Wersja 1.3
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, kwi 2 15:05, przez zomg
|
+Update - .lecz - leczy osobę używając odpowiednich bandaży - .lecz czyste/zakrawione - używa wybranych bandaży. - Poprawione bicie kontrolowanych przez gracza mobów. - Zablokowano możliwość stawiania portali z run powrótu pomiędzy strefami. - Paraliż po fali będzię już poprawnie naliczał delay. - Zmieniono naliczanie redukcji drugiego czaru (możliwe kolejne modyfikacje). - Poprawione nadawanie statusu [mlody] tylko dla nowych kont. Wyjatkowo dzisiaj Toplista otworzy się tym osobom, co już dzisiaj klikały (przed restartem).
+Strefa NonPvP Jak można było wywnioskować z ostatnich questów, cała mapa Ilshenar, wraz z lochami, staje się strefą NonPvP, oznacza to: - Brak możliwości atakowania innych postaci i oswojonych przez nie zwierząt. Z wyjątkiem złodzieja, który może być atakowany przez godzinę po dokonaniu kradzieży, bądź zaglądaniu do plecaka innego gracza, takiego złodzieja można również ograbić. - Brak możliwości grabienia zwłok innych postaci, chyba że przez przyjaciela bądź osobę z drużyny. - Brak możliwości grabienia zwłok potworów zabitych przez innego gracza, chyba że przez przyjaciela bądź osobę z drużyny. - Brak możliwości stawiania zwykłych portali pomiędzy Ilshenar a innymi mapami. - Brak możliwości stawiania druidycznych portali z Ileshnar do innych map. - Dodanie całej mapy do strefy nobuilding. - Zwiększona została cena wynajmu domu do 25 000 tygodniowo. - Przesunięty został moongate Montor. - Dodany został nowy moongate Mistas. - W cechy -> info dodana została informacja, czy postać może walczyć z innymi osobami.
+Domy Strefy nobuilding Stworzone zostały specjalne strefy, w których niemożliwe jest stawianie domów, a korzystanie z dotychczas stojących jest mocno ograniczone. Dostępne są jedynie komendy pozwalające zniszczyć/złożyć/odblokować przedmioty oraz opcja zniszczenia domu. Domy znajdujące się w strefie powinny zostać usunięte w miarę możliwości. Do strefy nobuilding dodane zostały: - Cała mapa Ilshenar - okolice miasta Zento
Bezpieczne pojemniki Usunięta została opcja przekazywania skrzyni konkretnej osobie. Standardowo dostęp do bezpiecznych pojemników mają właściciel i współwłaściciele domu. Doszła możliwość udostępnienia wybranej skrzyni przyjaciołom domu, dodatkowo przy jej otwarciu pokazuje się informacja o tym, kto ma dostęp do pojemnika. Nowe komendy: -"chcialbym udostepnic pojemnik" "chcialabym udostepnic pojemnik" - Nadaje możliwość otwierania bezpiecznego pojemnika przyjaciołom domu. -"chcialbym ograniczyc dostep do pojemnika" "chcialabym ograniczyc dostep do pojemnika" - Odbiera możliwość otwierania bezpiecznego pojemnika przyjaciołom domu.
+Wampir Ogólnie - Zmieniony został czas trwania nocy dla wampira: od 21 do 9, niezależnie od pory roku. - Zwiększony został bless nocny. - Wampir będzie widział stale w ciemnościach. - Dodany został półminutowy delay na uderzenie słońca po wskrzeszeniu. - Zablokowany został wzrost zarostu. - Zablokowana została możliwość użycia czaru Incognito mając wampirzy kolor skóry, jeśli chce się użyć tego czaru, trzeba wpierw użyć runy na pozory życia.
Wampir w dzień Przy 101% bazowej wartości umiejętności wampiryzm, wampir uzyskuje niewrażliwość na słońce, jednakże tylko wtedy gdy jest pod wpływem pozorów życia lub innego czaru modyfikującego kolor skóry. Od 101% bazowej wartości wampiryzmu można się leczyć w dzień na powierzchni, jednak do podstawowego czasu leczenia dodany zostanie dodatkowy czas w zależności od bazowej wartości wampiryzmu: - 101% - dodawane jest 5 sekund - 102% - dodawane są 4 sekundy - 103% - dodawane są 3 sekundy - 104% - dodawane są 2 sekundy - 105% - dodawana jest 1 sekunda. - 105% + magik - brak delaya. - 110% - brak delaya. Wampir do leczenia siebie używa zakrwawionych bandaży Wskrzeszanie/leczenie innych jest możliwe za pomocą czystych bandaży.
