|
|
Guinness | 2013, maj 26 10:16 | 2013, maj 26 10:19
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2016, sie 28 |
Szczerze mówiąc to nie widzę sensu tej zmiany. Biorąc pod uwagę ilość slotow wyjdzie na to samo co jest teraz. Jedyne co sie zmieni to to, ze szyk będzie luk z 9x dexa, przekuje rude woj z 9x-100 str co przy obecnym systemie jeszcze zwiększy liczbę expow.
Pomijając to, mamy 4 sloty i tylko 3 klasy, wątpię żeby komuś chciało sie koxac druga postać tej samej klasy z innym buildem. Wnioskuje to z lamentu jaki widać w tematach o długości koxu choćby bojowki. Więc przy czterech slotach i trzech klasach aż prosi sie ten jeden slot o paroba.
|
| "porazki sa gorzkie jak Guinness"
"Skoro GM czegos takiego uzywa, to to nie jest bug." nT
|
Hudy | 2013, maj 26 11:39
|
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
Ja tam np. Mam 2ch magow, bo mag ma najwiecej mozliwosci rozwoju swojej postaci tak samo jak i woj. Jedynym poszkodowanym w buildach jest lucznik teraz przynajmniej bedzie mogl robic sobie luki bez utraty skilla |
|
[MaŁeK] | 2013, maj 26 14:02
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2021, sie 18
Toronto | |
@Incognito ma absolutną rację . Jeśli taka zmiana wejdzie ludzie nie będą musieli pytać nawet ludzi z mapy o jakiś deal ,bo wszystko zrobią sobie sami . Jeśli takie coś miałoby wejść to już w postaci 1 skill dodatkowy crafterski na konto ,a nie na postać .
|
| "Nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze"
|
Lucaveli | 2013, maj 27 09:31
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
@Mephisto, pytanie mam takie, jak Ty to widzisz. Posiadam nekromantę z zatruwaniem, po tej zmianie zatruwanie by było wzięte jako skill przemysłowy/rzemieślniczy? Weź pod uwagę, że zatruwanie wpływa na dmg plagi i ciosu wyverna.
|
| Dzień dobry.
|
Mephisto | 2013, maj 27 10:22
|
|
|
|
|
| Mephisto | | |
|
2003, sie 9
Piekło | |
Zatruwanie nie jest skillem rzemieślniczym. Z tego co mi się kojarzy na chwilę bieżącą to tylko inskrypcja coś daje podczas walki - ten bonus trzeba bedzie usunąć. Bonusy do walki od rzemiosła to jak dla mnie pomyłka. Mieszanie tych rzeczy zaciemnia cel skilla. Umiejetności rzemieslnicze są do wytwarzania przedmiotów, nie do bonusowania walki. Walka ma swoje umiejętności i przy tym zostaniemy. |
|
dev | 2013, maj 27 10:24
|
|
|
|
|
| Tyriana | |
|
2007, cze 5 |
W takim razie co bedzie dawalo bonus do AR? Tylko dlatego mam skrybe na magu.
|
| GROWIN KROL PK!
|
Mephisto | 2013, maj 27 10:29
|
|
|
|
|
| Mephisto | | |
|
2003, sie 9
Piekło | |
No wlasnie, w takim razie bedziesz mogl usunac skrybe, jak tylko po to go masz. Inskrypcję jak już powinienes mieć do pisania zwojów
Zastanowie się, ale mysle ze nic nie zastąpi. Rozdam 50% bonusa od inskrypcji na inne umiejętności od których teraz zalezy AR i zwiększę lekko zależność AR w procie od magii > 100%. |
|
Lucaveli | 2013, maj 27 11:35
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Tylko rozsądnie to zrób, bo zaraz się zacznie gadka wojów, że każdy teraz mag, ma "inskrypcje" za darmo i nie można go zabić.
|
| Dzień dobry. | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|