Wieczór poezji
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, sie 14 22:02, przez Safar
|
W poniedziałek 15 sierpnia 2011 roku o godzinie 20:00 odbędzie się pojedynek na sztukę rymowania. Wszystkich zainteresowanych prosi się o stawiennictwo w pięknym Teatrze Mistas. Jest to pierwszy budynek na północ od banku, wiec nie sposób tam nie trafić. Właśnie w tym miejscu odbędzie się Pojedynek na rymy- ,,walka'' w której prowadzący rzuca pierwsze lepsze słowo, a celem zawodnika jest wymyślenie na temat owego zagadnienia ciągu rymowanych zdań . Wygrywa ten kogo bardziej pokocha publiczność oraz prowadzący. Osoby które miały okazje uczestniczyć w pierwszej edycji wiedzą , ze całości towarzyszy masa śmiechu i atmosfera dobrej zabawy. Wszystkich zainteresowanych gorąco zapraszam ! Dodatkową atrakcja ma być egzekucja niejakiego Gremina Lepkopalcego, która odbędzie się zaraz po zabawie. Goście mogą spodziewać się poczęstunku w postaci taniego wina i kiełbas o wątpliwym smaku. Cała imprezę sponsoruje : *miejsce na Twoja reklamę* (ciężko dziś o mecenasów sztuki...) P.S Z góry przepraszam , ze krótki odstęp miedzy ogłoszeniem , a samym eventem, jednakże na chwile obecna nie jestem w stanie określić czy mam dalsze wolne terminy.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Zmiany
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, lip 29 04:43, przez Kadil
|
+Ćwiczenie postaci:
- Szybkie gainy: Zmieniony zostały zasady szybkich gainów, teraz ograniczenie będzie dotyczyło pojedyńczych statystyk, a nie ich sumy. Dodatkowo zostało znacząco zwiększone przyśpieszenie. Nie chcemy, aby gracze "kaleczyli" swoje postacie robiąc np. 60/90/10 i dopiero zaczynali grać. Dodatkowo zmiana ma na celu głównie skrócić czas potrzebny na stworzenie grywalnej postaci. Limity statystyk wynoszą: magowie: 60/40/60, niemagowie: 75/75/10.
- .gain: Komenda jest dostępna od sumy statystyk 140 i kumuluje się z "Szybkimi gainami". Zwiększony został bonus do przyrostu statystyk pod wpływem .gain.
W niedalekiej przyszłości będziemy chcieli zwiększyć gainy skilli.
+Inne:
- Widmowe zwierzęta: Wyrównano statystyki wszystkich widmowych zwierząt. Został zmieniony sposób spawnowania się widmowych wierzchowców - teraz będzie losowy widmak w każdym miejscu.
Dodane zostały nowe rodzaje widmowych wierzchowców, są nimi: Garbacz, Żuk, Niedźwiedź, Worg. Szansa na respawn nowego rodzaju widmowych zwierząt jest zdecydowanie mniejsza niż Lam, Koni, Ostardów.
- Poprawki: Został poprawiony kolor zwłok widmowych potworów (np. widmowy jaszczur). Drewnianą tarczę powinien już naprawiać stolarz, nie kowal.
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [15] |
| | |
| | |
Zmiany
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, lip 26 00:00, przez Yava
|
Nowości:
- Macro OpenDoor Można już używać makra OpenDoor dostępnego bezpośrednio w kliencie. Aby otworzyć drzwi trzeba stać i patrzeć się bezpośrednio na nie. - ToolTip - przedmioty Stan przedmiotu będzie widoczny w dwóch nowych parametrach wyświetlanych w tooltipie. Parametry to: "Stan" - odpowiada za poziom zniszczenia przedmiotu. "Moc" - odpowiada za wypełnienie mocą magików. Każdy arcymistrz rzemiosła (bądź mistrz identyfikacji lub wiedzy o broni) jest w stanie oznaczyć - odczytać stan/moc przedmiotu, który jest wstanie zrobić. Tak więc możliwe jest, że druciarz umieści stan np. pily stolarskiej. A stolarz oznaczy stan dzikiej laski. Stan/Moc można odczytac/ustawić przez kryształek umiejętności bądź przez .um [nazwa]. Stan/Moc zniknie z opisu, gdy ulegnie zmianie jego Stan/Moc, to znaczy, że jeżeli zaczniemy używać sejmitara to jego opis stanu ulegnie zatarciu, tak samo jeżeli użyjemy magika to jego moc spadnie i ulegnie zatarciu. Główne zastosowanie Stan/Moc to handel - dlatego zachęcamy wszystkich uczciwych sprzedawców do oznaczania swoich produktów. - Wierzchowce Nie potrzebna już jest wiedza o zwierzetach do jazdy na: Bagienny Garbacz, Szalony Ostard, Mustang, Niedźwiedź Polarny, Dziki Garbacz, Worg, Cu Sidhe i Lodowy garbacz.