Bandaże Zakrwawione bandaże można tworzyć na ołtarzu krwi u Mrocznego Rycerze. Lub też używając bandaży na fiolkach z krwią: 1 fiolka krwi - 10 bandaży. Do komendy .lecz dodany został dodatkowy parametr: .lecz zakrwawione [cel] .lecz czyste [cel]
Runy: wampira wojownika Zablokowana została możliwość rzucania większości run w dzień, jedyne które można to: * pozory zycia * przemiana w gargulca zabójcę. * przemiana w nietoperza * perswazja * wykrycie krwi Przy rzucaniu nocnych run w dzień, następuje wzrost umiejętności wampira. Zablokowana została możliwość wrzucania run na artefakty i magiczną broń.
Runy: działanie - Pozory życia - zostały wydłużone do czasu trwania blessa. - Przemiana w ptaka została zastąpiona przemianą w gargulca zabójcę, pod tą postacią wampir otrzymuje prędkość konia i duży bless do zręczności, ale nie może się za to ukrywać. - Przystosowanie – runa została usunięta. - Wyssanie życia – usunięty został delay. - Krwisty pancerz – został lekko podniesiony bonus, jednak zablokowane zostało nakładanie się na niego zbroi rzucanej przez maga. - Potęga krwi – wydłużony został czas trwania, jednak usunięty został bonus do siły. - Lodowe ostrze – wydłużony został czas trwania. - ognista krew: * Zablokowana została możliwość jej wbijania mając tarczę w ręku * Dodane zostały emoty u ofiary (gracza) ognistej krwi. * Zablokowana została możliwość wbijania na paraliżu i w krótki czas po zejściu paraliżu. * Działanie na potwory się nie zmieniło. Dodano niewrażliwość na krew dla: mistrzów, demonologa, exodusa, dostojnego smoka. * Działanie na graczy uległo zmianie. Ofiara będzie tracić hp oraz staminę w 4 coraz słabszych uderzeniach, następujących co 2 sekundy.
+Mag - Zmniejszony został czas trwania paraliżu do 6 sekund, zresowany 3 sekundy. - Poprawione zostało naliczanie delaya na kolejny paraliż, będzie on liczony teraz od momentu zejścia paraliżu. - Dodany został delay na paraliż po fali pływowej. - Do 10 sekund zmniejszony został czas po jakim mag zaczyna tracić manę trzymając czar w ręce. - Zwiększona została redukcja obrażeń od czarów rzucanych w tym samym czasie w jeden cel przez różne osoby. - W przypadku zresowania ciosu wyverna obniżany będzie również poziom trucizny. - Stawianie magicznych ścian w mieście będzie powodować otrzymanie statusu kryminalisty.
+System Mistrzów Ustalony został sztywny czas, w którym księga mistrza będzie stawać się aktywna, na losową godzinę pomiędzy 19 a 22. Księga będzie aktywna do momentu zabicia jednego z mistrzów. W związku z powstaniem strefy NonPvP na Ilshenar, usunięta została księga Siewcy Terroru z Core, nie powstała żadna nowa.
+Toplisty Po zalogowaniu będzie się pojawiał gump z pytaniem, czy otworzyć toplisty. Po kliknięciu tak, kolejny raz gump pojawi się następnego dnia, w przeciwnym wypadku przy kolejnym logowaniu. Dodana została komenda .toplista, która włącza/wyłącza pojawianie się pytania.
+Gainy skilli pomocniczych Ćwicząc główna umiejętność, będzie również rosła umiejętność pomocnicza. Zestawienie umiejętność główna - pomocnicza prezentuje się następująco: + Paladynizm - Gorliwość + Fanatyzm - Gorliwość + Likantropia - Wiedza o zwierzętach + Magia - Mądrość + Druidyzm - Wiedza o zwierzętach + Wampiryzm - Rozmowa z duchami + Nekromancja - Rozmowa z duchami + Weterynaria - Wiedza o zwierzętach + Kowalstwo - Wiedza o broni + Oswajanie - Wiedza o zwierzętach + Uzdrawianie - Anatomia
+.glod Zmiany w komendzie: .glod - działa standardowo .glod wszystko - wypisuje wszystkie głody (głód, białka, węglowodany, witaminy) Zmieniły się tez kolory komunikatów głodu: Niebieski - optymalne. Żółty - przejedzenie. Ciemny żółty - duże przejedzenie.
