|
|
Aryman | 2014, cze 10 11:50
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
Witajcie
Chcialbym sie dowiedziec, co Was zniecheca do gry, czemu online spada, ja rozumiem na oknem pogoda +3x i nie siedzi sie prze kompem caly czas, jednak jest znowu zauwazalny spadek, czemu ludzie odchodza ??
Mam nadzieje na konstruktywna rozmowe a nie glupie prowokacje :/ |
|
Lucio | 2014, cze 10 12:01
|
|
|
|
|
| Einar Lax | |
|
2009, paź 29
LA | |
zbyt wolne gainy skilli, problemy z zamowieniami w wielu rzemioslach, bezsensone krimy w party itp., podobno sa robione jakies questy (ja zadnego nie spotkalem, wiec pewnie ich za malo), mialobyc ograniczenie pk ale i tak latwo kogos zabic, brak nowych itemow do zdobycia(fajnie jakby cos wypadalo na zasadzie balronek), zepsucie tamerki, brak biernego koxu(robienie zamowien powinno byc nagradzene zwiekszonymi wzrostami, bierniak jak kiedys), calkowicie nie trafione aggro mobow |
|
Xinder | 2014, cze 10 12:22
|
|
|
|
|
| Seth Varkas | |
|
2011, lip 12
Bytom | |
ja ostatnie dni z powodu pogody malo gram. 30 stopni wykańcza człowieka w domu bez wentylatora. obecnie korzystam z upału na działce gdzie odpoczywam i niebardzo mam jak grac wiec od czasu do czasu cos biernie sie robi.
a co do serwa? skile jak by szybciej lecialy to wg mnie by ludzie szybko by doszli do do wykoxanych postaci co by moglo zaczac nudzic ludzi ciaglym biciem last mobow bo juz nic wiecej by nie mieli do osiagniecia... a obecnie mimo 24 lat na postaci nadal mam cel wbicia 100 boja a tamerka "w lesie" i tez musze troche czasu poswiecic zeby ja skoxac i isc na cieżejsze moby. Co nie oznacza( jak wiele ludzi twierdzi) ze teraz niema PVM. Jest ale na takim poziomie jak sa gracze. Jedni pvm robia na duzych smokach a inni pvm robia na arcymagu. jak by teraz kazdy juz mial 105 boja i 8/8 to by bylo fest nnudno bo juz kazdy by lazil na demonologi WO i inne bosy. WG mnei skile i staty lecą OK. problem jest z bugami. Zadania z tego co slyszalem sa zle polokalizowane, krimy za ataki w party, wiele juz bylo zgloszen. Nie wgrywajcie nic nowego tylko naprawcie to co ludziom teraz przeszkadza. swiat obecny sie naprawi to pozniej mozna wprowadzac cos nowego.
Wiem ze i GMowie maja prawo do malej aktywnosci co za tym idzie nie maja czasu na poprawianie swiata. ja was rozumie ale niestety nie kazdy tak mysli. przykre |
|
Wesolek | 2014, cze 10 12:25 | 2014, cze 10 12:27
|
|
|
|
| Flanaess Imphraezl | |
|
2006, mar 7
Lakeshire | |
- Zbyt wolne gainy skilli (uważam, że skille powinny iść szybko tj szybciej niż obecnie, natomiast stat wolno tak jak jest), - Bezsensowny kox magii, brak gainów na większości czarów, nie wiadomo na których czarach jest gain i w jakich sytuacjach i na jakich stworzeniach, wszystko trzeba testować samemu, - Zbytnio rozbudowany przez co niejasny system gainów skilli/statów, - progi do poziomu którego staty lecą szybciej a później nagle zwalniają (znacznie zniechęca po dobiciu statów do tego poziomu) - Brak częstych zmian, - Chamscy gracze, zabijający młodych i grabiący ich stuff od vendora, który często jest ich jedynym stuffem, - Brak informacji na stronie, wielokrotnie przeze mnie powtarzane tj. speed broni, dmg, zasady gainów, staty skille/mobów, do czego konkretnie służy dany skill i jakie daje profity posiadanie go etc., - Problem ze statusem kryminalisty, - Kox bierny powinien dawać gain zawsze a kox czynny powinien przyspieszać kox o tyle, żeby ludzie chcieli iść w las koxać czynnie. Natomiast obecnie kox czynny na zamówieniach ma zrównane gainy z koxem biernym przed tymi zmianami co mija się z celem, moim zdaniem.
