Patch 3.9
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, sie 25 00:03, przez Adi001100
|
+Poprawa domków: - Drewniany dom z ogrodzeniem - uniemożliwiono czarowanie przez ściany. - Dworek szlachcica- uniemożliwiono czarowanie przez ściany. - Mała warownia - poprawiono balustrady.
+Poprawki: - Bagna Hythloth - poprawione przejscia między poziomami, tak aby były bardziej intuicyjne. - Dawne miasto wilkołaków - zostały usunięte pozostałości miejskie. - Labirynt Demonologa - stworzenia nie powinny się już pojawiać w miejscach niedostępnych dla graczy. - Loch Paroxysmus - już nie powinno dać się go wyciągnąc poza wysepke. - Poprawa błędów mapy
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Przeniesienie silnych NPC ze strefy non-pvp.
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, sie 23 14:51, przez Sortris
|
Poza strefę non-pvp przeniesione zostały następujące NPC: - Widmak z Wulkanu, - Widmak z Lasu Zamku Shenar, - Widmak z Elemental, - Widmak z Jaskini Ilshen (usunięte ze strefy, ale jeszcze nie ma nowej lokacji poza strefą), - Hydra z Elemental, - Wyrm z Elemental, - Żniwiarz Dusz i Gargulce Niszczyciele z Wisp, - Pogromca z NW Dungeon (Potępiony Loch), - Strażnik Bram Piekielnych z Blood, - Strażnik Bram Piekielnych z Etherial Thombs.
Miejsca nowych respawnów powyższych stworów pozostawiamy graczom do odkrycia :-) W zamian za wyżej wymienione NPC do strefy zostały wstawione potwory o odpowiednio niższej sile.
Życzymy miłych poszukiwań :)
|
|
|
Komentarzy [6] |
| | |
| | |
Zmiany - Wersja 1.9
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, sie 22 23:41, przez Mephisto
|
+Sloty postaci: - Udostępniono czwarty slot na postać na koncie.
+Zmiany w PVM - Agresja NPC: Zmiana w Sztucznej Inteligencji NPC, wymagająca wzbudzania agresji w przeciwniku, w celu skupienia na sobie jego uwagi. Im dłużej jedna postać walczy z NPC, tym większą agresję na sobie skupia. Inni gracze podczas ataku na niego lub uzdrowienia jego przeciwnika będą obniżać poziom agresji o swoją wartość. NPC zmienia cel z początkową agresją poziomu 1. Inny gracz będzie musiał znieść agresję do poziomu 0, aby przejąć kontrolę nad rozgrywką.
Poziomy agresji: 0: początkowy, minimalny - przy tym aggro jest 70% szans, ze NPC przerzuci się na innego gracza podczas ataku/leczenia. 1: emot: *zdenerwowany* - osiągany po zadaniu niskich obrażeń, 45% szans przerzucenia. 2: emot: *rozzłoszczony* - osiągany po zadaniu średnich obrażeń, 30% szans przerzucenia. 3: emot: *wściekły* - osiągany po zadaniu wysokich obrażeń, 15% szans przerzucenia. 4: emot: *rozwścieczony* - ostateczny poziom, 0% szans na przerzucenie.
Przy zmniejszaniu poziomu agresji nad NPC wyświetli się emotikona.
4 poziom agresji osiągalny będzie tylko przez przystosowane do tego klasy. Nie ma możliwości rozwścieczenia przeciwnika do takiego poziomu jedynie poprzez zadawanie obrażeń.
Poziom agresji jest resetowany, gdy postać zginie, lub przerwie walkę. Po przerzuceniu się NPC na inną postać, poziom agresji jest zapamiętany przez 15 sekund. Szansa na przerzucenie wzrasta dwukrotnie, gdy do wroga nie ma w polu widzenia lub gdy nowy wróg jest bliżej niż obecny.
