|
|
tairuF | 2014, maj 27 11:36
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, lis 28 |
Chcialbym poruszyc pare kwestii i dowiedziec sie co inni na ten temat mysla. Coraz mniej chce mi sie logowac, a zapal mialem. 1. Kox skilli: moim zdaniem stanowczo za dlugi i zbyt meczacy. Kolega pisal: caly rok online koxalem bojowke i mam 86 - to 72 godziny online (moge sie mylic). Staty ida calkiem znosnie, jednak ze statem 6/6 i 100 boja da sie cos zrobic, a z 7/7 i 80 boja juz nie. 2. Robie rowniez krawca i zmiana z pojemnikami doprowadza mnie do szewskiej/krawieckiej pasji. Zamowienie nie miesci sie do 1 pojemnika, ciagle to sortowanie, lamanie sie, przeciazenia, doprowadzaja mnie do szalu. Postanowilem sprobowac koxac bez zamowien, ale tu sie pojawia tez problem: nie mam gdzie pakowac, chyba ze bede szyl po 50 ciuszkow co mija sie z celem. 3. Zasada zachowania masy: nie jest zachowana, robi sie cos z niczego i nagle czlowiek sie lamie. 4. Juz myslalem, ze bede mogl ciachac ubrania bezposrednio z bezpiecznego pojemnika lub juki jednak tez fiasko. 5. A bezpieczny pojemnik, bo zakupilem z kolega dom. Znalezlismy na stronce domek za 1.2 melona, strasznie nam sie podobal, idziemy do architekta, a tam 2x mniej skrzyn i 4x wieksza cena. No zglupielismy bo zbieralismy ta kase troche. Od tej pory loguje 2x rzadziej. 6. Podsumowujac, kox bojowki: meka i lzy. Kox rzemiosla nerwy, meka i lzy. Szczerze mi sie odechciewa, nie mam moze takiego zaparcia jak kiedys, nie wiem. Ale z tego co slysze i patrze po aktywnych kontach to nie sa moje widzimisie tylko. Chce grac na MW, ale chcialbym, zeby ta gra mi sprawiala przyjemnosc.
Jakie sa wasze odczucia? Jest supcio? Jak dla mnie jest za trudno. Prosze tego nie brac za prowokacje plz, tylko powazna chec do sympatycznych zmian. |
|
ylus | 2014, maj 27 12:14
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
Domy sa zdecydowanie za drogie, nie wiem kto ustalal ceny ale w ogole w nie nie trafil :/ O koksie pisalem, skille powinny koksac sie szybko staty mega wolno, co do reszty to nie odpowiem, przestalem grac po tym jak polamalo mnie zelazo w kopalni troche to uciazliwe, mysle ze z czasem ktos z ekipy to dostrzeze i cos poprawi, ile poprawi tego nie wie na te chwile nikt
|
| #releaseweb
|
Demi | 2014, maj 27 15:39
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, wrz 17
GRU | |
Popieram. 1. Skile za wolno się koxa, można to trochę przyspieszyć. 2. 3. Pojemniki - ta zmiana była bardzo dziwna. Trzymając 1400 sztab w plecaku i zaczynając kuć nagle robi się coraz ciężej i nie ma miejsca w plecaku, itemy wypadają na ziemie i przeciążają. WTF? Bonus jakiś. 4. Brak możliwości robienia z bezpiecznego pojemnika/juki itp to jakaś pomyłka. 5. Domy - tak jak pisał @ylus. Ktoś losowanie robił z cenami chyba..
