Paladyn & Mroczny
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, lut 15 22:16, przez Variat
|
Zaszło parę zmian w modlitwach Paladyna i Mrocznego Rycerza. Oto co uległo zmianie: Paladyn Gniew - Od teraz siła tej modlitwy zależy również od inteligencji paladyna. Czempion - Również działa na NPCe duchy z Tokuno Ukojenie - Został skrócony czas czarowania. Zmniejszona lekko ilość odtruwania. Święty Obrońca - Modlitwa usunięta. Oświecenie - Nowa modlitwa została wprowadzona w miejsce Święty Obrońca. Paladyn może oświecić siebie jak i swoich towarzyszy(działanie jak In Lor). Składniki potrzebne to: biała perła i woda święcona. Gniew niebios - Zwiększone obrażenia i dodatkowo moc czaru zależy teraz również od umiejętności Paladynizmu i Gorliwości. Szał Bitewny - Został wprowadzony delay na kolejne użycie. Trwa on: 20 minut. Mroczny Rycerz Porażenie - Od teraz siła tej modlitwy zależy również od inteligencji mrocznego rycerza. Wykrycie witalności - Można używać w biegu. Piekielny sztorm - Zwiększone obrażenia i dodatkowo moc czaru zależy teraz również od umiejętności Fanatyzmu i Gorliwości. Obrona mroku - Modlitwa usunięta. Wsparcie Mroku - Nowa modlitwa została wprowadzona w miejsce Obrona Mroku. Zwiększa szanse na trafienie przeciwnika. Składniki potrzebne to: 2 sztuki krwi i Krwawy rubin. Delay na ponowne użycie to 50 minut. Przychylność otchłani - Po wyczarowaniu zabiera nam połowę życia i wytrzymałości. Daje bonus do obrony. Delay na ponowne użycie to 20 minut. Groza - Zwiększony zasięg modlitwy i skrócony czas czarowania. Obława - Zwiększona również siła obrażeń przeciwko graczom natury dobrej. Korupcja - Skrócony delay na ponowne użycie modlitwy.
|
|
|
Komentarzy [23] |
| | |
| | |
Bard i Runebooki
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, lut 9 23:49, przez Variat
|
Bard: Prawdziwy bard tj. z czterema umiejętnościami (muzykalność, prowokacja, uspokajanie, oczarowanie) opanowanymi w 100% potrafi swoją muzyką wspomagać przyjaciół o tym samym statusie. Podczas grania: - normalnie - zwiększane są umiejętności umysłowe (tj. anatomia/mądrość/rozmowy z duchami/wiedzy o zwierzetach/gorliwości), jeśli przyjaciel posiada conajmniej 50% danej umiejętności umysłowej - spokojnie - szybsza regeneracja HP,many, staminy - dramatycznie - zwiększany jest lekko pancerz, otrzymuje się ochronę przeciw truciznom - walecznie - zwiększane są umiejętności bojowe (tj. wszystkie rodzaje walki, obrona i taktyka) Wielkość bonusu zależy od jakości instrumentu jak i umiejętności barda. Na zasięg działania muzyki wpływają minimalnie umiejętności barda. Czas trwania bonusu to 60 sekund od usłyszenia melodii. Oprawianie runebooków: Osoba, która zna się na inskrypcji oraz krawiectwie potrafi oprawić runebooki w różne skóry. Runebook oprawia się nożem do skóry. Do oprawienia jednego runebooka potrzebujesz: - 3szt. pociętej skóry (dowolne, zależy w którą chcesz oprawić) - 2szt. dratwy Aby oprawić runebooka używamy noża do skóry, następnie wybieramy rodzaj skóry i wskazujemy na runebook, który chcemy oprawić. Różne: - Do stworzenia nowego runebooka potrzebujesz 3szt. pociętej skóry (zwykłej) i 2 szt. dratwy. - Uzdrowiciel podczas leczenia nas, leczy również stamine.
