|
|
R4sz3k | 2014, sie 20 20:22
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2018, lis 26
Bytom | |
Witaj Kamilu kilku z nas zaczelo gre na rebornie, niestety towarzyszył im słomiany zapał i poprzestali. Pewnie paru z nich wróci, ale jak zrobi sie zimniej na dworze |
|
bnt | 2014, sie 20 20:23
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, lis 25
Ziemia | |
kogo obchodzi ta historia |
|
nowator | 2014, sie 20 21:44
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sie 19
Mocarstwo | |
troche dziwnie najezdzac na kogos ze jest chujowym qm'em samemu majac taka przeszlosc ? nie wygladasz fajnie robiac komus regi nawet czy tam zloto bo zobacz jak ma sie czuc reszta graczy, na chuj te prowokacje |
|
Wesolek | 2014, sie 21 08:55
|
|
|
|
|
| Flanaess Imphraezl | |
|
2006, mar 7
Lakeshire | |
Nie bardzo rozumiem sensu tego tematu, jeśli chciałeś się dowiedzieć czy ktoś gra prościej było zajrzeć na IRCa i tam zapytać.
Aryman jaki jest każdy widzi, ale poświęca swój prywatny czas w rozwój fabuły i to się liczy. Za to doceniam GM'ów bo mi najzwyczajniej w świecie nie chciałoby się.
Historia MW jest taka a nie inna, jednym się podoba innym nie. Mi się nie podoba, ale to moje zdanie i wcale nie mam chęci ani sił żeby pisać lepszą, więc nie krytykuje czyjejś pracy. Jeśli uważasz, że możesz zrobić lepszą to napisz propozycję i może ktoś ją zrealizuje, a najlepiej zagraj na nowym shardzie i twórz tą historię razem z innymi.
|
| Odpłać ciosem za cios, pogardą za pogardę, przekleństwem za przekleństwo - mając w tym swój spory udział! Oko za oko, ząb za ząb, zawsze po czterokroć, po stokroć! Stań się Postrachem dla swojego przeciwnika i jeżeli wejdzie ci w drogę posiądzie dodatkową mądrość, aby przemyśleć swoje posunięcie. Masz więc sprawić, abyś pod każdym względem budził szacunek i twoja dusza - twoja nieśmiertelna dusza - będzie żyła, i to nie w niepojętym raju, ale w umysłach i energii tych, u których wzbudziłeś szacunek.
|
nowator | 2014, sie 21 18:18
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sie 19
Mocarstwo | |
dokładnie nic dodać nic ująć, łatwo krytykować a jeszcze nie widząc czyich starań autor tematu nie nadaję się nawet na jakąkolwiek propozycje ze swoją przeszłością.. |
|
Elfin | 2014, sie 21 20:27
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, wrz 22 |
@nowator, właśnie tacy gracze jak Ty sprawiają, że czuję, że Ultima straciła przez te ostatnie lata swój unikalny klimat, który rekompensował kiepską grafikę i pomniejsze błędy/niedociągnięcia techniczne. Nigdzie nie napisałem - zwłaszcza w tak prymitywny sposób - że Aryman jest kiepski. Napisałem za to, że sprawia wrażenie nieogarniętego, tj. kogoś, kto jeszcze nie ma wszystkiego pod kontrolą; kto potrzebuje trochę więcej odwagi, szaleństwa i rozmachu w tworzeniu questów. Jeśli oceniasz moje GM-owanie przez pryzmat jednej akcji z zrzuceniem regów, to w takim układzie 90% GM-ów nie nadawało się na to miejsce. Tak jak pisałem wcześniej, w ekipie zawsze miały miejsce przekręty przy których ten mój wyskok był pikusiem... A jednak za czasów tych "nieuczciwych bogów" z mętną przeszłością, serwer hulał znacznie lepiej, niż teraz, gdy zostali sami nieskazitelnie i szlachetni grajkowie. Zresztą... Żeby pisać questy, wprowadzać zmiany, wybudować obiekty na potrzeby fabuły itd. trzeba było poświęcić dziesiątki godzin, często zarywając noc, nie otrzymując nic w zamian, poza paroma dobrymi słowami i satysfakcją. Te godziny mógłbym poświęcić na grę własną postacią, którą w tym czasie z pewnością zarobiłbym więcej, niż postanowiłem sobie zrzucić - naprawdę uważasz, że moje zachowanie było aż tak "niecne"?