Fajnie, że ekipa potrafi szybko poprawić np. stackowanie muszelek, ale są podobne lub bardziej uciążliwe zmiany którymi wypadałoby się zainteresować. Proszę o pamiętaniu, że my tylko proponujemy poprawę w którąś stronę, nie musi być dokładnie tak jak piszemy. |
|
Mischa | 2014, maj 27 16:03
|
|
|
|
|
| Incantari | |
|
2011, kwi 28
P-owo | |
Ad. 1 Zgoda, że skille rosną bardzo wolno. Jednak to jest początek, uważacie że fajnie by było jakby na tym etapie już każdy miał po 3,4,5 a nie jeden "kox" 7 skilli na 100? Bo tak by to już wyglądało Pewnie, że chce się iść lać coś mocniejszego, ale bicie licha noobem też ma swój urok. Więc pomimo "cierpienia" jestem przeciw przyspieszeniu ogólnemu, a już na pewno przyspieszaniu ćwiczenia bojówki. Jeśli już coś należy przyspieszyć, to pojedyncze skille, które odstają od reszty lub w jakiś sposób są przegięte bardziej. Dla przykładu ćwiczenie magii w porównaniu z bojówką, to dopiero katorga. Ze skilli rzemieślniczych należy ogarnąć kowalkę i płatnerza, bo zużywana ilość żelaza jest ogromna (i nie chce przyspieszać gaina, ale np wydłużyć czas kucia 2x i przyspieszyć gain 2x - wyjdzie na zero, a ilość potrzebnego żelaza spadnie 2 krotnie).
Ad. 2 Czemu tak jest było wyjaśniane kilka razy - taki jest pomysł ekipy na ograniczenie chomikowania. Jako kowal, nie dostrzegam problemu tu opisanego Używam plecaków, jeśli to ma jakieś znaczenie - ze spokojem funkcjonuję. Oczywiście mam kowala do którego mam dostęp z juką - pewnie w tym tkwi całe sedno problemu.
Ad. 3 Uważaj o co prosisz bo zamiast spodziewanej obniżki wagi produktu, najprawdopodobniej to półproduktom przybędzie "kilogramów".
Ad. 4 Do zrobienia. Zaproponuj zmianę.
Ad. 5 Ceny domów są OK, uzależnione od materiału, wielkości i skrzyni domów. Fakt, że są drogie, a nawet bardzo drogie, ma to jednak jeden duży plus. Skończy się kupowanie solo zamków i innych bajerów. W zamku ma być kilku/kilkunastu mieszkańców, a nie jeden oligarcha
FAKT, że to wstyd, ze na www nie ma aktualnych danych
Tak na szybko - więc tym razem sorry za chaos i błędy Aha i jeszcze coś, ten temat jest w złym dziale - pomieszanie błędów, propozycji i "tematu dowolnego". Doświadczenie podpowiada, że takie tematy zaginą bez odzewu!
|
| S*T*O*P parobom!
|
Xinder | 2014, maj 27 16:25
|
|
|
|
|
| Seth Varkas | |
|
2011, lip 12
Bytom | |
ad 1. zgadzam sie ze skile rosna wolno ale nie czarujmy sie ze nie chcemy drugiej areny. jak bym po miesiacu mial 105 boja i 100 uzdro to po jakim czasie zaczelo by to przypominac arene? tak jak jest mis ie podoba co gram i gram i nadal mam cel zeby dalej koxac bo jeszcze mam cos do osiagniecia, nadal trwa wyscig kto pierwszy cos osiagnie, i to mi sie podoba.
ad 2. no jak zamowienie sie nie miesci do plecaka napewno jest uciazliwe ale z tego co pamietam to i na arenie robiac juki tez mi sie nie miescily albo mnie lamały... zmiana na celu ma ograniczenie ilosci itemow na serwie i popieram. wieksza rotacja itemami miedzy graczami a nie chomikowanie. juz wczesniej pisalem kilka zmian jak to mozna urozmaicic ale bylo bez odzewu.
ad 3. na arenie chyba tez tak bylo ze robiac itemy z poproduktow waga rosla... troche malo realne. zajmowac wiecej moze bo sztabka jest prostokatna a klata z płyty pusta w srodku wiec musi wiecej miejsca zajmowac....