+Status [Młody] Status ten będzie dostępny tylko dla nowych kont, których czas istnienia nie przekroczył stu dni. Wydłużony został czas trwania do dni pięciu.
+Inne drobne zmiany i poprawki - Maksymalny statcap został ustalony na poziomie 225. - Dwukrotnie została przyspieszona regeneracja many mobów, które nie otrzymały obrażeń od krótkiej chwili. - Poprawiony został błąd z miniquestami, gdy członkowie gildii podchodzili prosząc o pomoc, a później jej nie chcieli. - Strażnikom nie będą już rosły staty ani skille. - Śmierć weterynarza będzie już przerywać leczenie i wskrzeszanie. - Likantrop może już ćwiczyć swoją umiejętność w dzień, musi jednak być pod postacią wilka bądź niedźwiedzia. - Npece Mroczny Rycerz i Paladyn nie będą już atakowali graczy. - Strażnicy będą wracać na swoje miejsce po stracie celu. - Poprawiona została siła żywioła powietrza przywoływanego przez arcy maga. - Usunięte zostały strefy wojny oraz wszystkie przedmioty z nimi związane. - Nieznacznie zostały zwiększone obrażenia zadawane przez wyjątkowej jakości wybuchowe mikstury. - W .online wyświetlane będą prawdziwe imiona, z wyjątkiem złodzieja.
W sprawdzaniu poprawności zmian aktywnie uczestniczyła ekipa testerów: Faza, Lucas, Matius, s3ku oraz Hudy, zomg.
|
|
|
Komentarzy [29] |
| | |
| | |
Wersja 1.3
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, kwi 1 14:15, przez Jam Lasica
|
Sprostowanie: zawartość newsa nie pokrywa się w z prawdą. Jesteśmy już w ostatniej fazie realizacji nowej paczki zmian. Wraz z testerami weryfikujemy poprawność i sensowność zmian. Kiedy ujrzymy wersje 1.3? Mam nadzieję, że w przestrzeni kilku dni. Nad czym pracujemy? - Komenda .glod, .zglodniej, .online - Paraliz - Wampir - Strefa NonPvP Co to jest strefa NonPvP? - Cala mapa Felucca (Britain), została oznaczona strefa NonPvP, w której nie jest możliwe prowadzenie walk pomiędzy graczami. - Nie jest możliwe również grabienie innych graczy jak i mobów, które inni gracze zabili - ograniczenie nie istnieje dla osób będących z nami w party lub ktorzy są naszymi przyjaciółmi. - Nie jest możliwe otwieranie niebieskich portali pomiędzy strefami NonPvP i PvP(cała resztą świata). Nie można stawiać również zielonych portali po graczy nie będących w strefie NonPvP (ze strefy NonPvP do PvP można). - Zakazane jest stawianie nowych domków w strefie NonPvP (stare domki będą z czasem usuwane). - Cena domow do wyjecia w strefie NonPvP wzrosla. To juz wszystko? Chyba nie...
