|
|
Wesolek | 2013, maj 25 18:15
|
|
|
|
|
| Flanaess Imphraezl | |
|
2006, mar 7
Lakeshire | |
Moim zdaniem to byłaby świetna zmiana o ile byłaby max 1 postać na koncie. Przy większej ilości robimy się samowystarczalni, ale zyskujemy jedną postać pod PvP więcej kosztem wcześniejszego paroba. Zatem ogólnie zmiana jest na plus, ale nie poprawi to w żaden sposób istniejącej ekonomii.
Temat ogólnie jest ciężki bo w każdej grze tego typu najlepszy stuff się zbiera właśnie z PvM, ginie wtedy problem przedmiotów wytwarzanych przez rzemieślników. Uważam, że trzeba to dogłębnie przeanalizować i przemyśleć każdą drogę na skróty, którą podąrzą gracze po wprowadzeniu zmian.
Lepiej się zastanowić co musiałoby się stać, aby gracz chciał sprzedać swój wyrób innemu graczowi? Co jest w stanie go do tego nakłonić? Bo napewno nie jest to dodatkowy skill na postaci za friko, to tutaj nic nie zmieni.
Prawdopodobnie większość osób też nie usunie swoich parobów na rzecz 4 postaci do PvP. Bo po co? Szkoda na to czasu, zresztą MW nie oferuje aż tak wielu możliwości rozwoju, żeby było to opłacalne. Wystarczy, że ktoś ma woja, maga i łucznika (zostaje złodziej jako odrębna podklasa, która jest niestety niegrywalna).
Problemem MW jest potrzeba posiadania 100% skilla, aby był on doczegokolwiek zdatny oraz niepotrzebny wymóg w wielu sytuacjach posiadania 2 skilli (przykład magia i mądrość).
Moim zdaniem nie tędy droga, a napewno nie w wersji przedstawionej powyżej (Goblin też podał parę dobrych powodów, które na pierwszy rzut oka nie przychodzą do głowy).
|
| Odpłać ciosem za cios, pogardą za pogardę, przekleństwem za przekleństwo - mając w tym swój spory udział! Oko za oko, ząb za ząb, zawsze po czterokroć, po stokroć! Stań się Postrachem dla swojego przeciwnika i jeżeli wejdzie ci w drogę posiądzie dodatkową mądrość, aby przemyśleć swoje posunięcie. Masz więc sprawić, abyś pod każdym względem budził szacunek i twoja dusza - twoja nieśmiertelna dusza - będzie żyła, i to nie w niepojętym raju, ale w umysłach i energii tych, u których wzbudziłeś szacunek.
|
Mephisto | 2013, maj 25 19:51
|
|
|
|
|
| Mephisto | | |
|
2003, sie 9
Piekło | |
Zmiana ta nie ma na celu poprawienia ekonomii, a głównie poprawę stylu gry oraz udostępnienie graczom możliwosci jakiegos skilla rzemieslniczego bez stresu. Poprawa ekonomii to inny temat.
Jesli chodzi o ilosc slotow - to nie powinno miec znaczenia przy budowaniu systemu. Ograniczenia tego typu nie są dobre, system powinien bronić się sam przed takimi problemami. |
|
Hudy | 2013, maj 25 20:25
|
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
Dla przykladu mam woja z krawcem i ciagle borykam sie z rozkmina czy go nie zapomniec na rzecz innego skilla bojowego, dzieki takiej zmianie bede mogl rozwinac swoja dalej
jestem jak najbardziej na tak |
|
Eroassassin | 2013, maj 25 20:28
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, maj 28 |
No i dlatego, ze nie ma ograniczen w budowie postaci i ilosci slotow mamy teraz sytuacje w, ktorej handel istnieje tylko w obrebie ekipy, a te wszystkie itemy co widzimy na straganach pochadza z pvp.
