|
|
Mephisto | 2013, maj 25 12:05
|
|
|
|
|
| Mephisto | | |
|
2003, sie 9
Piekło | |
MW istnieje od dawna. Na początku istnienia było mniej możliwości rozwoju postaci jak i mniej umiejętności do rozdania. Mimo ze dodaliśmy 100% za wiek do skillcapa, to nadal skillcap wypiera rzemiosło i właściwie każdy gracz wczesniej czy pozniej zmuszony jest wyrzucic calkiem, bo taki wymóg stawia pełna gotowość do walki. Gracze podwyższyli poprzeczkę poprzez wybór buildów w pelni uzywajacych umów do walki pvp/pvm. Ja natomiast uważam, że każdy gracz powinien mieć coś co może wytwarzać - pełna zależność od innych rzemieślników czy handlu nie sprawdza się, bo wczesniej czy pozniej gracz zmuszony jest sie uniezaleznic, a jak to moze teraz zrobic? Aby nie tracic miejsca w skillcapie na umy do walki, to musi zrobic wydzieloną postać pod same rzemiosło. W związku z tym chciałbym dać każdemu graczowi dodatkowo 100% skilllcapa tylko na umiejętność przemysłową lub rzemieślniczą, by kazdy mogł chociaz z jedną rzecz wytwarzać i nie czuć się zależnym w pełni od innych.
Co o tym sądzicie? Czy nie chcielibyście mieć chociaż jednej umiejętności rzemieślniczej by uczestniczyć w handlu w dwie strony i nie byc zależnym w pełni od innych?
Czekam na Wasze opinie. |
|
Krzys | 2013, maj 25 12:31
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Ostrołęka | |
Super pomysl, tylko trzeba pojsc krok dalej i zablokowac itemy z parobow. |
|
Incognito | 2013, maj 25 13:16 | 2013, maj 25 13:31
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2020, mar 6
lost in spac... | |
Ja w odróżnieniu od Mephisto uwazam ze to dobije handel na dobre. Zwlaszcza ze tego nie pojdzie potem cofnac WEZCIE TO POD UWAGE.
Kazdy moze zrobic 4 postacie. Zatem liczyc trzeba na to ze bedzie mial 4 skille crafterskie. UO to gra mmo, trzeba patrzec pod wzgledem Teamów i Gildii. Kazda grupa graczy tworzy skille pod siebie, minimalna liczba teamu i gildie to średnio 5 osob ale zazwyczaj jest więcej. Czyli średnio policzyc trzeba ze jeden team graczy bedzie mial 20 skilli crafterskich. Osiągną wszystkie ktore im sa potrzebne + te nadwyzkowe. W ten sposob stają sie samowystarczalni.
Sposobem aby to ukrócić jest ograniczenie do 1 skilla crafterskiego na konto. Nie jest jakis super, ale jednak w jakis sposob to ogranicza. Wtedy 1 osoba ma 1 skill i dojdzie do rozwoju handlu i wymian na MW pomiedzy gildiami mniejszymi. Samowystarczalne beda tylko te duuze gildie.
Oczywiscie moje założenie spełni sie dopiero wtedy, kiedy osoby skasują swoje paroby ale w koncu to uczynią aby wbić kolejna postać PvP/PvM. Tylko potrzeba na to czasu. Warto czekać by uzyskać coś czego zawsze się chciało.
Innym sposobem na ograniczenie liczby rzemieslnikow to danie profitow rzemioslu w PvP i PvM. Ogranicza jeszcze bardziej niz sposob powyzszy i zadziała na identycznej zasadzie warunków.
Wytlumaczenie problemu, który stworzy danie wszystkim rzemiosla jest bardzo oczywiste. Dlatego nie głosujcie ze tego chcecie. Chyba ze juz na wieki wiekow chcecie stracic mozliwosc handlu i interkacji z innymi graczami. Podalem wam inne mozliwosci i szansy rozwiazania. Wyobrazcie sobie, jakbyscie mieszkali w spoleczenstwie ze kazdy obok was posiada supermarket typu biedronka, czy chodzili byscie do biedronki sasiada ? Po co, skoro macie swoja a wasz kuzyn ma tez druga etc.
|
| www cHs.neostrada.pl www RlsWeb.org< szybkie info na temat nowych filmów, w najlepszej jakości i nie tylko.
"Zawsze piękniejszą odpowiedź dostanie, kto zada piękniejsze pytanie." E.E. Cummings
"błąd jest przywilejem filozofów.Tylko glupcy nie mylą sie nigdy" Sokrates
"matek: Na MW nie ma czegoś takiego jak umiejętnie bieganie, znajdź mi osła, który się pod tym podpisze." - :D
|
azi | 2013, maj 25 13:19
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2009, lis 29 |
Fajny pomysl. Juz dawno gracze o tym pisali jeszcze za czasow gdy to co napisal krzys bylo faktem. Nie blokujcie itemow paroba na 1 postac bo to dobije mw. Przynajmniej nie robcie tego bez wczesniejszej sondy wsrod aktywnie grajacych. |
|
Suru | 2013, maj 25 13:54
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 3
Mielec | |
Mega pomysł, skil wyłącznie pod rzemiosło
|
| I w ryj dać mogę dać!
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
|
Nar | 2013, maj 25 14:33
|
|
|
|
|
| Sergio | |
|
2010, lip 24
Legnica | |
@Mephisto wtedy każdy mag wbije sobie inskrypcje i będzie cieszył się bonusu do ara. Trzeba wziąć to pod uwagę. |
|
Hudy | 2013, maj 25 14:34
|
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
Super pomysl, tylko male ale....
Co z takimi skillami jak kowalstwo gdzie wymagane sa 2 skille do produkcji? Co z bonusami z inskrypcji? |
|
Incognito | 2013, maj 25 14:44 | 2013, maj 25 14:47
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2020, mar 6
lost in spac... | |
@azi, @Hudy, @Suru, Przeczytaliscie to co ja napisalem ? Przeczytajcie i napiszcie ze zmieniacie swoj głos. Nie bądźcie ślepi.
Wiadome ze bonus z insy zniknie. Kowalstwo juz jest opracowane na inny sposob, zobaczycie na jaki bo nie jest akurat inwazyjny.
|
| www cHs.neostrada.pl www RlsWeb.org< szybkie info na temat nowych filmów, w najlepszej jakości i nie tylko.
"Zawsze piękniejszą odpowiedź dostanie, kto zada piękniejsze pytanie." E.E. Cummings
"błąd jest przywilejem filozofów.Tylko glupcy nie mylą sie nigdy" Sokrates
"matek: Na MW nie ma czegoś takiego jak umiejętnie bieganie, znajdź mi osła, który się pod tym podpisze." - :D | | | | | | | | | | |
| | | |
|