+Zbroje: Wyrównane zostały wartości AR otrzymywanych z pancerzy w danych kategoriach. Zbroji z kategorii średnich i pośrednich, nie może założyć Mag, BM potrafi nadal prócz samurajskiej. Segregacja kategorii: Zbroje lekkie: zwykła zbroja skórzana (bez czapki), elfia zwykła zbroja skórzana, koscianka demona (52 AR) Zbroje średnio lekkie: utwardzona zbroja skórzana, samurajska zbroja skórzana, koscianka balrona (56 AR) Zbroje srednie: utwardzona elfia zbroja skórzana, samurajska utwardzana zbroja skórzanka (60 AR) Zbroje posrednie: kolczuga, zbroja pierścieniowa, elfia zbroja płytowa (68 AR) Zbroje ciezkie: zbroja płytowa (zwykła, samuraja) (86 AR)
+Artefakty: Dodane: - Dodano artefakt Sztylet Magii (właściwości laski magii). - Dodano artefakt Tekagi Magii (właściwości laski magii).
Zmienione: - Tunika szczęścia - zwiększona obrona, zwiększony bonus do many. - Oblicze bóstwa - zwiększony bonus do many. - Naramienniki nocy - zwiększony bonus do many. - Ozdoba czarodzieja - zwiększony bonus do many. - Kolczyki jasnosci - zwiększony bonus do witalności. - Żądło węża - zmniejszony bonus do wytrzymałości. - Swieta zbroja - zwiększona obrona, zwiększony bonus do witalności. - Obroza szakala - zwiększona obrona, dodana odporność na zimno. - Nogawice nieszczescia - zwiększona obrona, zwiększony bonus do wytrzymałości. - Głos upadlego krola - zwiększona obrona, zwiększony bonus do siły - Ostrze mrocznego lorda - zwiększony bonus do witalności, zwiększone obrażenia. - Niebianska siekiera - zmieniony kolor, zwiększone obrażenia, zwiększony bonus do wytrzymałości. - Szalone ostrze - zmieniona nazwa na Jadowite ostrze, zmieniony kolor, zwiększony bonus do wytrzymałości, dodana śmiertelna trucizna. - Pogromca demonów - zmieniona nazwa na Aksamitny truciciel, zmieniony przedmiot na berło, dodana śmiertelna trucizna. - Młot tytana - zwiększone obrażenia, usunięty bonus do celności. - Miecz sprawiedlowosci - zwiększony bonus do witalności, zwiększone obrażenia, zwiększone obrażenia przeciwko NPC o naturze złej. - Nogawice cienia - zwiększony bonus do wytrzymałości. - Łuk mrozu - zwiększony bonus do wytrzymałości.
+Oswajanie i ćwiczenia na oswojonych NPC: - Oswajanie zostało spersonalizowane - każdy będzie mógł oswoić tego samego NPC i otrzymać przyrost umiejętności. - Zmieniona zasada otrzymywania gainów podczas walki z NPC. W przypadku NPC niemagicznych, czas otrzymywania przyrostu umiejętności i statystyk będzie uzależniony od witalności ofiary. W przypadku NPC magicznych, zależny od many. - Licznik obrażeń zadanych NPC został spersonalizowany - nikt nic nie traci.
+Unikalne przedmioty: Wprowadzone zostały unikalne przedmioty o jednorazowym bądź czasowym, krótkim działaniu. Przedmioty te z definicji bardzo trudno zdobyć, a możliwe jest to jedynie poprzez zabijanie odpowiednich NPC (to, z jakich zostawiamy graczom do odkrycia :). Dodano następujące przedmioty: - Woda ostatniej szansy - Wskrzeszenie wszystkich postaci na danym obszarzee posiadających słabą duszę. - Krystaliczna woda - Zmniejszenie poziomu najedzenia postaci do wartości optymalnej. Działa tylko, gdy postać jest przejedzona. - Sproszkowane liście koki - Efekt tymczasowy. Delikatne zwiększenie maksymalnej witalności, wytrzymałości i many. Możliwość nałożenia efektu na przedmioty witalne i czary. - Kryształ żywotności - Naprawienie przedmiotu bez utraty żywotności. - Farbki - Wiele rodzajów farb z ciekawymi kolorami do malowania elementów odzienia.