Poprawki techniczne:
- Togi Nie będzie już naliczane AR od tóg za kapturem (również tej z dotacji). Jedyną togą, która daje AR jest Toga Mistrza. - ToolTip Zmienił się sposób zapisywania ToolTipu - zmiana całkowicie niewidoczna dla graczy. - Prowokacja i inne skille Nie można już używać żadnych skilli będąc sparaliżowanym - w szczególności prowokacji barda. - Paladyn i MR Można już ćwiczyć na czarach, które mają delaye na rzucenie - oczywiście czar rzucany w trakcie delayu będzie nieudany, ale gain naliczony. - Blessy maga Poprawnie będzię naliczany bonus wynikający z INTa. - Wymiany kont Uwzględniać będą oszusty na koncie oraz królewskie monety (wcześniej to drugie nie działało). - Łucznik Usunięcie blokady maksymalnego dystansu (było 12 niezależnie od parametrów broni). - Inne Błąd nazwy przedmiotu w menu druciarstwa Uzdrowiciele będą reagować na 1 kratkę (wcześniej reagowali na 2).
| Dotacje: W tym miesiącu niestety kwota dotacji jest powiększona o koszt domeny. Opłata jest całoroczna i wynosi 54.90 PLN
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Turniej Wojowników
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, lip 19 14:55, przez Yava
|
Straznicy Britisha umierali z nudów, chcieli się rozerwać, zdecydowali, że zorganizują krwawy turniej, który wyłoni najdzielniejszego wojownika w Sosarii. Dostali zgodę od władz miasta Luna, na zorganizowanie turnieju na arenie przeznaczonej do Bagballa. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Turniej odbędzie się dnia 26 lipca (wtorek), o godzinie 20:00. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Aby wziąć udział w turnieju, trzeba wpłacić wpisowie w kwocie 20 000 złotych monet. Osoby biorące udział proszę o przyjście w samych togach, wyposażenie dostaniecie od organizatora turnieju. Turniej został zorganizowany, aby wyłonić najdzielniejszego wojownika w Sosarii.
Wojownik ma do wyboru 3 rodzaje pancerza:
- Płytowy - Skórzany samurajski utwardzany - Skórzany zwykły utwardzany
Z brońmi będzię wyglądało to tak:
- Walka mieczami: kosa, ogromny miecz, promienisty sejmitar, no-daishi(tylko dla kensai). - Walka szpadami: pika, lanca, krótka wlócznia, lajatang(tylko dla kensai). - Walka obuchami: wojenny młot, tetsubo, długi młot. - Walka toporami: podwójna siekiera, halabarda, berdysz.
Każdy z wojowników otrzyma również 15 bandaży (lub 15 zółtych), białe i niebieskie butle.
Zasady:
1. Żadna z podklas NIE MOŻE używać eliksirów/run/modlitw. 2. Walczymy bez żadnych wspomagaczy (z wyjątkiem butli białych i niebieskich) 3. Walki na terenie turnieju będą karane długim pobytem w zimnej celi. 4. Turniej odbędzie się na Arenie obok Luny (x: 940 y:637, malas).
Proszę uzupełnić formularz: Imię: ---- Zbroja: ---- Styl walki: ---- Podklasa: ---- Przedmioty dodatkowe: ----
Przewidywane nagrody dla zwycięzców:
Pierwsze miejsce: 50% wpisowych oraz posąg Areny Krwi. Drugie miejsce: 25% wpisowych oraz bilet Areny Krwi. Trzecie miejsce: 15 % wpisowych oraz bilet Areny Krwi. Czwarte miejsce: 10% wpisowych.
Serdecznie zapraszam wszystkich chętnych!
Zapisy będą możliwe tuż przed rozpoczęciem turnieju. Należy ich dokonywać u Mistrza Wojny.
