|
|
Mischa | 2014, cze 13 19:42
|
|
|
|
|
| Incantari | |
|
2011, kwi 28
P-owo | |
@dzikus normalnie masakra. "niedorozwinięty" - dla mnie typ co kosi z premedytacją innych, co nie mają szans z nim rywalizować (jeszcze zabije lame bez powodu), a dla Ciebie gracz który rezygnuje, bo go taki "dobroczyńca" zabija i grabi go z całego noobowego dobytku. Niby czemu taki "uciśniony" miałby mieć nieograniczoną cierpliwość? Szczególnie teraz, jak ciężko się komuś nowemu dorobić. Gratuluje postawy, choć chyba nie ma czego. Tu należało by skończyć "dyskusję" z Tobą, ale nie mogę się powstrzymać.
Myślenie takich jednostek jak Ty, nastawionych tylko na PvP, jednostek które zawsze miały najwięcej do powiedzenia, których to zdanie było jedynym słusznym doprowadziło MW do restartu. To co Ty nazywasz dawaniem palca, było desperackim ruchem próby uratowania online i nawet początkowo skutecznym. Zresztą Ty i Tobie podobni już za szyje trzymacie, a wypominacie palec. Co do durnego PK, "kiedyś" się o tym nie mówiło, bo był luksus rotacji graczy, dziś go nie ma! 8 lat temu, 3 lata temu i tydzień temu procent tych co rezygnują z powodu utraty dobytku był i jest taki sam (i jest wysoki), cały szkopuł w tym, że dziś na 1 co zrezygnuje nie ma 2 następnych. Dziś trzeba doprowadzić do sytuacji w której taki nowy zostanie dotknięty przez chamstwo jak najpóźniej, bo wtedy nie straci 95% wszystkiego co ma. Twój "kontrargument", który niby miałem użyć jest śmieszny i durny. Ludzie są tacy sami, tylko jest ich znacznie mniej i mają większy wybór niż kiedyś. Zmiany, które niby miały coś zmienić, przede wszystkim są nieskuteczne, więc o jakim spotęgowaniu piszesz? Bo ludzie piszą, że nie działają? Stawianie na starych, czyli głównie graczy nastawionych na PvP, co ma niby zmienić? To jest grupa docelowa, która się może TYLKO zmniejszać, jest NIEROZWOJOWA.
Albo w końcu odpuścicie takie myślenie albo znów będziemy grać w 10. Ty i Tobie podobni będziecie za to winić jakieś zmiany albo Incognito, aaa no tak przecież go już nie ma, to ciekawe kogo, bo przecież nie siebie.
|
| S*T*O*P parobom!
|
KFY | 2014, cze 13 20:33
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, sty 27 |
Ja bym byl za, ale w sumie to juz pisalem o tym, ogarniecie tych krimow, najlpiej polegajace na wywaleniu wiekszosci, bo nie wiem jak mlodym, ale mi straz zabrala (nieslusznie) wiecej dobytku niz redzi, a gdyby nie znajomi, co wiele razy zbierali i tym samym ratowali przed utrata sam bym se chyba dal spokoj z gra.
Widac juz postepy, jesczze z areny, zmneijszenie czasu pamietania strazy, czy tu teraz tez ostatnio sporo zmian z nimi ale moim skromnym zdaniem duzo jeszcze w tej dziedzinie jest do zrobienia. A mlody, ktory szedl, wycial se skory z misia, ktory okazal sie blue, nie zauwazyl krima a potem pada non stop bo straznik og pamieta jest bardziej zniechecajace niz red, ktory czasem nawet resnie!