+Wampir wojownik: Zamiana w gargulca - Zmniejszona szansę na odwołanie przez słabsze potwory NPC. Odwołanie możliwe jest tylko czarem Mass Dispel. Lodowa bariera - Znieśiona dodatkową wrażliwość na ogień. - Dodano niewielką redukcję obrażeń od czarów z żywioła błyskawic (Corp Por, Vas Por Grav, Por Ort Grav). - Zmieniona nazwa na "Bariera żywiołów" Potęga krwi - Skrócony czas działania runy do 5minut - Zwiększony dodatek do HP, max +20. - Dodano ikonę informującą o działaniu Potęgi krwi. Wyssanie życia - Zwiększono ilość życia wyssaną z NPC. - Umożliwiono wysysanie życia z graczy.
+Opłaty za domy i gildie: - Wprowadzono cotygodniowe (tydzień realny - 84 dni w grze) opłaty za posiadanie domu równe od 0.8% do 1.6% wartości domu. Jej wysokość zależy od odległości od miasta - w zasięgu większym od 300 kratek, płaci się najmniej, a im bliżej tym drożej. Przykładowo podatek za mały domek wynosi równo od 1k do 2k na tydzień. - Opłatę uiszcza się raz na tydzień przy pomocy znaku domu(zawsze z zaokrągleniem do poniedziałku) i można to zrobić na 4 tygodnie do przodu (w grze około roku). Dokonać tego może każdy, kto ma dostęp do znaku domu (właściciel, co-właściciele i przyjaciele). - Jeśli nie uiści się opłaty dwa razy, to dom zostanie zablokowany - zostaje zablokowany dostęp do skrzyń bezpiecznych oraz wszystkie drzwi zostają zamknięte (dom można otworzyć tylko od wewnątrz). - W przypadku nieopłaceniu 8 tygodni, dom znika. Aktualny system niszczenia domów przestał istnieć - nie trzeba odswieżac domu, wystarczy nie zalegać z czynszem. Podobnie przyszłość domu nie zależy też od tego, czy ktoś ma zamrożone konto, czy nie. - Wprowadzona została również cotygodniowa, stała opłata za posiadanie kamienia gildyjnego w wysokości 3000gp (niezależnie od liczby członków). - Zmniejszona została znacznie wysokość opłaty za wynajem domków w miastach.
+Skillcap: - Od teraz skillcap rośnie o 10% co 1 rok życia postaci, dzięki czemu postać osiągnie 800 punktów skillcapa w wieku 30 lat, a 815 punktów przed 32. rokiem życia.
+Złoto: - Zmniejszona ilość złota, którą można zdobyć ze zwłok potworów normalnych i silnych (-30% dla normalnych i -40% dla silnych). - Zmniejszona ilość złota do zdobycia ze skrzyń skarbów. - Ilość złota do zdobycia z Mistrzów oraz najsłabszych potworów pozostała bez zmian.
+Kensai: - Umożliwione połączenie eliksirów Grad ciosów i Niszczycielskie ciosy. - Zmniejszona szansa na rozproszenie podczas korzystania z eliksiru Wyciszenie.
+Złodziej: - Usunięte błędy z wyrzucaniem clienta gry podczas zaglądania do plecaka ofiary, gdy ofiara się ukryje lub korzysta z kradzionego przedmiotu. - Zmieniono delikatnie maksymalny ciężar przedmiotu, który można ukraść. - Poprawiony błąd z okradaniem ze sztab i rudy - błędne naliczanie ciężaru.
+Włamywanie: - Czas otwierania drzwi w zamkniętym domu zależny liniowo od ceny domu, od 9 do 46 sekund. Przykładowo dom za więcej niż 2mln gp otwierać będzie się w 46 sekund. - Otwarcie jednych drzwi oznacza otwarcie wszystkich drzwi w domu, więc trudność włamania się do domu będzie zależna od jego ceny, a nie typu i liczby drzwi. - Delay na zamknięcie wszystkich drzwi w domu po udanym włamaniu wynosi 3 minuty.