ad 5. glowy se nie dam uciac ale czy przy zapupie domu niema info o tym ile ma skrzyn i do zabezpieczenia? |
|
tairuF | 2014, maj 27 16:27 | 2014, maj 27 16:30
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, lis 28 |
a) tu zwroce uwage na pewnien problem: "W zamku ma być kilku/kilkunastu mieszkańców, a nie jeden oligarcha" kilkunastu mieszkancow nie zmiesci sie do kilku skrzynek. skonczy sie na kilku domkach kolo siebie nawet dla 1 gracza (ide o zaklad). ceny domow sa nieadekwatne do ilosci skrzyn i ich obecnej pojemnosci. ja nie chce chomikowac stuffu, ale chce miec mozliwosc schowania gdzies chociaz tkaniny i kamishim. tu podkresle, w skrzyni miesci sie max 150 kamishim i nic wiecej. mam dom za 1.2 miliona z 5 skrzyniami. jak widzisz mieszkac w kilkanascie osob? wczesniej same butle zajmowaly mi wiecej niz pojemnosc tych 5 skrzyn. Ja rozumiem i popierdam ograniczanie chomikowania, ale to nie dziala jak powinno.
b) chodzi o to, ze z welny robisz material iles razy ciezszy, a z tknaniny szyjesz lachy tez ciezsze.
d) ja tam nie chce isc na nic mocniejszego, tylko chce sobie pvp polatac. i tak na pvm wazne sa glownie staty. i uwazam, ze fajnie by bylo jakby bojowka szybko wpadala. wtedy mozna wbijac inna bojowke jak sie znudzi itp, "zabawa". bo tylko w przypadku bojowki brak 100% dyskwalifikuje cie z rozrywki pvp. rozrzut miedzy 80 - 90% jest niczym ruska katiusza. i nie dawajcie mi zaraz latki pk ze chce jakis mlodych bic.
edit: przy zapupie masz tak xinder cene i ilosc skrzyn
aha no i przepraszam, ze zly dzial ale ufam, ze ktos to i tak przeczyta. ciezko to przyporzadkowac. |
|
ylus | 2014, maj 27 16:31 | 2014, maj 27 16:37
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
ja bym byl za propozycja taka, im drozszy dom tym wiecej miesci sie w skrzyniach, wtedy to ma sens ze w zamku nie siedzi jeden oligarcha tylko wielu ludzikow bo kazdemu cos do tej jednej czy dwoch skrzyn sie zmiesci, tylko jest jedno ale, jak tak bedzie, to kazdy bedzie zbieral na zamek demo, a kazdy inny domek zostanie olany,
co do ciezaru, czy to nie jest tak ze uzycie powiedzmy dwoch polproduktow, zrobenie z nich jednego produktu, waga nie jest taka sama ?? czyli powiedzmy masz na sobie 250 drewienek i 250 pior, robisz z nich 250 strzal i waga dalej jest taka sama ??
|
| #releaseweb
|
KFY | 2014, maj 27 17:28
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, sty 27 |
1. A niech leci wolno, a co, bedziemy dluzej sie meczyc
2. Ano jest troche lipa z zamowieniami, ale co zrobic, trzeba po prostu robic po mniej itemkow i oddawac na raty, az tak skrajnie meczace to nie jest, a jak kogos wybitnie to dobija to na upartego zawsze moze makro zrobic, ktore wykona to za niego
3. Ano z tym jest problem, mam 20 klod, ktore waza 40, zrobie z nich 20 desek, ktore waza 1 (ma to sens) a potem zrobie z nich szafke, ktora wazy 130 Zmiany z waga byly proponowane dawno dawno temu, jednak na dobra sprawe trzeba by sprawdzic i pewnie pozmieniac wagi praktycznie wszytkich produktow w UO, nie wydaje mi sie by bylo to warte zachodu.
4. Dlaczego nie da sie robic itemow ze skrzyni? Przeciez itemy laduja tam gdzie jest material, jesli trzymasz wiec material w juce to tam powinny leciec kamishima, narzedzia najlepiej tez tam wsadz, ja nie mialem problemu z robieniem czystych zwoji czy run stoalrka bezposrednio w skrzyni bankowej, po prostu trzymasz tam narzedzie i material. Chyba, ze cos naprawde nie dawno sie zmienilo.
5. Po prostu ceny domow na stronce nie sa uaktualnione, pewnie niebawem ktos to uaktualni. Ich wysokosc jest ok, dom powinien byc luksusem, czyms na co sie zbiera a nie kupuje od niechcenia.
6. Podsumowujac, przydaloby sie uaktualnic www, wiecej tam rzeczy jest do poprawienia niz tylko ceny domkow i bedzie ok | | | | | | | | | | | |
| | | |
|