Pewnie jest tego jeszcze trochę, ale to co mi do głowy przyszło na szybko.
|
| Odpłać ciosem za cios, pogardą za pogardę, przekleństwem za przekleństwo - mając w tym swój spory udział! Oko za oko, ząb za ząb, zawsze po czterokroć, po stokroć! Stań się Postrachem dla swojego przeciwnika i jeżeli wejdzie ci w drogę posiądzie dodatkową mądrość, aby przemyśleć swoje posunięcie. Masz więc sprawić, abyś pod każdym względem budził szacunek i twoja dusza - twoja nieśmiertelna dusza - będzie żyła, i to nie w niepojętym raju, ale w umysłach i energii tych, u których wzbudziłeś szacunek.
|
hefez | 2014, cze 10 13:34 | 2014, cze 10 13:36
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2013, paź 21 |
Wg mnie przede wszystkim to pk zbyt ułatwione i zabijanie graczy, którzy dopiero zaczynają przygode z uo: przykład - zdobędą ledwo jakąś exp broń lub zbrojke ze słabej rudy (co dla Nich jest mega radością, jakby nie wiadomo co dostali - wiem, bo ostatnio sam oddałem jedną broń exp ze slabszej jakiemuś świeżakowi, to cieszył się jakby nie wiem co dostał ). Osoby takiego nie posiadając świadomości (bo skąd), że wychodząc gdzieś w las, nawet zaraz przy mistas zostają zabijane i bezczelnie grabione ze wszystkiego (też byłem świadkiem), chociaż exp bron ze zlota akurat nie jest dla tych osob wartościowa (dla zabijającej) i ląduje w koszu.
Takie sytuacje zmniejszają chęć do gry. Takie gracz robi log out, odechciewa się gry, a jak wiemy, gra jest fajniejsza im częściej logujesz i im lepiej ją poznajesz. A takie osoby napotykając takie trudności, robiąc log out, nie logują raz, drugi, trzeci i zapominają całkowicie. Bo po co ma logować, jak zaraz znow coś straci. Utrudnijmy pk, dajmy tym osobom poznać tą grę i troszeczkę się od Niej uzależnić
+ gainy skilli powinny być troszeczkę szybsze (gainy statów na tym poziomie co są) + naprawa bugów + więcej info na stronce
Tyle ode mnie |
|
raditzu | 2014, cze 10 13:40
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, lis 5 |
-gainy są w sam raz zarówno skilli jak statów - człowiek w końcu czuje, że coś osiąga zamiast lecieć na turbo do 100% -nie zgadzam się z przedmówcą że kox bierny powinien zawsze dawać gainy itp... skrypty powinny ułatwiać oszczędzając mozolnego klikania, a nie odwalać całą robotę za człowieka, bo wtedy jaki sens grać? może lepiej sobie od razu kupić postać ze wszystkim na maxa -nieaktualne info na stronie www - przydatna byłaby rozpiska jaki przedmiot od ilu % skilla da się wykonać -wiecej informacji o broni i armorze w tooltipie -za wysokie ceny domów |
|
Xzart | 2014, cze 10 16:06 | 2014, cze 10 16:15
|
|
|
|
| Xzart | |
|
2014, maj 25
Poznań | |
Ultima to jest Ultima. Musi być trudno. - Tak jak przedmówcy napisali: gainy nie powinny być ruszane. Gmeranie przy tego typu elementach serwera zepsuje grę bo największą radość sprawia coś na co się ciężko zapracuje, a nie zdobędzie w jedną noc dzięki EasyUO. - PK to największa zabawa UO. Nie można ich ograniczać, nie można im zbytnio pomagać. Jak w prawdziwym życiu można oberwać po głowie i wszystko stracić. Nie powinno to prowadzić do frustracji w grze, a zachęcić do przeciwstawienia się im. Gdy zaczynałem przygodę z UO pierwsze co, to trzeba było posmarować % od zysku kilku PK i miało się ochronę. Przynajmniej tak kiedyś grało się w UO. - Za duże podawanie jak szybciej wyszkolić postać też nie jest dobre bo gdzie zabawa z odkrywania? - Faktycznie brakuje trochę informacji na stronie, a opisy niektórych profesji, rud, broni itp. mogły by być bardziej rozbudowane. - Wybaczcie jeśli się mylę (nie widziałem narzędzia u vendora), ale system kupowania domów bez narzędzia architekta to porażka. Gdzie jest opcja zakupu pustej parceli, którą można zbudować od zera? To też rodzi popyt i podaż na niektóre surowce. Nie wspominając już o wspólnej budowie dużych ciekawych obiektów. - Nowsza wersja klienta z kolejnych dodatków.
Ogólnie Panowie panuje moda na piękne gierki mmorpg 3d. Ciężko zachęcić młodzież do gry w UO, ale po to tu jesteśmy by pokazać, że można. Czasem podwyższenie skill capa też dobrze wpływa na zachęcenie do gry. Z tego co widać u konkurencji to eventy robią swoje, ale obawiam się że trzeba czegoś więcej co wpłynie na rozwój ekonomii. |
|
raditzu | 2014, cze 10 17:49
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, lis 5 |
Jak Xzart to ładnie ujął - zwiększony skillcap też byłby użyteczny. | | | | | | | | | |
| | | |
|