MW Gate 2.3
| Temat napisany 2005, maj 2 05:00, przez Mephisto
|
Nowa wersja została zmodyfikowana tak, ze mozliwe jest sciaganie patchy z nowego miejsca sponsorowanego przez wojtka_sw. Nie powinno teraz tak czesto rozlaczac. Dodatkowo, nie trzeba restartowac nowego MW Gate gdy powiesi sie klient. W okienku informacyjnym pojawila sie liczba aktualnie online graczy na serwerze. Informacje zawarte w tym okienku mozna przewyjac klikajac lewym/prawym przyciskiem, jak i aktualizowane jest przy pobieraniu statusu (2x klik na okienko ze statusem). PS. Tylko potworki z polepszonym wzrokiem potrafia zauwazyc ze ktos uzdrawia im wroga przez co robia sie *zle* i atakuja odpowiednia osobe. Mniejsza zmiana jaka miala miejsce jakis czas temu o ktorej zapomnialem napisac, to taka ze progi umiejetnosci dotyczace wykonywania z danej rudy/drewna itp zalezne sa od bazowej wartosci umiejetnosci, magik tu nie pomoze.
|
|
|
Komentarzy [4] |
| |
| | |
Przywitanie
| Temat napisany 2005, kwi 28 12:48, przez Mysia
|
Chciałabym się przywitać, już nie tylko jako gracz, ale także jako członek Ekipy MW (w zasadzie kandydatka do Ekipy, bo nikt nie dostaje miesca ad hoc). Mam nadzieję, iż w miarę możliwości będę mogła służyć Wam pomocą, przyczynić się do uatrakcyjnienia zabawy i pozytywnego rozwoju naszego serwera.
|
|
|
Komentarzy [9] |
| |
| | |
Magazynierzy i zwierzaki
| Temat napisany 2005, kwi 27 14:01, przez Mephisto
|
Zawitali do nas magazynierzy, ktorzy moga trzymac w swoich skrzyniach materialy takie jak drewno, ruda, ziola, rosliny, skory itp. Kazdy magazynier ma odzielna skrzynie nie zwiazana z bankiem i kazdy jest na powietrzu. Zwierzaki maja nowa komende "imie odpocznij" (stara "imie odpocznij" zostala zmieniona na "imie odpocznij przy korycie"), dzieki ktorej zwierzak moze odpoczac przez co troche szybciej regeneruje mu sie zycie, mana i stamina, ale za to szybciej glodnieje. Przestaje odpoczywac jak cokolwiek sie zacznie dziac z nim zwiazanego, lub gdy bedzie w pelni sil to oznajmi ze jest *wypoczete*.
|
|
|
Komentarzy [5] |
| |
| | |
Oswajanie
| Temat napisany 2005, kwi 26 04:34, przez Mephisto
|
Tak oto i tamer doczekal sie malych zmian. Mianowicie od dzis arcymistrz oswajania bedzie mogl nauczyc swoje zwierzeta dwie zdolnosci, ktore zostaly opisane dokladniej w odpowiednim dziale. Umiejętność oswajania jest teraz odpowiedzialna za czas w którym zwierze głodnieje. Będąc arcymistrzem, jest to 2 razy dłużej niż normalnie. Dodatkowo by bylo zabawniej, wszystkie npece (oprocz przyciagnietych i kontrolowanych oczywiscie) beda sie teraz uczyc walki, magii i odpornosci na magie tak samo jak czlowiek - podczas walki, jedynie 3 razy szybciej. Maksymalnie moga osiagnac 10% ponad norme.
|
|
|
Komentarzy [14] |
| |
| | |
Tworzenie postaci
| Temat napisany 2005, kwi 21 16:52, przez Mephisto
|
Wszystko opisane jest dosc dokladnie w dziale Faq. Ogólnie mowiąc to nie da się juz skasować postaci, która nie istnieje chociaz 7 dni (nie online), do tego nie da sie stworzyc wiecej niz dwie postacie. Dodatkowo serwer potrafi sam przystosowac sume statow (opisane w faq), nie trzeba edytowac prof.txt.
|
|
|
Komentarzy [7] |
| |
| | |
Poprawki
| Temat napisany 2005, kwi 21 04:04, przez Mephisto
|
Wierzchowce beda juz strzec zwloki. Magiczne sciany dzialaja poprawnie. W miescie Umbra, sprzedawcy beda obslugiwac wampira morderce. PS. Na kazdym cmentarzu powstalo zejscie do lochu, gdzie zazwyczaj sa slabe umarlaki, oprocz cmentarza w Cove gdzie zadomowily sie mrowki.
|
|
|
Komentarzy [4] |
| |
| | |
Zwierzaki
| Temat napisany 2005, kwi 20 01:15, przez Mephisto
|
Stamowane zwierzaki reaguja teraz na komende "imie strzez zwloki/strzezcie zwloki", ktora zostala opisana w dziale komendy. Dla scislosci, by moc zrobic cos z mistycznych klod/skory/rudy trzeba byc arcymistrzem, co do tworzenia lukow i kowalstwa to tylko elf i kowal majacy 105%. Pojawili sie rowniez wedrowni straznicy patrolujacy obszary nie daleko miast, jak np. cmentarze. Owi straznicy walcza jedynie z graczami, nie zwracaja uwagi na zwierzeta czy potwory, chyba ze zwierze gracza. Rolą tych straznikow jest zapewnienie wiekszej swobody ruchu poczatkujacym (nie zaszkodziloby rowniez jakby nie ktorzy osobnicy zaczeli w koncu myslec kogo atakuja)
|
|
|
Komentarzy [10] |
| |
| | |
Mistyczne kłody
| Temat napisany 2005, kwi 19 05:21, przez Mephisto
|
Aby lucznik, stolarz i druciarz nie czuli sie poszkodowani, powstaly rowniez i mistyczne kłody wyrabiane w podobny sposob. Npece w wiekszosci przypadkow znajda sobie teraz prawidlowa droge do wroga, wiec juz nie powinny latac gdzie popadnie i przestac sie durnie blokowac. Mozna to traktowac jako ostrzezenie ;)
|
|
|
Komentarzy [2] |
| |
| | |
Mistyczna skóra i gotowanie
| Temat napisany 2005, kwi 18 21:09, przez Mephisto
|
Podobnie jak jest nowa ruda - mistyk, tak powstala nowa mistyczna skora. Wyrabia się ja podobnie. Szyc z niej moze tylko arcymistrz krawiec. Gotowanie - wlasciwie tu nie chodzi o samo gotowanie, lecz o potrawy, owoce i warzywa co wplywa na ta umiejetnosc. Kazda ta rzecz ma rozny stopien najedzenia, jak bylo od zawsze i tak nadal jest. Do tego istnieje teraz czas od którego zależy kiedy głód zacznie się odzywać (5-30 min na poziom), owoce i warzywa mają ten czas dość mały (5min), pizza i tym podobne o wiele wiekszy (ok. 30min). (Czas ten nie zależy od tego co się zjadło jako ostatnie, lecz od wszystkiego co się jje).
|
|
|
Komentarzy [6] |
| |
| | |
[Wesoła_Grabarka] [OFF]
| Temat napisany 2005, kwi 16 14:23, przez Grabarka
|
Chcialam podziekowac ekipie oraz graczom za wspolnie spedzony czas na serwerze. Cieszcie sie i radujcie- zła, zła, GMka nie bedzie juz was maltretowac. Dobrej zabawy zycze wszystkim, tym ktorych lubie i tym za ktorymi nie przepadam :) Pozdrawiam Grabka
|
|
|
Komentarzy [8] |
| |
| |
| | | |