Loscan zmieni Kadila przy organizacji turnieju.
Oto lista zwycięzców:
I Miejsce: Trygg II Miejsce: Akinom Ailenrok III Miejsce: Verra Mel'Vardo IV Miejsce: Nydelalia Talimare
|
|
|
Komentarzy [6] |
| | |
| | |
XXIII Mistrzostwa Sosarii
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, lip 1 18:22, przez lary
|
Chcielibyśmy zaprosić Wszystkich na kolejną odsłonę prestiżowego turnieju, w którym to gracze zawalczą o tytuł Najlepszego. Liczymy na morderczą walkę pomiędzy zawodnikami oraz oczywiście dużą frekwencję!
Wszelkie informacje dotyczące turnieju zawarte są w informatorze oraz zakładce Eventy. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Turniej odbędzie się dnia 3 lipca (niedziela), o godzinie 20:30. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mamy nadzieję, że event obędzie się bez większych problemów oraz każdy z uczestników będzie się dobrze bawił. Zapraszamy !
PS. Mistrzostwa zastąpią w tym tygodniu Boskie Igrzyska.
Edit: Bard w pierwszych fazach turnieju zostanie uraczony butelkami many w ilości odpowiadającej innym miksturom. W finałach może liczyć na dodatkowy osprzęt w postaci instrumentu o jakości adekwatnej innym turniejowym przedmiotom. Jest to wzmianka tymczasowa. W przyszłości bard zostanie oskryptowany pod igrzyska/turniej.
Wyniki: I miejsce - Trygg II miejsce - Yoshi'Sen III miejsce - Berilac Laverto
Dziękuje wszystkim za przybycie, zapraszam za miesiąc na następny turniej !
|
|
|
Komentarzy [10] |
| | |
| | |
QM i WM poszukiwani od zaraz
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2011, cze 29 22:13, przez Jam Lasica
|
Jak można zauważyć, liczba ekipantów, z ich bądź i nie woli, zmalała w ostatnim czasie. A zadań, planów i pomysłów do realizacji na najbliższy czas jest wiele (kilka, pare, mnogo, więcej niż jeden ;) ).
Dlatego wszystkich chętnych zapraszam do przeczytania (chyba niewidocznej) zakładki pod adresem www.mw-shard.pl/index.php?exec=new_functions
W szczególności poszukujemy: - budowniczych (WM) z doświadczeniem bądź i nie; - quest masterów (QM) z pomysłami wykraczającymi poza "znajdź i zabij"; - innych.
Podania należy przesłać na adres mailowy admins@mw-shard.pl. W podaniu należy zamieścić informacje o tym kim jesteście, co robicie na MW, jakiem macie doświadczenia, jakie macie plany i pomysły oraz wszelkie inne dodatkowe treści, które będą wyróżniały Waszą kandydature na tle innych zgłoszeń, np. próbkę Waszych umiejętności.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Boskie Igrzyska
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, cze 26 22:39, przez lary
|
Boskie Igrzyska Ponownie zostały zorganizowane Boskie Igrzyska, na których zwycięzca (osoba, która zdobyła najwięcej punktów) dostał Motylka (5 porcji).
Zachęcamy do brania udziału w kolejnych eventach oraz zapraszamy za tydzień na XXIII Mistrzostwa Sosarii, gdzie nagrodą jest tytuł najlepszego gracza, unikalna toga oraz puchar dla miejsc na podium !
Wyniki Boskich Igrzysk:
Garwezianie:
1. Trygg - 744 pkt. 2. Elrik Lax - 628 pkt. 3. Vilae Shalgar - Kapitan - 445 pkt. 4. Etosh - 182 pkt. 5. Thelivia Del'Borne - 103 pkt.
Lotherianie:
1. Gweagan Altavari - 1913 pkt. 2. Cyakae - Kapitan - 1729 pkt. 3. Kenyu - 599 pkt. 4. Maalus Lillith - 418 pkt. 5. Rika Nor'Quatii - 391 pkt.
Zwycięzca: Gweagan Altavari
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
PolNet - problemy z domenami.
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2011, cze 22 11:23, przez Jam Lasica
|
Domena ircnet.pl została odrejestrowana, dlatego też nie uda się Wam połączyć z ircem przez adres: irc.ircnet.pl Adres IP serwera z Gdańska to: 213.17.153.11 Po wpisaniu w miejscu adresu serwera powinniście się bez problemu połączyć. Edit: adresy kilku serwerów PolNetu norbnet.eu arch.edu.pl irc6.arch.edu.pl
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Zbliżające się Eventy !