@Wesolek, napisalem ten temat, bo wydaje mi się, że więcej osób przegląda forum, niż aktywnie udziela się na IRC-u. Wątpię, bym mógł spotkać tam ludzi, którzy akurat nie byliby pogrążeni w koksie i byli w stanie odpowiedzieć na moje pytania. Swój wkład w historię świata już mam, nie odczuwam potrzeby kolejnej ingerencji. To jest trochę jak z dzieckiem, którego czegoś się nauczyło - potem idzie w świat i spotyka nowych ludzi, nowych nauczycieli, a Ty jesteś ciekawy, jak sobie radzi, kim się stało i czy korzysta z tego, co mu dałeś.
@bnt, tak jak pisałem wcześniej - czuję, że pewne pokolenie graczy UO się skończyło. Gra została zalana przez nową generację, w większości takich ludzi, którzy w podaniach o konto z dumą wpisywali, że "owszem, grali w gry cRPG: Diablo i Diablo 2". Wiem, że Cię nie obchodzi ta historia, jak i prawdopodobnie masz w nosie każdą inną historię na tym serwerze. Dla Ciebie UO pewnie leży gdzieś pomiędzy Simsami (bo domki, ubranka, fryzurki) i CS-em (bo trzeba zabijać)... Ale kiedyś dominowali gracze, którzy w Ultimie widzieli coś więcej i dla fabuły oraz klimatu świata fantasy, który sprawiał, że zapominali o tym rzeczywistym, przymykali oczy na przedwojenną grafikę, czy mniej trafione zmiany w mechanice.
I tak jeszcze na koniec: nie żałuję, że moja przygoda z UO skończyła się tak, a nie inaczej. Ta gra silnie uzależniała i potrzebna była terapia wstrząsowa i drastyczny krok, żeby się z niej wyrwać i zacząć robić coś sensownego w prawdziwym świecie. Gdybym nie wyleciał, prawdopodobnie traciłbym ogrom czasu na grę, a powolny upadek serwera wywoływałby we mnie poczucie zmarnowanych lat. Moje wspomnienia z gry obfitują w duży online, nieprzewidywalne przygody, radość z gry zwykłą postacią i satysfakcję z błyskotliwych questów, na których zawsze było mnóstwo graczy - kto wie, jak by wyglądały, gdybym wciąż miał aktywne konto? Może zostałyby zatarte przez użeranie się z dziećmi neostrady, prymitywami i botami na skryptach? Może UO zaczęłoby mi się kojarzyć z wszechobecną pustką, bo tak niski jest aktualnie online? Cieszę się z tego, jak zapamiętałem rozgrywkę - tego nikt mi nie odbierze. A że skończyło się tak, jak się skończyło? Trudno, widocznie tak miało być. Każdy popełnia błędy i lepiej dla mnie, że dostałem lekcję, po której mogłem stwierdzić, że to na szczęście tylko gra i wyciągnąć nauki na przyszłość. |
|
Aryman | 2014, sie 21 21:03
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
@Elfin, brak jest graczy takich jak kiedyś, którzy potrafili się bawić, teraz, jedyna a zabawa to było pvp, staramy się to zmienić i online pada, drastyczne cięcia, zmiany które nie podobają się pekerom, to wszystko wpływa na online, co do zmiany generacji, tu się nie zgodzę, w UO grają praktycznie sami starzy gracze których klimat znudził |
|
bnt | 2014, sie 21 21:59
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, lis 25
Ziemia | |
@Elfin troche nie trafiles. Najbardziej w tej grze podobala mi sie adrenalina. Niewiele jest takich gier, gdzie mozesz zbierac stuff przez pol roku (np jakies dobre magole) i stracic to wszystko w kilka sekund. Druga rzecz, ktora mi sie podobala to to, ze wcale nie trzeba bylo niewiadomo ile koxac, aby moc zabic osobe, ktora ma duza lepsza postac.
Co do starych czasow, rzeczywiscie bylo wiecej klimatu jednak wg mnie i tak ten shard juz wtedy byl napedzany przez pvp/pvm. Rowniez uwazam, ze jakby w tamtym czasie wprowadzic te zmiany, ktore jakis czas temu tu weszly, online drastycznie by spadlo. | | | | | | | | | |
| | | |
|