Moze straz powinna pamietac krimy tylko i wylacznie za atak na gracza i ew. okradanie ? |
|
furiat | 2014, cze 13 20:44 | 2014, cze 13 20:57
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
fresh, to jest temat gdzie gm pyta o zdanie graczy, gracze odpowiadaja. ty negujesz czyjes zdanie, mowisz ze to bzdura i atakujesz. zgadzam sie z toba w paru kwestiach, ale nie wkurwiaj ludzi, bo mi zylka peka jak cie czytam. napisales raz, starczy ci, nikogo wiecej twoje negowanie nie obchodzi, tylko nawoluje do klotni. ile znasz osob co odeszly przez pk, a ile co przez zmiany? nie bronie oczywiscie pk, bo uwazam takie ravowanie za lamerstwo.
dla mnie caly system obecnego MW jest zbieranina bezsensownych zmian. ja tego serwera po prostu juz nie rozumiem. te zamowienia, jakies straznice, czynny kox, pojemniki to nie UO w jakie lubilem grac. same klody pod nogi i jakies dziwactwa. ta gra ma sprawiac przyjemnosc, a tego nie robi! jaile za kretynskie PK i koniec. pvp tylko dla gildii, albo klimatyczne zabijanie np. po ostrzezeniu czy cos. i zamiast rozwiazac to prosto, to sa jakies spowolnienia, klatwy, WTF?
skrycie licze, ze ekipa przyzna sie do bledow i odkreci najgorsze ze zmian. jestem przekonany, ze to by ruszylo online.
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :)
|
dzikus | 2014, cze 13 21:44 | 2014, cze 13 21:46
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 7
Ostrołęka | |
@Mischa Można wyróżnić dwa typy graczy i oba mogę opisać przytaczając faktyczne sytuacje na jakie natrafiłem na MW: a) Goniłem jakiegoś gracza i w momencie kiedy był bliski zgubienia mnie, zatrzymał się i napisał 'dobra zabij'. b) Znajomy dostał w grze pocztę, zakładam, że od jakiegoś nowego gracza. W treści była oferta nagrody za głowę postaci, która tego młodego zabiła. Można spróbować napisać na ircu, w grze, poprosić o zwrócenie itemów, wymyślić coś oryginalnego jak w sytuacji 'b', a nie wyjść z gry z płaczem i ją usunąć. Dlatego mi takich graczy nie żal. Nie podejmują żadnego sposobu poprawienia sytuacji tylko liczą na ograniczenia skryptowe.
Na restart złożyło się wiele czynników zupełnie niezwiązanych z PvP i błędów popełnionych dawno temu. 'Jednostki takie jak ja' od zawsze stanowiły główny trzon online. Pisanie, że to właśnie tacy ludzie swoimi pomysłami dobili serwer, kiedy serwer został zabity między innymi przez brak tych ludzi, jest nielogiczne.
Desperacka próba ratowania online tylko je dobiła i w tym właśnie jest problem. Bo nie dość, że nie spełniła swojej roli (ograniczanie pk, zatrzymywanie młodych na shardzie) to jeszcze uprzykrzyła grę starym graczom często doprowadzając do ich rezygnacji.
Rezygnacja osób lubiących PvP ze względu na ograniczanie tej rozgrywki jest obecnie stawiana niżej od rezygnacji młodych z powodu PK, podczas gdy doświadczenia z wielu lat pokazują, że pierwsza grupa jest znacznie trwalsza.
Skoro mój przykładowy kontrargument jest śmieszny i durny to czemu zapożyczyłeś z niego połowę treści? Chyba, że mówiąc o większym wyborze masz na myśli alternatywę w postaci innych gier, ale to by było równie zabawne.
Tak jak napisałeś, zmiany mające coś zmienić były nieskuteczne, a jeszcze dodatkowo przyniosły skutki uboczne, co spotęgowało spadek online. Stawianie jedynie na starych graczy nie ma sensu, dokładnie tak samo jak stawianie na nowych. Trzeba brać pod uwagę wszystkich co od dawna nie ma miejsca.