+Mag Bitewny (BM): - Umożliwiono walkę toporami oraz mieczami. - Umożliwiono noszenie broni jednoręcznych dla maga bitewnego od sumy umiejętności wynoszącej więcej niż 240% (taktyka, anatomia, walka).
+Wilkołak Szaman - Regeneracja: - Zaklęcie polega na wyczarowaniu magicznego kręgu, który przywraca manę wszystkim przyjaciołom stojącym w jego zasięgu. - Czas trwania czaru to około 90 sekund. - Koszt: 30 many.
+Wilkołak Wojownik: Berserker - Delikatnie zmniejszone obrażenia od ognia. - Czas trwania zaklęcia to teraz maksymalnie 300sekund przy 120% umiejętności. Zależność liniowa. - Poprawiony sposób naliczania obrażeń podczas działania czaru. Szpony śmierci - Zmniejszona szansa na zatrucie. Wsparcie księżyca - Od teraz runo dodaje tylko zasięg.
+Sortowanie: - Poprawione stackowanie(grupowanie) przedmiotów podczas sortowania. - Dodana komenda .sortuj magiczne do sortowania zidentyfikowanych(lub nie) magicznych przedmiotów. Można używać razem z klejnoty/skladniki. - Dodana komenda .sortuj [nazwa_przedmiotu] do sortowania po nazwie przedmiotu, np.: .sortuj siar .sortuj wilcze jagody Jeśli znajdzie więcej niż jeden przedmiotów pasujących do wpisanego słowa, pokaże listę z wyfiltrowanymi przedmiotami.
+Targowisko: - Dodana komenda "chciałbym wystawić kilka przedmiotów", która wywoła okno do wpisania kwoty, a następnie pojawi się celownik, którym możemy zaznaczać przedmioty, jakie chcemy sprzedać za podaną cenę. Celownik istnieje, dopóki gracz nie wciśnie klawisza ESC.
+Bola: - Efekt zrzucenia z wierzchowca zastąpiono 5-sekundowym (przy 100% umiejętności Łucznictwo i maksymalnie 7-sekundowym (przy 120% umiejętności )) spowolnieniem postaci (zwykły chód).
+Pozostałe zmiany: - Wprowadzona stała opłata za wypisanie czeku (500gp), zamiast procentowej (2% od wypisywanej kwoty). - Maksymalna wartość na czeku to 20 milionów monet. - Dodano blokadę na wyłączanie golema, gdy ma niepusty plecak. - Czary Lodowy Pocisk i Fala Pływowa będą zabierać ofierze niewielką ilość many (NPCom mniej). - Zmieniona nazwa komendy .grab kamienie na .grab klejnoty. - Umożliwiono identyfikowanie artefaktów od 110% umiejętności Identyfikacja. - Porządek w plecakach na igrzyskach. - Dodana komenda .grab wampir służąca do grabienia fiolek z krwią dla wampira.
+Zasłużeni testerzy: - Incognito - ThubaN - Pepe - Faza
+News opracował: - Sortris
|
|
|
Komentarzy [24] |
| | |
| | |
Rekrutacja
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2012, sie 14 22:12, przez lary
|
Ekipa MW pragnie poinformować graczy o kolejnym naborze do zespołu GMów!
Aktualnie poszukujemy chętnych osób do objęcia ważnej funkcji dla dalszego rozwoju serwera - VisionMastera oraz osób, którzy prężnie popchną do przodu stronę fabularną shardu, czyli QuestMastera. Pożądamy osób z zapałem do pracy, wyobraźnią oraz inwencją. Dodatkowo od osób składających aplikację na stanowisko VM oczekujemy sporego doświadczenia i obycia się z grą na naszym serwerze. Zainteresowanych prosimy o wysłanie podania na adres admins@mw-shard.pl.
Szablon podania można znaleźć w dziale Współpraca.
Pomóżcie nam pociągnąć Mysterious World ku lepszej i owocnej przyszłości!