|
|
|
Komentarzy [15] |
| | |
| | |
Regulamin
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2011, mar 29 20:20, przez Amanhil
|
Z dniem dzisiejszym zmianie uległ Regulamin MW. Dodanych zostało kilka nowych punktów, a inne zostały zmienione. W celu uniknięcia jakichkolwiek nieporozumień wynikłych z nieznajomości Regulaminu polecamy zapoznanie się ze zmianami.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
List wilq
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2011, mar 29 18:35, przez wilq
|
Z dniem dzisiejszym chciałbym poinformować wszystkich graczy , że moja funkcja PM'a wygasła. Chciałem podziękować wszystkim graczom oraz szczególnie reszcie ekipie za mile spędzony czas oraz zaangażowanie w server. Jak wiemy że bez ludzi którzy mają pasje oraz cele w życiu ten server by nie powstał. Cenie pewne wartości ludzi którzy właśnie ten wkład włożyli bo nikt im za to nie płaci , a tym bardziej też każdy z nas ma życie prywatne i odskocznią jest właśnie gra lub też rozwinięcie servera czy też jego ulepszenie. Też apeluje do was kochani byście nie skakali sobie do gardeł ;) bo to tylko gra i każdy powinien zrozumieć i umieć oddzielić czym jest gra, a czym jest normalna konwersacja na irc itd. Wiadomo też, że server pochłania pewne koszta związane z utrzymaniem , a ludze którzy tu grają nie widzą tego problemu lub też nie chcą go widzieć - nie zaszkodzi przysłowiową 10-szkę przesłać na konto, bo to tylko 1 paczka papierosów albo 2 puszki napoju % . Na dzień dzisiejszy sądzę że dobrze wypełniałem funkcję PM'a oraz duży nakład poświęciłem na jego reklamę czy też innych pewnych walorów związanych serverem np. pomocą innym graczom / ekipantom m.in. przy tworzeniu nowej www. Pozdrawiam was serdecznie i trzymam za was kciuki Łukasz Wilczewski - wilq
|
|
|
Komentarzy [4] |
| | |
| | |
Nadciągające Questy i Eventy
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, mar 28 23:29, przez Tanari
|
W ciągu najbliższego tygodnia gracze będą mogli wziąć udział w wielu questach oraz eventach - dlatego też zachęcamy do regularnego sprawdzania informatora. Pragniemy także poinformować, że niektóre questy/eventy mogą się przesunąć trochę w czasie (np. Festyn Khardana o np. 1-2 dni) w związku z nadciągającymi questami oraz ich fabularnymi konsekwencjami. Życzymy miłej zabawy.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Patch v3.5
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, mar 26 18:08, przez zomg
|
Usunięte zostały niepopularne domki: -Dom z lodu -Dwupiętrowa kamienna posada wampira -Piramida -Willa na drzewach -Zamek z fosą -Duża stajnia -Drewniany imbach -Drewniany dom z tarasem -Mała lodowa twierdza -Drewniany trzypiętrowy dom -Piaskowy sklep -Trzypiętrowy dom z gankiem Oznacza to, że nie będzie już można ich postawić, w przypadku, gdy ktoś posiada deed, na któryś z wyżej wymienionych domów może otrzymać pełny zwrot kosztów kupna po kliknięciu na niego, złoto wyląduje w skrzyni bankowej postaci.
|
|
|
Komentarzy [7] |
| | |
| | |
Ogłoszenie parafialne
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2011, mar 22 22:39, przez Secoh
|
Ku pokrzepieniu serc, chcielibyśmy powiadomić was, iż pojawiły się dotacje, które uregulowały płatności za wynajem serwera na kolejny miesiąc. Oczywiście jest to wasza zasługa i za to chcielibyśmy podziękować. Informujemy jednocześnie, iż zdecydowaliśmy się kontynuować nasz wspólny projekt jakim jest Mysterious World i angażować się w jego dalszy rozwój. Mamy nadzieję, że z Waszą pomocą staniemy ponownie na nogi i odzyskamy dawną siłę i popularność. Na pewno pomogą w tym zmiany (dość innowacyjne), nad którymi obecnie pracujemy i za jakiś czas powinniśmy was nimi uraczyć. Cytując słowa dawnego sekretarza: To jak, pomożecie?
|
|
|
Komentarzy [16] |
| | |
| | |
Automatyczne zakładanie kont.
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2011, mar 21 21:17, przez zomg
|
Zdecydowaliśmy się na zlikwidowanie podania na założenie konta do gry na naszym serwerze. Od tej chwili każdy użytkownik po rejestracji profilu na stronie dostanie zapytanie o login i hasło, a konto zostanie założone automatycznie. Nie oznacza to oczywiście rezygnacji z klimatu, ma jedynie zachęcić większą liczbę osób do spróbowania swych sił w świecie MW.
