|
|
|
Wilk
Typ
| Zwierze
Postawa
| Neutralna
Witalność
| Bardzo słaba
Zręczność
| Średnia
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Bardzo słaba
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Bardzo słaba
Oswajalne
| Tak
Właściwości:Pokarm: mięso
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Wilk Tsuki
Typ
| Dzikie zwierze
Postawa
| Zła
Witalność
| Dobra
Zręczność
| Dobra
Mądrość
| Dobra
Walka
| Bardzo dobra
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Średnia
Oswajalne
| Nie
Właściwości:Szansa na odwołanie przywołanych stworzeń, Miażdżący atak, Szansa na zrzucenie z wierzchowca
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Wilkołak
Typ
| Dzikie zwierze
Postawa
| Zła
Witalność
| Średnia
Zręczność
| Średnia
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Bardzo dobra
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Słaba
Oswajalne
| Nie
Właściwości:Zarażanie likantropią
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Wilkołak Przywódca
Typ
| Dzikie zwierze
Postawa
| Zła
Witalność
| Dobra
Zręczność
| Dobra
Mądrość
| Dobra
Walka
| Niesamowita
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Średnia
Oswajalne
| Nie
Właściwości:Zarażanie likantropią, szansa na odwołanie przywołanych stworzeń
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Wilkołak Szaman
Typ
| Dzikie zwierze
Postawa
| Zła
Witalność
| Dobra
Zręczność
| Dobra
Mądrość
| Dobra
Walka
| Bardzo dobra
Magia
| Bardzo dobra
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Średnia
Oswajalne
| Nie
Właściwości:Zarażanie likantropią Szansa na odwołanie przywołanych stworzeń
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Wleki Jeleń
Typ
| Zwierze
Postawa
| Neutralna
Witalność
| Bardzo słaba
Zręczność
| Średnia
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Bardzo słaba
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Bardzo słaba
Oswajalne
| Tak
Właściwości:Pokarm: warzywa Może rozmnażać się z Łanią
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Władca Otchłani
Typ
| Demon
Postawa
| Zła
Witalność
| Niesamowita
Zręczność
| Bardzo słaba
Mądrość
| Niesamowita
Walka
| Niesamowita
Magia
| Niesamowita
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Dobra
Oswajalne
| Nie
Właściwości:Odporność: ogień, nekromancja Nie reaguje na: magiczne ściany Polepszony wzrok, Odwołuje wszystkie przywołane stworzenia i ściany w okolicy, Szansa na sprowokowanie oswojonych stworzeń, Szansa na odwołanie przywołanych stworzeń.
Specjalna umiejętność: Otchłań - Władca Otchłani, gdy jest zagrożony potrafi przywołać otchłań do lochu w którym walczy. Śmiałkowie, którzy przeciwstawili mu się mają wtedy nie lada problem. Jedynie łucznicy mogą powstrzymać Władcę od przywołania otchłani, muszą celnie strzelić 5 razy. Jeśli nie zdążą, otchłań zostanie przyciągnięta. Wszyscy wokół zostają spowolnieni, ciemność ogarnie loch oraz stopniowo co dwie sekundy każdemu śmiałkowi zostaną zadane obrażenia od otchłani. Obrażenia stopniowo rosną. W tym momencie Władca jest nieśmiertelny na jakikolwiek atak oraz powoli się regeneruje. Jedyna szansa to łucznicy - muszą celnie strzelić 10 razy we Władcę, aby przerwać otchłań.
Specjalna umiejętność: Przyzywanie - Władca oprócz przywoływania otchłani może przywołać też pomioty otchłani, raz na jakiś czas, gdy jest zagrożony.
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Władca Płomieni
Typ
| Ogniste
Postawa
| Zła
Witalność
| Bardzo dobra
Zręczność
| Niesamowita
Mądrość
| Dobra
Walka
| Niesamowita
Magia
| Niesamowita
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Bardzo dobra
Oswajalne
| Tak
Właściwości:Odporność: ogień, nekromancja Nie reaguje na: magiczne ściany, trucizny, paraliż Element: ogień Pokarm: mięso Polepszony wzrok, Odwołuje wszystkie przywołane stworzenia i ściany w okolicy, Oswajalne jedynie przez zaawansowanego arcymistrza tamera, Szansa na odwołanie przywołanych stworzeń, Magiczne obrażenia (ogień), Zionie ogniem, zablokowany stara się uwolnić rzucając ogromną falę ognia, która pali wszystkich dookoła
Specjalna umiejętność: Przyzwanie - Rozgniewany feniks przyzywa smoka do pomocy w walce. Przyzywanie można przerwać poprzez uruchomienie lodowych orbów, które poprzez swoje działanie zaburzają koncentrację feniksa i uniemożliwiają smokowi dotarcie na pole bitwy.
Specjalna umiejętność: Przemiana - Władca Płomieni czując się zagrożony przemienia się w potężnego ognistego Exodusa dystrybuując dodatkową siłą ognistego ataku. Przemianę można przerwać tłumiąc zwiększającą się koncentrację strażnika poprzez zadanie mu obrażeń od zimna.
Specjalna umiejętność: Odrodzenie - Feniks któremu wyczerpano siły życiowe nie umiera tylko wraca w pierwotnej postaci do świata żywych.
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Wojowniczka Driady
Typ
| Człowiek
Postawa
| Dobra
Witalność
| Bardzo słaba
Zręczność
| Średnia
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Słaba
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Obuchami
Obrona
| Bardzo słaba
Oswajalne
| Nie
Właściwości:-
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Wojowniczka Driady
Typ
| Człowiek
Postawa
| Dobra
Witalność
| Bardzo słaba
Zręczność
| Średnia
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Bardzo dobra
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Szpadami
Obrona
| Słaba
Oswajalne
| Nie
Właściwości:-
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|