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, cze 20 22:08, przez Tris
|
Mistrzostwa zoorganizuje Loscan, dlatego odbędą się za 2-3 tygodnie.
Już w najbliższą środę oraz sobotę odbędą się dwa Eventy, na które zapraszamy już dzisiaj ! Pierwszym z nich będzie Ognisty Portal, w tym tygodniu oswoić będzie można Ognistego Mustanga. Oswajacz, który okaże się zwycięzcą i oswoi to fantastyczne stworzenie, będzie mógł w nagrodę podarować coś co będzie również znajdowało się w komnacie jednemu ze swoich towarzyszy !
W Sobotę zapraszam wszystkich, którzy potrafią walczyć oraz znakomicie się bawić na kolejną XXIII już odsłonę Mistrzostw Sosarii. Czas poznać kolejnego zwycięzcę !
Więcej wiadomości o Eventach znajdziecie w Informatorze oraz na Forum TOPIC-5324.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Nowości i dotacje
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, cze 20 15:00, przez Yava
|
Poprawki techniczne:
- Nowa komenda .obrazenia {color} Komenda służy do włączania/wyłączania nowej funkcjonalności jaką jest wyświetlanie liczby otrzymanych obrażeń. Standardowo wyświetlany jest komunikat w kolorze czerwonym, który możemy zmienić poprzez parametr {color} określany liczbowo w zakresie od 1 do 999. Paleta kolorów dostępna jest w programie InsideUO. - Poprawiona komenda: .status Obecnie będzie wyświetlać umiejętności, które przekroczyły wartość zero. - Pośmiertna toga Przedmiot stracił możliwość farbowania oraz status przedmiotu pobłogosławionego. - Wyrażanie emocji po spożyciu alkoholu Tekst wyrażający emocje nie będzie już zmieniany przez efekt upojenia alkoholowego. - Animacje walki Zmieniono niektóre animacje walki orężem oraz dodano nowe. Wyeliminowano błędy, których efektem była walka ręką bez broni oraz dodano odpowiednie animacje dla broni zależnie od zadawanych ran. Dodano efekt walki drugą ręką w przypadku broni dwuręcznych takich jak: sai, daisho. Najciekawsze animacje widoczne są na pieszo (głównie bronie z kategorii miecze). - Nowe postacie Zablokowano możliwość opuszczenia komnaty wybory rasy, gdy nie rozdysponujemy wszystkich punktów statystyk i umiejętności. - Kupiec Będzie miał możliwość skupowania dla nas przedmiotów za maksymalną cenę 1 mln gp. Dodatkowo nie będzie już mówił "Kupywać" a "Kupować".
| Dotacje:
W asortymencie sprzedawcy upominków pojawiły się nowe przedmioty. Wszystkie są pobłogosławione oraz przywiązane do osoby która je zakupi. Przedmioty istnieją przez 30 dni od ich zakupu.
- Szata z kapturem Toga z kapturem o nieprzeciętnych walorach estetycznych. Koszt 3 królewskie monety.
- Płaszcz Łowcy Wyjątkowy płaszcz, który świetnie komponuje się z Szatą z kapturem Koszt 2 królewskie monety.
Szata z kapturem oraz Płaszcz Łowcy dostępne są w 12 kolorach, które możemy zmieniać u sprzedawcy upominków przekazując mu je na chwile, aby zafarbował je na inny kolor.
- Sakwa na złoto Sakwa na złoto jest przedmiotem o unikalnych właściwościach magicznych. Wkładać możemy do niej jedynie złoto, które po pewnym czasie zostaje, za sprawą magicznych mocy, przeniesione do naszego banku. Złoto przenoszone jest po 1 minucie od wrzucenia go do sakwy, a każde kolejne włożenie złota resetuje czas potrzebny do przeniesienia złota do banku. W przypadku gdy złoto jest w sakwie, a gracz zostaje zabity, zostaje ono w zwłokach postaci. Koszt 1 królewska moneta.
- Motylek Został poprawiony (znacznie wydłużony) stan sytości po spożyciu porcji motylka. Zmiana tyczy się również wszystkich motylków zakupionych wcześniej.
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [16] |
| | |
| |
| | | |