|
|
|
Komentarzy [9] |
| | |
| | |
Zmiany v1.2
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, mar 18 19:39, przez zomg
|
.gain Zmiany w .gain i nowa komenda: .gain - Informuje o czasie pozostałym do końca działania komendy, jak również o liczbie pozostałych skumulowanych dni. .gain start - Uruchamia szybszy przyrost statystyk. Wilkołak -Wprowadzone zostały komunikaty ostrzegające o zbliżającej się klątwie, zamianie i odmianie z wilkołaka. -Przy rzucaniu runy kwaśny deszcz potwory będą się już przerzucać na czarującego. -Poprawione zostały błędy dotyczące przemiany w wilka i niedźwiedzia, pozwalające biegać pod postacią niedźwiedzia/człowieka z prędkością konia. Strzeżenie zwłok Komenda 'strzezcie zwloki' jest teraz dostępna od 60% oswajania. Dodatkowo nie powinno być już możliwe odciągnięcia mounta strzegącego zwłoki. Zmiana nazwiska Nazwisko można już zmienić po 3 dniach od nadania wcześniejszego. Jednakże wymaga to dodatkowej zapłaty: po 72 godzinach online będzie to 550k, kwota to maleje co każde kolejne 24 godziny o 50k. Po upływie 14 dni zapłacimy, tak jak dotychczas, 10k. Włamywacz Włamywacz może się już włamywać do domków wynajętych w mieście, a także do łodzi (z odległości maksymalnie 3 kratek) i ich ładowni. Jakakolwiek próba włamania (nawet do skrzynki w plecaku), w pobliżu innej postaci, kończyć się będzie statusem kryminalisty dla złodzieja. Skrzynka powiernicza Bankier będzie teraz reagował na frazy zawierające "odzyska" i "przedmiot". Dodany został komunikat przy próbie wyjęcia plecaka powierniczego informujący, że może on się znajdować jedynie w skrzyni. Dodana została również możliwość otworzenia skrzyni powierniczej, w przypadku gdy jest ona pusta. Inne drobne zmiany i poprawki -Wojownik może już zbić osłony mecha osy, opancerzonego wojownika, mecha kata i mecha niszczyciela za pomocą magicznej broni żywiołu. -Zresowana klątwa będzie teraz trwać 1/4 czasu normalnej. -Zwiększono liczbę dratwy uzyskiwanej z przewijanej nici. -Przedmiot topór nie będzie już znajdował się w loocie potworów. -Zwiększony został spadek karmy za zabicie blue gracza. -Zablokowana została możliwość dodania do gildii osoby pod wpływem czaru Incognito. -Ciała mobów zabitych na arenie będą już znikać. -Nagroda za zadanie gildyjne będzie trafiać do osoby oddającej bilet. -Komendy .sortuj można już używać na plecakach znajdujących się w bezpiecznej skrzyni. -Oceniając broń przy pomocy umiejętności wiedzy o broni będziemy dostawać informacje o tym czy przedmiot jest zatruty i o tym kto go ewentualnie zatruł. -Zwiększona zostałą liczba przyjaciół postaci z 40 do 60. -Każda postać może już używać manekina treningowego, manekina do okradania i tarczy strzeleckiej postawionej w domu.
|
|
|
Komentarzy [27] |
| | |
| | |
Czempionat Gryfa
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, mar 14 17:47, przez lary
|
Zagłębiając się w dawnych księgach i papirusach, stary kronikarz Fithvael odnalazł rycinę niezwykłego stworzenia. Potężny dziób, bystre oczy i skrzydła jak u orła, z drugiej strony jednak łapy i pazury lwa, dopełniane przez kosmaty ogon. Coraz bardziej zafascynowany, czytał o tej nadzwyczajnej istocie, a w jego umyśle rodziła się myśl odszukania chociaż jednego z takich stworzeń. Pragnienie to pchnęło go w końcu do rozpoczęcia długotrwałych wypraw po całej Sosarii. Wszystkie jednak zakończyły się fiaskiem. Wspaniały gryf, tak bowiem nazwał hybrydę lwa i orła, która doprowadziła go na krawędź obsesji, był niespotykany ani na terenach podległych lordowi Britishowi, ani w krainach morderców Blackthorna, ani w dalekim Tokuno. Podczas ostatniej ze swoich podróży Fithvael dotarł do jednego z najbardziej niedostępnych zakątków świata, gdzie odnalazł niespodziewanie pustelnię sędziwej Hloarii, która w dodatku oczekiwała go i ugościła w prostych, ale wygodnych warunkach. Mędrczyni zaczęła opowiadać mu gryfach, starożytnym symbolu odwagi i mądrości, sprawiedliwości i siły, a na koniec objaśniła