|
|
|
Kłębowisko
Typ
| Bagienne
Postawa
| Zła
Witalność
| Bardzo słaba
Zręczność
| Średnia
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Średnia
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Bardzo słaba
Oswajalne
| Nie
Właściwości:-
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Kogut
Typ
| Zwierze
Postawa
| Neutralna
Witalność
| Bardzo słaba
Zręczność
| Bardzo słaba
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Bardzo słaba
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Żadna
Oswajalne
| Tak
Właściwości:Pokarm: warzywa Może rozmnażać się z Kurą
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Koń
Typ
| Zwierze
Postawa
| Neutralna
Witalność
| Bardzo słaba
Zręczność
| Średnia
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Bardzo słaba
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Żadna
Oswajalne
| Tak
Właściwości:Pokarm: warzywa Może rozmnażać się z Klaczą
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Koń
Typ
| Zwierze
Postawa
| Neutralna
Witalność
| Bardzo słaba
Zręczność
| Średnia
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Bardzo słaba
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Żadna
Oswajalne
| Tak
Właściwości:Pokarm: warzywa Może rozmnażać się z Klaczą
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Koń
Typ
| Zwierze
Postawa
| Neutralna
Witalność
| Bardzo słaba
Zręczność
| Średnia
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Bardzo słaba
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Żadna
Oswajalne
| Tak
Właściwości:Pokarm: warzywa
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Koszmar
Typ
| Dzikie zwierze
Postawa
| Zła
Witalność
| Dobra
Zręczność
| Dobra
Mądrość
| Dobra
Walka
| Dobra
Magia
| Dobra
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Słaba
Oswajalne
| Tak
Właściwości:Pokarm: mięso Zionie ogniem
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Kościany Demon
Typ
| Demon
Postawa
| Zła
Witalność
| Niesamowita
Zręczność
| Dobra
Mądrość
| Dobra
Walka
| Niesamowita
Magia
| Niesamowita
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Dobra
Oswajalne
| Nie
Właściwości:Odporność: nekromancja Nie reaguje na: magiczne ściany, paraliż Polepszony wzrok, Odwołuje wszystkie przywołane stworzenia i ściany w okolicy, Szansa na sprowokowanie oswojonych stworzeń, Szansa na odwołanie przywołanych stworzeń.
Specjalna umiejętność: Przyzywanie - Kościany demon czując, że opuszczają go siły do walki zaczyna się koncentrować i przyzywać swoich pobratymców.
Specjalna umiejętność: Ojciec Nieumarłych - Kości demona odpadające podczas zadawaniu mu obrażeń dają życie drobniejszym szkieletowym istotom. Cząstki z ciała kościanego demona, można miażdżyć zapobiegając powstaniu nowych przeciwników.
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Kościany Mag
Typ
| Nieumarły
Postawa
| Zła
Witalność
| Słaba
Zręczność
| Średnia
Mądrość
| Słaba
Walka
| Słaba
Magia
| Średnia
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Bardzo słaba
Oswajalne
| Nie
Właściwości:-
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Kościany Rycerz
Typ
| Nieumarły
Postawa
| Zła
Witalność
| Słaba
Zręczność
| Średnia
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Dobra
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Mieczami
Obrona
| Bardzo słaba
Oswajalne
| Nie
Właściwości:-
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Kościany Smok
Typ
| Nieumarły
Postawa
| Zła
Witalność
| Bardzo dobra
Zręczność
| Dobra
Mądrość
| Niesamowita
Walka
| Niesamowita
Magia
| Niesamowita
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Średnia
Oswajalne
| Nie
Właściwości:Odporność: nekromancja Nie reaguje na: magiczne ściany Polepszony wzrok, odwołuje wszystkie przywołane stworzenia i ściany w okolicy, szansa na odwołanie przywołanych stworzeń, szansa na sprowokowanie oswojonych stworzeń, zionie ogniem, zwiększony zasięg ataku fizycznego
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|