Pozdrawiamy serdecznie.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Aukcja wierzchowców niespotykanych
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2012, sie 14 19:36, przez Nomad
|
Aukcja wierzchowców niespotykanych
"Po raz kolejny mamy zaszczyt organizacji aukcji, na której potencjalni właściciele będą mogli dosiąść stworzeń, których świadkiem narodzin był sam Khardan."
Garść zasad... Aukcja ta będzie przebiegała poprzez miejscowych aukcjonerów. W każdym mieście znajduje się aukcjoner u którego można zwiększyć swoją szansę do nabycia tak niezwykłych wierzchowców. Event dotyczyć będzie 5 NPC, które zostały przedstawione poniżej newsa.
Termin licytacji to 4 dni więc radzi się gromadzić złoto jak najszybciej.
Ceny wywoławcze licytowanych stworzeń: 1. Jednorożec Valorytu - 300 000 sztuk złota (kontrolowany tylko przez kobietę) 2. Grafitowy Kirin - 300 000 sztuk złota (kontrolowany tylko przez mężczyznę) 3. Złota Chimera - 300 000 sztuk złota 4. Miedziany Koszmar - 300 000 sztuk złota 5. Bojowy Koszmar - 300 000 sztuk złota (kontrolowany tylko przez osobę posiadająca wiedzę o zwierzętach min. 76%) Ponadto dodam, że wszystkie wierzchowce wyłączając Bojowego Koszmara są wierzchowcami widmowymi.
Podbicie ceny możliwe o krotność 4% od kwoty aktualnej.
Powodzenia. Dziękujemy za udział w licytacji
1. Lotar Drakekorin 2. Domminussa Casse 3. Khunta Altavari Wyroznienie: Zeratulos, Bozlo
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [7] |
| | |
| | |
Toplista
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2012, sie 12 18:30, przez lary
|
Po raz kolejny dokonaliśmy weryfikacji graczy.
Z 32 graczy zalogowanych w okolicach godziny 18:00, 6 osób zagłosowało dzisiaj w topliście. Wszystkim klikającym dziękujemy za wsparcie dla serwera. W nagrodę każda z wymienionych osób dostała Liść sytości, który ma działanie identyczne jak dotacyjny motylek.
Zagłosowali: 1. Narro Iniura 2. Shasfar 3. Dilmax 4. Sesilla 5. Cerrath 6. Taunn Re'Cuzo
Przy okazji zauważyliśmy, że dużo osób ma włączoną toplistę, jednak nie klika. Sugerowane rozwiązania to: - zacząć klikać, - wyłączyć toplistę (po co ma wyskakiwać okno, które tylko drażni) -> komenda .ustawienia
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Zmiany - wersja 1.8
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, lip 11 21:05, przez Adi001100
|
+Bard: - Wydłużony delay na granie muzyczek podczas biegu. Stojąc w miejscu, jest tak jak dawniej. - Wydłużono delay na uspokajanie. - Uzależnione uspokajanie NPCów w zależności od ich siły (tak jak przy prowokowaniu). - Prot barda będzie teraz zdecydowanie mniejszy, ale będzie się nakładał na prot czarodzieja. - Osłabione leczenie w miejscu oraz w biegu. Poprawione przywracanie many. - Uzależnienie danej muzyki od odpowiednich umiejętności, a nie od wszystkich. Np. muzyka spokojna to teraz Uspokajanie i Muzykalność.
+Leczenie i medytacja wampira: Wampir - Wojownik/Łucznik 100 % - Brak palenia słońca, możliwość leczenia +8 sekund. 101 % - Brak palenia słońca, możliwość leczenia +6 sekund. 102 % - Brak palenia słońca, możliwość leczenia +4 sekundy. 103 % - Brak palenia słońca, możliwość leczenia +2 sekundy. 104 % - Brak palenia słońca, możliwość leczenia +1 sekunda. 105 % - Brak palenia słońca, normalne leczenie.