kronikarzowi, iż tak naprawdę gryf pozostaje żywy tylko w sercu każdego, kto stara się przejawiać te wspaniałe cechy. Ta wypowiedź olśniła Fithvaela i stała się dla niego wskazówką do odnalezienia sensu istnienia. Niesiony nową ideą zaczął rozgłaszać wśród mieszkańców Sosarii naukę o potędze prawości, współdziałania i wzajemnego zaufania. Aby lepiej im to uzmysłowić, poprosił lorda Britisha o możliwość zorganizowania turnieju, w którym współpraca i pomoc miałyby kluczowe znaczenie. Jednocześnie poinformował o sprawie także lorda Blackthorna i cesarza Muromachiego. Wszyscy trzej, niezależnie od siebie, stwierdzili, że może to mieć dobry wpływ na ich poddanych. Lordowi Britishowi spodobała się szlachetna idea sprawiedliwego i mężnego postępowania. Lord Blackthorn zauważył, że turniej taki może jego sługom pomóc w nauczeniu się kooperacji i wykorzystywaniu własnych atutów, co uczynić ich może jeszcze bardziej zabójczymi. Cesarz Muromachi zaś dostrzegł podobieństwo do wielu dalekowschodnich filozofii, nakazujących samodoskonalenie swojej osobowości. Tak zatem turniej, nazwany Czempionatem Gryfa przez samego Fithvaela, doszedł wkrótce do skutku i stał się zwyczajem wszystkich mieszkańców Sosarii, aby dzięki niemu stać się lepszymi, jakkolwiek każdy z nich to rozumiał. Reguły eventu: - Zgłosić swój udział może dowolna trzyosobowa drużyna, spełniająca określone niżej wymagania. - Każdy członek drużyny musi reprezentować inną klasę postaci. Dozwolone są następujące: wojownik, mag, łucznik. - Brak ograniczeń podklasowych. Wszelkie wątpliwości dotyczące tego zapisu należy zgłaszać prowadzącemu EventMasterowi. - Drużyna powinna wyznaczyć swojego dowódcę, którego rolą jest kontaktowanie się z organizatorem. Wiadomości od innych członków drużyn będą ignorowane. - Rozgrywka między drużynami odbywa się na zasadzie pojedynku PvP. Drużyna, której wszyscy zawodnicy zginą - przegrywa. Drużyna przeciwna wygrywa rundę. Rozgrywane są 3 rundy. - Zabronione jest grabienie zwłok zawodników w trakcie trwania turnieju. - Zawodnik, który zginie w trakcie pojedynku, nie może brać udziału w dalszej części rundy (po wskrzeszeniu przez uzdrowiciela, innego gracza lub prowadzącego). - Dozwolone jest noszenie dowolnego ekwipunku i stosowanie dowolnych czarów, run, mikstur i umiejętności. - W czasie trwania turnieju w pobliżu Areny zawodnicy będą mogli skorzystać z usług bankiera, tresera i uzdrowiciela. - Członkowie drużyny są zobowiązani nosić togi i płaszcze w jednakowych barwach. - W zależności od liczby uczestników, turniej będzie mieć charakter ligowy lub ligowo-pucharowy. - Ze względu na swój charakter, trwanie turnieju będzie rozciągnięte w czasie. Do zadań dowódców drużyn należy ustalenie terminu pojedynku (między sobą oraz z prowadzącym). - Pojedynki, przy których nieobecny będzie EventMaster, nie będą zaliczane. Ogólne informacje: - Termin - Okazjonalnie, pierwszy event w przyszłą niedzielę (20.03.2011), godz. 20:00. - Uczestnicy - Trzyosobowe drużyny; każdy członek drużyny musi reprezentować inną podklasę postaci. - Lokalizacja - Arena pod Umbrą. - Nagrody - Statuetka Gryfa (jedna dla zwycięskiej drużyny), kwota pieniężna, tytuł Czempionów Gryfa; możliwe inne upominki Dodatkowe informacje: - Event zostanie opisany i umieszczony w odpowiednim dziale po naprawie strony www. - W razie pytań, propozycji, pomysłów, innych rozwiązań powstał specjalny do tego temat na forum. - Standardowo zakazuje się walk/okradania przed/w trakcie/zaraz po evencie oraz oczekuje się kulturalnej gry ze strony graczy. - Czempionat Gryfa zastępują w tym tygodniu Boskie Igrzyska. PS. Powoli zbliża się koniec wynajmu serwera, brak dotacji zmusza Nas zamknąć serwer. W głównej mierze od Was - graczy, zależy czy wynajem zostanie przedłużony o kolejne miesiące. Z naszej strony postaramy się umilić rozrywkę nowymi eventami, questami oraz naprawą i edycją rozwiązań technicznych/skryptowych. Tylko czy zdążymy... ?
|
|
|
Komentarzy [5] |
| | |
| |
| | | |