Osobiscie posiadam parobka z wymaksowanym skillcapem zdolnym do samodzielnego ubrania woja, maga i po czesci lucznika. Jesli wejdzie ta zmiana bede mogl na luczniku wbic sobie tworzenie lukow co sprawi, ze juz wogole bede niezalezny. Tak jak zreszta wyzej napisalem odnosnie handlu, z moich usług korzystaja tylko koledzy z mapy.
Dlatego wlasnie Mephisto podkreslam, ze przez te braki ograniczen handel zostal zabity. To co proponujesz powinno byc wprowadzone od poczatku z 1-2 max skillami rzemiecha na postac, liczonymi odzielnie w przypadku 4 slotow, badz pelna swoboda w przypadku slotow 1-2. Przy takim systemie mielibysmy handel.
Jedynym rozwiazaniem ozywienia handlu jest wlasnie blokada skilli parobkowych do 2 max, ale ta opcja chyba do konca zabilaby online, a niestety innej opcji nie ma. Dlatego w tych okolicznosciach jestem za ta zmiana, gdzie jest gwozdz to i musi byc predzej czy pozniej mlotek. |
|
yankee | 2013, maj 25 21:57
|
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
Pomysł sam w sobie jest ok, ale...
- Handel padnie kompletnie. - Ludzie jeszcze bardziej porobią się samowystarczalni.
Jak ja bym to widział?
Pierwszą rzeczą jest zakaz noszenia itemów craftowanych przez paroba z konta - kiedyś tak było i jakoś ludzie żyli z tym. Druga sprawa to taka że maksymalnie jeden taki bonus na konto, czyli tylko jedna postać może to mieć.
Jeżeli chcecie ożywić handel to zróbcie to co było kiedyś omawiane. Psucie się przedmiotów z biegiem czasu, po prostu chomiki zaczną tracić zapasy na 5 lat gry bo po jakimś czasie przedmioty się rozpadną a co za tym idzie trzeba robić nowe + zakaz z paroba = wymiany między graczami więc są szanse że handel odżyje. |
|
Eroassassin | 2013, maj 25 23:14
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, maj 28 |
yankee i wlasnie przez ten zakaz sewrer zaczal notowac spadek online, pozatym bylo to juz wprowadzene i sie nie przyjelo, byla cofka i watpie zeby Meph znowu to wprowadzil.
Niby jak ma wygladac te psucie sie przedmiotow?, kuje mieczyk, chowam do kufra i co? metal mi szczur zjadl albo ze starosci miecz sie rozpadl?, prosze Cie yankee zero realizmu. Wcale to nie ozywi handel tylko jeszcze bardziej rozlosci ludzi. |
|
Mephisto | 2013, maj 26 00:54
|
|
|
|
|
| Mephisto | | |
|
2003, sie 9
Piekło | |
Jesli chodzi o blokade nakładania przedmiotów przez inne postacie na koncie to tak jak Eroassassin napisał, nie przyjeło się i nie bedziemy robić więcej takich ograniczeń. Tak jak pisałem wyżej, jeśli system jest dobrze skonstruowany to takie ograniczenia nie są potrzebne. Bede dązyć do tego, by system na MW był jak najlepszy, zamiast robić zbędne ograniczenia.
Psucie się itemów samoistnie... to temat drażliwy i mało sensowny. Był kiedys poruszany nawet na forum ekipy, ale dosc szybko odrzucony. Jesli natomiast chodzi o psucie itemow w trakcie uzywania, to tutaj nie wykluczam przyspieszenia tego. Szczegolnie, ze armor zdaje sie bardzo wolno psuje sie podczas walki. |
|
Elvith | 2013, maj 26 09:57 | 2013, maj 26 09:59
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 17 |
Meph przydałoby się też zrobić coś z magikami bo na tę chwilę umagiczniacz (tak jestem umagiczniaczem) ma naprawdę trudny orzech do zgryzienia aby coś zarobić. Zrobiłem spory zapas magików na sprzedaż jednak do tej pory nie udało się go sprzedać :/ Może te magiki umiejętności zostawić jak jest a zmienić te witalne ochrony itd itp
|
| Veni... Vidi... Vici... | | | | | | | | | |
| | | |
|