Ciężko żebyś przewidywał skutki mojego myślenia skoro średnio je zrozumiałeś. Wyraźnie zaznaczyłem, że irytuje mnie ograniczenie PK, bo jednocześnie tak samo wpływa na PvP, a jakby tego było mało nie spełnia swojej właściwej roli (a nie sam fakt próby jego ograniczania). I tak młodzi dalej padają jak kaczki, a mi na koxplace wpada mag, bierze w łap czar i czeka na okazję. Jak zaatakuje to leże przez klątwę, jak nie zaatakuje to padne kiedy on trafi na odpowiedni moment z atakiem. A propozycja dobrego rozwiązania (pvp on/off) dawniej przeszła bez echa (podobnie jak propozycja powiązania pvp z gildią), a niedawno odświeżona znikła z forum. |
|
NIX | 2014, cze 14 03:04
|
|
|
|
|
| Keichii Canaris | |
|
2014, kwi 25 |
Witam wszystkich. Przyznam sie, ze nie czytalem wszystkich postow po kolei, ale troche przeczytalem - wiem o czym piszemy i co mniej/wiecej Wam sie podoba, czy tez nie.
Spadlo online, to fakt, ale to bylo do przewidzenia. Dlaczego jednak spadlo tak znacznie? Powodow jest sporo.
Zacznijmy od tych poruszonych przed moich przedmowcow - Gainy. Gain magii jest zdecydowanie za wolny. Podoba mi sie motyw koxania maga aktywnie - dzieki temu tworza sie party wojo/magowe trenujace ze soba regularnie, ale gain magii jest po prostu tragiczny. Ogolny gain stata mozna by przyspieszyc, zeby zachecic ludzi do gry. Ile mamy tak naprawde skoxanych postaci na shardzie? 4-5?
PK/PVP - Mordercy zawsze byli i nadal powinni byc znaczaca natura tego swiata. Dostalismy bardzo duzo utrudnien, ale wydaje mi sie, ze wiekszosc z nich niestety jest nietrafna. Spowolnienie za atak/czarowanie na blue to porazka, ze wzgledu na brak balansu. Wyskocze tutaj z mala propozycja, aby zniesc debuffa za atak/czarowanie na blue i objac teren Mistas/Lakeshire (Caly teren od mostu obok wladcy portali pod Mistas, az po Blood i Pajaki Lakeshire) strefa NON-PVP/PK - to znaczy, bedzie to obszar, na ktorym sie trenuje i panuje kompletny zakaz atakowania ludzi (Blue/Krim/Red). Pozatym terenem >- stary system PVP. Mowiac stary system PVP mam na mysli system, w ktorym atakujemy przeciwnika i zaczyna sie interesujaca walka. Mam rowniez na mysli powrot do wojen gildiowych. Ze wzgledu na ogromna ilosc utrudnien dla graczy, wiekszosc osob pozostanie blue na serverze. Wrocmy do czasow gdzie mozna bylo stoczyc fajna bitwe pod bankiem Minoc z wroga gildia. Podniesmy znaczaco kare za odrzucenie wojen gildiowych i PVP gildijne nabierze sensu, a PK mlodych powinno zniknac. Jesli chodzi o gildie - w tej chwili trzeba 5 osob takiego samego kolorku, z wiekiem +23 oraz 400kgp, aby zalozyc gildie. Utrudnienia, ktore dotknely mordercow spowodowaly tym, ze na shardzie mamy aktualnie 4 mordercow. Z czasem bedzie pewnie ich o kilka sztuk wiecej, ale jestem pewien, ze ciezko bedzie zebrac w jednej Gildii/Ekipie 5 mordcerow, aby postawic takowy kamien. Kamien niby nic, ale jednak nam mordercom daje duzo - nie spada nam status mordercy, dzieki temu nie musimy zabijac niewinnych rolnikow/przypadkowo napotkanych blue tylko po to, zeby odswiezyc status mordercy. Daje nam rowniez fajny tytul nad glowa, ktory na pewno sprawia przyjemnosc kazdemu kto takowy posiada. Proponuje, aby zniesc podzial kamienia gildiowego na Order/Neutral/Chaos i zastapic