|
|
xcw | 2014, maj 30 15:38
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2010, lip 6
Mielec | |
Prawda jest taka, że MW upadnie znowu, do puki nikt nic nie zrobi z tymi zamowieniami... |
|
ylus | 2014, maj 30 15:51
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
jedni pisza ze zamownienia sa dobre, inni pisza ze przez nie padnie mw a zaden z Was nie dal konkretnych powodow dlaczego ma pasc mw, raz padlo, przez nadmiar wszystkiego, zaczelismy od nowa i znowu ma pasc ?? wypadalo by wyrazac swoje opinie opierajac je jakimis faktami, tezami, pisanie ze dzieki zamowieniom padnie mw nic nie wnosi, wiec raz jeszcze, jesli ma pasc MW przez zamowienia, napiszcie dlaczego, ja sie moge domyslac dlaczego, dzieki temu ze kazdy z Nas jest leniem i nie chce mu sie zrobic jednej czy dwoch czynnosci wiecej, wiec to jest moja teoria, teraz czekamy na inne
|
| #releaseweb
|
dzikus | 2014, maj 30 16:13
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 7
Ostrołęka | |
Bo system zamówień jest niedopracowany i nie wiadomo przy jakim poziomie skilla powinno się robić dany poziom zamówień. Dodatkowo przy pewnych wartościach skilla dochodzą przeskoki między poziomami zamówień - z niższego prawie nie ma gainów, z wyższego psuje się większość materiału. Domyślam się, że niektórych może to zniechęcać. Swoją drogą, system istnieje już dość długo a jednak wciąż działa tragicznie. Najwyższa pora złapać trochę zaufania do graczy, którzy przetestowali zamówienia na wiele róznych sposobów i zgłaszali występujące błędy. |
|
Nar | 2014, maj 30 16:24
|
|
|
|
|
| Sergio | |
|
2010, lip 24
Legnica | |
Zamówienia są dobre ale przyrost skilli na nich jest chu** |
|
Chwast | 2014, maj 30 16:35
|
|
|
|
|
| Izydor Shalgar | |
|
2014, kwi 19
Lubartów | |
Zamówienia są spoko, ja wyćwiczyłem 100% tworzenia łuków tylko i wyłącznie na zamówieniach. Kolejnym ich aspektem jest znaczny wzrost statów przy oddaniu zamówienia. Co prawda jest w tym trochę zabawy ale bez przesady... |
|
xcw | 2014, maj 31 19:48
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2010, lip 6
Mielec | |
Stary Respekt dla Ciebie, mnie szlak trafia, że dużo wiecej czasu, materiału, i w ogole wszystkiego musze poświęcić na skoxanie tego zjebanego skilla... |
|
Jimy | 2014, cze 4 22:53
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, sty 6 |
Chwast dobre gdybys mial sam scinac klody do 100 bc to bys inaczej pisal. Skille ida zdecydowanie za wolno, zamowienia sa niedopracowane np na 2 lvl nam nie gainuje prawie wcale a z 3 lvl 90% nie wychodzi przedmiot. Staty powinny rosnac jak teraz a skille o wiele szybciej. |
|
Lucio | 2014, cze 7 17:45
|
|
|
|
|
| Einar Lax | |
|
2009, paź 29
LA | |
wedlug mnie trzeba dzialac poki nie jest za pozno online systematycznie spada, zapenie przez lato, jak i slaby przyrost skilow. skile powinny smigac bardzo szybko(zwlasza bojowe), by istniala mozliwosc szybkiego przebudowania postaci pod katem podklas. staty powinny byc powolne. pvm nie da sie zrobic z 80-90 boja przy statach 9/9, za to ze statami 6/6 i 100 boja mozna sie juz pobawic | | | | | | | | | |
| | | |
|