Wampir - Mag 100 % - Brak palenia słońca, bardzo spowolniona medytacja. 101 % - Brak palenia słońca, medytacja bardzo mocno spowolniona (+10 sekund). 102 % - Brak palenia słońca, medytacja bardzo mocno spowolniona (+8 sekund). 103 % - Brak palenia słońca, medytacja bardzo spowolniona (+6 sekund). 104 % - Brak palenia słońca, medytacja spowolniona (+4 sekundy). 105 % - Brak palenia słońca, normalna medytacja.
+Grabienie: - .grab do - wywołuje celownik, którym wskazujemy plecak lub worek w naszym plecaku. Pojemnik zostaje zapamiętany i przy kolejnym wywołaniu komendy przerzuca przedmioty do zapamiętanego pojemnika, w przypadku jego braku rzeczy wrzucane są do pojemnika głównego. Pojemnik jest zapamiętywany także po wylogowaniu. - .grab magiczne - grabi wszystkie przedmioty magiczne (zidentyfikowane i nie).
+Strefa: - Obniżono przyrost statystyk w strefie o 10%. - Zablokowane ścinanie drzew ohii w strefie. - Umożliwiono cięcie zwłok poza strefą wszystkich graczy, którzy nie mają statusu [młody] lub których zwłoki nie są strzeżone przez chowańca.
+Pozostałe zmiany: - Stwory będące pod kontrolą czaru nekromanty Oczarowanie nie będą już wchodzić w każdego rodzaju teleporty. - Obniżono wysysanie staminy przez runo Ognista Krew do około 33 z około 50. Nie można już nałożyć runa Ognista Krew na zatrutą broń oraz na Lodowe Ostrze. - Nowo rozstawiony dom jest domem publicznym przez 6h czasu realnego. Dopiero po tym czasie można w domu zamieszkać i zamknąć drzwi na klucz. - Toga z kapturem z dotacji będzie chronić przed słońcem. - Zablokowano przekazywanie domu innej postaci, gdy w domu zablokowane są przedmioty przypisane do właściciela domu. - Zablokowano komendy "chce wyrzucić" oraz "odkryj wszystkich" dla postaci o statusie [młody]. - Zmiana systemu picia mikstur: teraz każdą miksturę da się wypić w każdym momencie, nie ważne czy jesteśmy już pod jej działaniem. - Poprawiono widoczność komunikatu o Apokalipsie. - Poprawiony drop Nieumarłego Koszmara i Kościanego Smoka z run druidycznych na zwoje nekromanty. - Dodano komunikat o zakończeniu przyspieszonego przyrostu statystyk. - W zakładce Info dodano pozostały czas do końca słabej duszy. - Delikatnie zmniejszona poziom jasności czaru NightSight oraz czarnej mikstury. - Dodano gainy ukrywania wilkołaka w czasie nocy, przy nieudanych próbach. - Skrócono czas oprawiania runebooka. - Można już naprawiać słomkowy kapelusz oraz kapelusz. - Dodana muzyka do miast: Zento, Mistas, Lakeshire, Ilshen, Umbra, Montor, Luna oraz poprawiona w Minoc i Brit. - Poprawiony błąd gramatyczny 'nie znacznie' podczas leczenia. - Kosmetyczne poprawki w makroczekach (polecenie przepisania znaków) oraz w tooltipie żywotności przedmiotów (nie będzie zabarwiało na zielono nieodpowiednich fragmentów). - Poprawiono rozstawianie golema ze skrzynki. - Poprawiono żywotność młotków kowalskich, topora i kilofa. - Zmieniona nazwa przedmiotu z: 'Tettsuke hakama' na 'Tattsuke hakama' oraz z: 'kimishimo' na 'kamishimo'. - Zablokowane kopanie piachu przez podłogę w domach postawionych na piachu. - Mycie bandaży zależy od umiejętności uzdrawiania
+Zasłużeni testerzy: - Incognito - growin - ThubaN
+News opracował: - Sortris
|
|
|
Komentarzy [23] |
| | |
| | |
Patch 3.8
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, cze 20 13:33, przez papke
|
+Poprawa domków: Zostały poprawione mniejsze i większe błedy, które zostały znalezione zarówno w nowych jak i starych domkach: - Drewniany dom z ogrodzeniem - uniemożliwiono czarowanie przez ściany. - Kamienny zamek - można już wyjść z balkonu. - Dworek szlachcica- uniemożliwiono czarowanie przez ściany. - Luksusowa willa - poprawa drobnych błędów zgłoszonych przez graczy.
