|
|
BaR | 2008, cze 23 20:40 | 2008, cze 23 20:41
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 3 |
Zrób sobie krasnoluda 45 10 10 no i oczywiście na początek rybak+hid .Rybki które wyłowisz zawsze możesz sprzedać ,a gp przeznaczyć na jedzenie
ps. na rybaku spokojnie możesz makrowac 50 dexa;]
|
| ...!
|
pestkowiec | 2008, cze 23 21:08
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 14 |
też tak mówiłem a tu co? zostałem ale stwierdziłem ze bezsensu i sie oduczyłem |
|
Atreyo | 2008, cze 23 22:42
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Chyba już zdecydowałem. Ja to widzę tak: Krasnolud Kowal Wojownik - Górnik Rybak ( Dla dexa ) Broń Obuchowa ( przy kowalu i górniku chyba najlepiej ) 45/10/10
Co wy na to? Podpowiedzcie mi umiejętności jakie mam wybrać dla takiego jegomościa... I czy znajdzie się ktoś kto będzie moim przewodnik, że tak się wyrażę na wyspach dla nowych. Znacie kogoś kto mi pomoże? Da dobrą rade, jak i ekwipunek lub złoto... Wszystko co mi jakoś pomoże... |
|
Mornar | 2008, cze 23 23:10
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, wrz 25 |
Tanari dobrze ci podpowiadał. Jak już bierzesz krasnoluda, to chyba jakąś pomyłką byłoby dobranie mu statów początkowych - 45/10/10. Nie po to ma szybszy gain siły, a później będziesz miał problemy z wyćwiczeniem zręczności, której wcale nie można tak zaniedbywać, w końcu to ona będzie wpływać na szybkość leczenia, szansę na trafienie przeciwnika jak i uniki. Za to siłę na początku można łatwo wyćwiczyć zabijając ptactwo sztyletem. Jak już zdobędziesz 15 str to możesz tymczasowo zająć się drwalstwem i w tym fachu wyćwiczyć siłę do 25 siły, wtedy będziesz mógł tak jak chciałeś zająć się górnictwem. Później kowalstwem.
Tak jak wcześniej inni pisali najlepiej wziąść na początek po 50 - uzdrawianie i odporność, bo są to najtrudniejsze skille do wytrenowania. Na początku powinieneś zadbać o zapewnienie swojej postaci płynnośći finansowej, by w dalszym etapie gry móc spokojnie skupić się na rozwoju postaci. Proponował bym ci krawiectwo i przy okazji trenować ukrywanie, gwarantuje to szybki gain zręczności, a na krawcu można łatwo zarobić początkującej postaci, prawie bez własnego wkładu, np. zbierając wełne z owiec i przerabiając ją na tkanine.
Jak dla mnie: Krasnolud 10/45/10 Uzdrawianie Odporność
Dla kasy: Krawiec + ukrywanie (kox zręczności)
Trening: Bojówka, latanie po lasku ze sztylecikiem na patszki (przy okazji możesz zbierać pióra, chętnie kupowane przez elfów), do 15 siły drwalstwo, do 25 siły górnictwo,
Tyle ode mnie. Jakbyś miał jakieś pytania to mogę służyć pomocą i radą w stawianiu pierwszych kroków w UO - GG 4452593
|
| "Dyplomacja to umiejętność powtarzania 'dobry piesek', dopóki nie znajdzie się odpowiednio grubego kija" - Tom Clancy
|
Atreyo | 2008, cze 23 23:15 | 2008, cze 24 09:41
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Dobrze, zrobię jak mówisz. Wydaje sie to dobre rozwiązanie... |
|
perkos | 2008, cze 24 14:25 | 2008, cze 24 14:30
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, lis 9
Kwidzyn | |
Gunio Napisał: zrób sobie paroba nabij nim 100 górnika a potem druga postać ze skllami woja i do tego wiedza o broni i kowalstwo. narób sobie tak sprzętu i potem w las.
Nawet jeśli zrobi paroba na 100% i narobi sprzętu aż nie będzie mu się mieściło w domku, banku i wgl. to i tak tego drugą postacią nie założy !! będzie mógł ten sprzedać ale innym graczom, vendorom lub też wyrzuić to do śmieci |
|
Loś Super Ktoś | 2008, cze 24 14:36
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Lothedrinion widzę ze sztuka czytania u ciebie zanika parob kopie tylko rude, a właściwa postać do walki robi sobie sprzęt. no chyba ze ja się mylę myśląc ze surowce z paroba niemożna używać |
|
Atreyo | 2008, cze 24 14:41
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Ja nie zamierzam się bawić w dwie postacie, pomysł Gunio od początku mi się nie podoba. Chce jedną postać. I zrobię tak jak mówi Mornar. Teraz szukam tylko nauczycieli na wyspach dla nowych. Bo zauważyłem że jeśli ktoś coś umie to ucieka stamtąd. I w wyniku tego nie ma nikogo kto może nauczać ponad 25%... | | | | | | | | | | |
| | | |
|