|
|
growin | 2013, maj 25 15:24
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
A ja uważam, że raczej powinno się jakoś usunąć parobów - inaczej ta zmiana nie ma sensu, a jeszcze bardziej zmniejszy interakcje.
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski
|
Mephisto | 2013, maj 25 15:33 | 2013, maj 25 15:38
|
|
|
|
| Mephisto | | |
|
2003, sie 9
Piekło | |
Paroby beda istniec tak dlugo, jak buildy postaci beda wypierac rzemioslo z normalnego zycia postaci. Osobiscie uwazam, ze kazdy powinien cos sobie wytwarzać. Wyjątki istnieją - jak ktos calkiem nie chce to nie musi. Nikt nie kaze wykorzystywać tych 100% dodatkowych, ale każdy powinien mieć możliwość bez presji, że "coś" straci. Oczywiscie mówiąc "parob" nie mam na mysli czystego rzemieślnika - postaci, którą ktoś przeznaczył wszystkie umy na rzemiosło bo chciał grać taką postacią. Parób to w moim rozumieniu postac, ktora nie sluzy do gry a do samowystarczalnosci innych postaci na koncie lub po prostu by móc cos craftowac, z racji ze na innych postaciach nie mamy zadnego crafta. |
|
Yava | 2013, maj 25 15:53
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 3 |
To by miało sens, o ile raz wybrana umiejętność nie mogłaby być zmieniana (lub kolejna uczona wymagałaby sporo więcej czasu na naukę). W innym przypadku wyglądało to będzie tak, że np gracz X potrzebuje ubrań - uczy się krawiectwa i szuje sobie 200-300 kompletów skór, potem wpadnie na pomysł że potrzeba mu butli wiec wbije alchemie i nakręci sobie po 50k butli itd. I żeby było jasne to może to samo zrobić na parobie, ale na serwerze panuje przekonanie, że staty postaci mają przeogromne znaczenie przy robieniu expów i zrobi to na głównej postaci. |
|
Hudy | 2013, maj 25 15:59
|
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
+1 |
|
Mephisto | 2013, maj 25 16:31
|
|
|
|
|
| Mephisto | | |
|
2003, sie 9
Piekło | |
Nie widze w tym problemu - tak samo moze robic teraz, jak ktos ma siłe, czas i wystarczajaco srodkow by sobie zmieniac rzemiosło na widzi mi się. Dodatkowe 100% nie zrobi tutaj roznicy. |
|
dzikus | 2013, maj 25 16:43
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 7
Ostrołęka | |
Takie rozwiązanie by miało sens, gdybyśmy mieli do dyspozycji 1 slot. W obecnej sytuacji jest zbędne. Można sobie zrobić łucznika, maga, woja i jeszcze dorzucić paroba. Możliwość wbicia przykładowego krawca na postaci posiadającej 9x czy nawet 100 dexa - to byłby niezły prezent i pętla na szyję dla handlu. |
|
azi | 2013, maj 25 17:01 | 2013, maj 25 17:05
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2009, lis 29 |
@Incognito nie dobije to handlu ponieważ dzisiaj handlu już nie ma. Nikt nie robi itemów na handel. Handluje się tylko itemami zgrabionymi z PvP i nazbieranymi w trakcie koxu skilla do 100. Mam zamknięty statcap i skillcap na swojej postaci głównej. Jak dostane dodatkowe 100 na rzemiosło to z przyjemnością sobie wbije coś a i może z wytworzonych itemow wrzucę coś do kupca na handel.
Wszystko zależy tez od tego ile kto ma złota w banku. Ostatnio potrzebowałem dosć dużej kwoty (4mln) no i ostro poparobowalem żeby wytworzyć itemki i wrzucić do kupca. a jeden z waszych ostatnich eventów gdzie sprzedawaliście unikalne itemy pokazał że skrzynie są jeszcze pełne bo szły rzeczy po 1-3 miln za sztukę. |
|
Incognito | 2013, maj 25 17:13
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2020, mar 6
lost in spac... | |
Wiemy ze nie ma. Tylko, że po tej zmianie nadal nie bedzie. Bo kazdy bedzie wszystko mial, rozumiesz ? Nic sie nie zmieni w tej kwestii. Dobije w takim znaczeniu, ze potem juz nie wdrozszy ZADNEJ ZMIANY, która mogła by ten handel rozwinac. Przyklady, które mogly by handel rozwinac opisalem w swoim poscie poprzednim.
|
| www cHs.neostrada.pl www RlsWeb.org< szybkie info na temat nowych filmów, w najlepszej jakości i nie tylko.
"Zawsze piękniejszą odpowiedź dostanie, kto zada piękniejsze pytanie." E.E. Cummings
"błąd jest przywilejem filozofów.Tylko glupcy nie mylą sie nigdy" Sokrates
"matek: Na MW nie ma czegoś takiego jak umiejętnie bieganie, znajdź mi osła, który się pod tym podpisze." - :D | | | | | | | | | |
| | | |
|