+New World: W związku z przygotowaniami, do zmiany systemu gildii miastowych, powstała na świecie Ilshenar nowa siedziba jednej z gildii. Dokładniejsze informacje na temat przepisania oraz nowego systemu będą podane w niedalekiej przyszłości.
+Mniejsze Poprawki: - Beczki z wodą w lochach są już zdatne do użytku. Oprócz tego pojawią się też w nowych miejscach, gdzie ich wcześniej nie było. - Zmieniona drabina w Heartwood - powinniśmy już móc dostać sie do malarza. - Topór zdobiony - zmieniony na broń jednoręczną. - Bojowy topór - zmieniony na broń dwuręczna. - Poprawione zostały błędy mapy. - Bramblesy nie powinny już blokować graczy.
|
|
|
Komentarzy [9] |
| | |
| | |
Turniej Bagballa
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2012, maj 11 22:20, przez Adi001100
|
Zapraszam wszystkich na turniej Bagballa! Nie ważne czy jesteś młody czy stary tutaj każdy ma równe szanse oraz może zdobyć wspaniałe nagrody!
********************************************************************** Data turnieju: Niedziela 13.05.12, godzina 20:30 Miejsce: Arena pod Luną ********************************************************************** Proszę przygotować na turniej własne, unikalne stroje, ładnie pofarbowane. Drużyna składa się z dwóch osób o identycznych kolorach szat. Wpisowe na turniej to 10 000 złotych monet dla młodych graczy oraz 20 000 złotych monet dla starszych. W zależności od ilości uczestników wybiorę odpowiednią strategie turnieju. Wygrywa drużyna, która pierwsza strzeli 2 bramki lub ta, która ma lepszy wynik po 5 minutach gry. Chętni mogą wpisywać skład swojej drużyny, barwy oraz nazwę. Do zobaczenia na turnieju!! Mam nadzieję że spotkamy znaczną część mieszkańców Sosarii!
Na czas turnieju zostają zakazane wszystkie walki w obrębie areny Luny, niestosowanie się do regulaminu grozi pobytem w więzieniu na kilka dobrych dni. BTW. turniej prowadzi Wadim
Wyniki:
1. Miejsce: Zjednoczeni ( Vexo, Evelin) - 4 bramki 2. Miejsce: Rebelianci (Thelivia, Asteriv) - 2 bramki 3. Miejsce: Leśne Dudki (Arafin, Traev)
|
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Przenosiny na nowy serwer
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, kwi 25 20:25, przez Mephisto
|
Przenosiny oficjalnie zostały zakończone. Domena została przepisana na nowy adres, jednakże może chwilę potrwać aż uaktualni się wszędzie. W tym celu powstała zastępcza domena w czasie przejścia (hyper.mw-shard.pl). Do 48 godzin mw-shard.pl powinien zostać w pełni uaktualniony. Do ściągnięcia nowy MW-Gate 3.18 w dziale download. Miłej gry na nowym serwerze :) PS. Proszę mieć na uwadze, iż maile mogą przez najbliższe 48h nie dochodzić do nas, także w razie braku odpowiedzi proszę wysłać jeszcze raz mail po 48h lub atakować na ircu.
| Serwer teamspeaka zostanie uruchomiony dopiero weekend. Będzie konieczne ponowne wygenerowanie tokenu.
| Chciałbym poinformować, iż około godziny 21:00 zaczniemy przenosiny na nowo wynajęty serwer. Może to zająć od jednej godziny do dwóch. W tym czasie serwer będzie niedostępny. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za niedogodności.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| |
| | | |