet dziala Mi sie nieraz zdazylo ze pierdze czar jak dostaje hita od woja luka
|
| Nabijam Posty. "[23:08] Goblin ja mam najwieksze prawa w chs"
|
Todd | 2006, sie 22 18:22
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, wrz 29 |
Co do tego ukrywania - nigdy mi się to nie zdarzyło. Jesteście pewni że to czasem jakiś skrypt nie psuje efektu? np. ukrywacie się i zostaje przerwane leczenie, na co skrypt na leczenie od razu je ponawia i przerywa ukrywanie? Oczywiście to tylko przykład - takie coś było by od razu widoczne dzieki komunikatom, ale może coś innego tutaj odkrywa?
Muszę coś wyznać, ale nie bijcie:
Z chęcią bym odseparował tamera od magów. Widział bym go jako osobną profesję, wojownik który stosuje w walce zwierzaki. Miuszał by mieć 300 killcapa na tamerkę, wiedzę i weterynarię i 500 do rozdzielenia na niepełny skillcap woja, tak by móc się obronić na tyle długo by zwierzaki zdąrzyły się uleczyć i mu pomogły. Co więciej - i tu jeszcze większy hardkor - nie wiem czy czasem Nekromanta, Driud nie powinny być odzielnymi profesjami a nie upgradem dla Maga - pierwsze 5 kręgów magii było by wspólne, natomiast potem każdy miałby tylko własne czary. Oczywiście nalezało by wtedy po raz kolejny zrobić rewolucję w czarach wszystkich profesji i dla sprawiedliwości przerobić paladyna/MR by nie był upgradem dla woja (chociaż ci mają swoje minusy). Każdy byłby na tyle słaby by zostac pokonanym przez każdego, ale to tylko takie moje ciche wymysły do których chciałem się przyznać...
|
| ekhmm..... to wszystko, dziękuje... ... *cisza* ... *litościwy poklask* | | | | | | | | | |
| | | |
|