| Ogólne:
Kensai - wojownik o wyjątkowych umiejętnościach bojowych, które czynią go niemal niepokonanym na polu bitwy. Szkolony od maleńkiego tak by stać się jednością ze swoim mieczem. Zwany jest również jako "Święty Miecza". Cechuje się nadzwyczajną szybkością oraz precyzją w zadawaniu ciosów. Kensai nie potrafi się leczyć bandażami od 60% swojej umiejętności (lub jeśli się zablokuje umiejętność Kensai), nie działają na niego magiczne błogosławieństwa, ani nie umie chować się na widmowych wierzchowcach. Podstawowa regeneracja życia jest większa względem umiejętności. Kensai ma wrodzoną zdolność wskrzeszania (osób), jednakże potrafi jej użyć dopiero powyżej 80% umiejętności. (kryształ w oknie umiejętności).
Przyrost umiejętności Kensai następuje podczas walki z NPC, korzystając z eliksiru Szaleńcza Obrona (25% - 50%) i Intuicja (50% - 100%). Umiejętność obniża się w przypadku korzystania z innych podklasowych umiejętności wojownika. Na przykład: Barbarzyństwo, Gorliwość, Rozmowa z Duchami.
Umiejętności uczy Kensai.
| | Ubiór:
Kensai może zakładać jedynie zbroje skórzane bądź też samurajskie (skórzane). Z racji iż stosuje on do walki jedynie dwie bronie jednoręczne nie umie posługiwać się tarczą.
| | Nauka:
Umiejętności tej można nauczyć się u kensaia mistrza za drobną opłatą. Podczas treningu ów umiejętności, taktyka jest potrzebna i bardzo ważna, ponieważ w połowie wpływa na efekt eliksirów.
| | Eliksiry:
Kensai ma do dyspozycji 12 eliksirów. Każdy z nich posiada swoje właściwości. Są one pobłogosławione przez co nie ma możliwości ich stracenia. Nabyć je można u odpowiednich kensaiów. Młody kensai może sprzedać słabsze eliksiry, gdzie mistrz ma w swoim schowku najlepsze. Worek na eliksiry można nabyć u kensai mistrza.
| | Powiązania: | - Taktyka
| Przedmioty i Eliksiry:
|
|
Upór
|
|
Poprzez zaangażowanie w walkę, regeneracja staminy Kensai wzrasta.
Stamina: 5
|
| |
|
Naturalny Pancerz
|
|
Czerpiąc moc z natury, Kensai wzmacnia swój pancerz.
Stamina: 10
|
| |
|
Szaleńcza Obrona
|
|
Kensai rezygnując z ataku skupia się na obronie, parując większą ilość ciosów. Szansa na trafienie przeciwnika maleje, ale przeciwnik ma również mniejszą szansę na trafienie Kensai. Nie można rzucić gdy eliksir Taniec Miecza jest aktywny.
Stamina: 10
|
| |
|
Wyciszenie
|
|
Poprzez niezwykła koncentrację oraz spokój ducha, Kensai zdolny jest do o wiele szybszej regeneracji sił. Skupienie wymaga braku ruchu, braku wszelkich przeszkód.
Stamina: 15
|
| |
|
Grad Ciosów
|
|
Pod wpływem niezwykle szybkich ciosów Kensaia, przeciwnik męczy się o wiele szybciej.
Stamina: 15
|
| |
|
Riposta
|
|
Po otrzymaniu obrażeń Kensai wpada w furię zadając silniejsze ciosy swemu wrogowi. Szansa na silniejsze uderzenie wzrasta wraz z przyjętymi fizycznymi obrażeniami, a im większa szansa tym silniejsze uderzenie.
Stamina: 15
|
| |
|
Intuicja
|
|
Przeczuwając ruch przeciwnika Kensai zdolny jest do zadawnia częsciej krytycznych obrazeń.
Stamina: 20
|
| |
|
Niewrażliwość
|
|
Kensai potrafi się na określony czas uodpornić na zimno. Można wypić raz na 3 godziny w grze.
Stamina: 20
|
| |
|
Mobilizacja
|
|
Kensai swoim zapałem i chęcią walki budzi u swych przyjaciół wokół wolę do bitwy, przez co ich umiejętność walki lekko wzrasta. Można wypić raz na 3 godziny w grze.
Stamina: 20
|
| |
|
Niszczycielskie Ciosy
|
|
Przeciwnik pod wpływem precyzyjnych ciosów Kensaia może upuścić swą broń.
Stamina: 25
|
| | | | | | | | | | |
| | | |
|
|
|
| | Artykuł został napisany przez Mephisto dnia 2006, sie 28 19:01 (18 lat, 6 miesięcy temu) Artykuł był modyfikowany przez Incognito dnia 2013, cze 1 16:28 (11 lat, 7 miesięcy temu) | | | | | | |
| |