to zwyklym Kamieniem Gildiowym, ktory by wymagal np. 5 osob jakiegokolwiek kolorku (Blue/Crim/Red) +22 lata 500k gp. Wiele graczy (W tym ja) chcialoby miec Mrocznego Rycerza, do tej podklasy wymagany jest Czerwony nick, pomimo tego, ze moze nie chce byc morderca, musze nim byc ze wzgledu na to, ze to jedyna _WEDLUG MNIE_ fajna alternatywa do Wampira czy Palka. Jezeli juz Mephisto i Ekipa nie lubi tak bardzo zabijania przez Mordercow, pozwolcie nam przynajmniej byc jakos tymi MR'ami w inny sposob, albo wywalcie umiejetnosc "Fanatyzm" i zbalansujcie Kensai'a i Barbarzynce tak, aby byli grywalni. Wojownik ma w tej chwili 6 podklas do wyboru:
Wampir - Jest naprawde super, reszta podklas powinna byc dociagnieta efektywnoscia do Wampira. Paladyn - Mocna podklasa dla Wojownika Orderu. Mroczny Rycerz - Mocna podklasa dla Wojownika Chaosu. Barbarzynca - Brak leczenia bandazami/skorki/obuchy - Bardzo kiepska opcja do PVM. Bezuzyteczna podklasa. Bardzo mala ilosc eliksirow. Przydalby sie kompletny rework. (np. Dodac jakies lepsze moby barbarzyncy (urozmaicic pvm), dropujace nowe, lepsze eliksiry / zmiana w leczeniu/ubiorze) Kensai - Podobnie jak Barbarzynca. Czyt. Barbarzynca ^ + jednopolowy atak. Wilkolak - Fajna opcja do PVP, bezuzyteczna do PVM. Zbalansowac w PVM. Tamer - Zawsze bardzo ciekawe podklasa, jednakze zmiany, ktore dotknely Taming spowodowaly, ze na shardzie mamy 3 tamerow powyzej 80, gratulacje.
Ceny domow - zdecydowanie zbyt wysokie i niezbalansowane. Cala zmiana ze zmiana tych cen powinna byc jeszcze raz przepatrzona.
Poza milionem rzeczy, ktore mozna by wprowadzic chcialbym rowniez poruszyc temat ekipy naszego pieknego Shardu. Mamy kilka ciezko pracujacych glow w ekipie i trzeba docenic prace kazdego z nich, ale trzeba wziac pod uwage, ze postawienie nowego swiata, za czym idzie wipe dla kazdego gracza to rzecz, ktora wymaga jeszcze wiekszego poswiecenia. Ostatnie zmiany sa niepotrzebne i nietrafione. Zbugowane questy - takie rzeczy nie powinny sie zdarzac. Questy powinny byc masowe / rzucajace sie w oczy / integrujace ze soba graczy - ingerujace w gre kazdego z nas. Zadania typu wez papier, zabij kilka mobow i odnies papier do zleceniodawcy nie daja takiej satysfakcji, jak cos nowego, blyskotliwego wymyslonego przez GMa. Jailowanie graczy za misstype, wypowiadanie slow typu "regi" "resnij" "stamina" to pomylka, nie sluzy to wzrostowi online.
O tym co by mozna, mozna by gadac bez konca
Pozdrawiam,
Esko. |
|
Lucaveli | 2014, cze 14 08:11
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
@hairak - dziwne masz podejscie, jak i Twoi znajomi.
|
| Dzień dobry.
|
Seires | 2014, cze 14 09:39
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2018, cze 21 |
furiat dobrze mowi, usuniecie biernego koxu to byl najwiekszy cios w historii MW
|
| Wino czyni ubogiego bogatym w fantazje, a bogatego biednym w rzeczywistość
Platon
|
qrak | 2014, cze 14 10:41
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 10 |
Ja się zniechęciłem właśnie przez wolne gainy skilla. Mam 30 lat i to nie jest to co kiedyś gdzie w liceum się zarywało noce i koxało bo nie było nic innego do roboty no może oprócz picia tanich win i palenia trawki | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|