|
|
|
Komentarzy [20] |
| | |
| | |
PvM & Paladyn
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, lut 8 01:03, przez Variat
|
Małe zmiany w PvM: - Dodany został delay na kolejne zatrucie npc'a czarem InNox. - Razem ze wzrostem wieku najsilniejszych npców, wzrasta również wartość ich lootu o złoto, magiki i mapy skarbów. Dokładniej chodzi o następujące npc'e: exodus, wyrm, dostojny, władca otchłani, balron, bagienny balron, demonolog, paroxymus, demon, strażnik bram piekielnych, bagienny demon, bagienny smok, czarny smok, biały smok, smok, zielony smok, czerwony smok, kościany smok. - Wraz z ilością zabitych graczy przez NPCe stają się one silniejsze. Paladyn: - Usunięty został spadek gorliwości za zabijanie stworzeń natury dobrej(w tym graczy). - Gdy paladyn zostanie mordercą spotka go kara w postaci dużego spadku gorliwości.
|
|
|
Komentarzy [12] |
| | |
| | |
Mały zestaw zmian
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, lut 2 18:46, przez Secoh
|
Modyfikacja przyspieszonego przyrostu statystyk: Została usunięta zależność przyśpieszonego wzrostu statystyk od wieku postaci. Dodana natomiast została zależność od sumy statystyk. Tak więc postacie, które nie osiągnęły sumy 160 statystyk (niezależnie od rasy) cieszyć się będą szybszym przyrostem siły, zręczności oraz inteligencji. Drobne zmiany w rzemiośle: - druciarz otrzymał możliwość wykonania zbroji dekoracyjnej. - dodana została możliwość nazwania wyjątkowej jakości diademu, wykonywanego przez druciarza - druciarz otrzymał możliwość robienia takich przedmiotów jak: patelnia, garnuszek, rondel, x2 patelnia, x2 garnek - do asortymentu stolarza dodane zostały naczynia: łopata do pieca, waza na zupę, makutra, drewniana miska, wałek, drewniana łyżka - stolarz dostał możliwość wykonania deeda na stół heblarski oraz stół stolarski (póki co tylko dekoracyjnie). - stolarz otrzymał możliwość zrobienia deeda na tarcze strzelecką. - waga dratwy została zmniejszona. - komunikat o braku wymaganej ilości dratwy będzie teraz pojawiał się przed procesem tworzenia. - czas na namalowanie portretu został skrócony z 5 minut do 3. - ilość płótna u malarza została zwiększona z 25 na 50. Inne: - został usunięty warunek mówiący o tym, że aby zostać paladynem liczba morderstw musi być niższa niż 50. - konkurs na QM wygrały następujące osoby: Kedo oraz Sima
|
|
|
Komentarzy [32] |
| | |
| | |
Podsumowanie ostatnich zmian
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, sty 27 11:52, przez Secoh
|
- szansa na wydobycie grafitu została zmniejszona. - zmiana czasu oczekiwania na użycie kolejny raz mądrości, wiedzy o zwierzętach, wiedzy o broni, anatomii (z 10s na 5s). - zmiana maksymalnej ceny skupu przedmiotów przez kupca. Wynosić ona teraz będzie 100k. - zmiana komendy "balans" na "bilans". Zmiana dotyczy zarówno bankiera jak i kupca. - poprawienie komunikatu przy rzucaniu blessa przez maga. - modyfikacje parametrów w hełmach. Zostały one podzielone na trzy kategorie: Hełmy lekkie: -hełm -otwarty hełm Wymagania i parametry: 25 str, 2 ar Hełmy średnie: - hełm nosowy - hełm zamknięty Wymagania i parametry: 45 str, 3 ar Hełmy ciężkie: - hełm płytowy - hełm kruka - hełm szakala -skrzydlaty hełm Wymagania i parametry: 60 str, 4 ar
|
|
|
Komentarzy [22] |
| | |
| | |
Kolejna porcja zmian + konkurs + ogłoszenie
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, sty 24 18:55, przez Secoh
|
Zmiany: Zmianom uległy następujące rzeczy: - wyrównana została szansa na zdobycie magicznego przedmiotu z bojówek wojownika(tzn. nie ma znaczenia ile jest typów broni w danej bojówce - szansa, że wypadnie, któryś rodzaj broni jest na każdy równa). - poprawa błędu dot. ubrań (poszczególne ubrania nie będą już dawać pancerza). - zwiększona została szansa na wydobycie lepszych rud przez górnika. - zmniejszony został przyrost zręczności wynikający z rybactwa. - umożliwiona została szansa na ocenę za pomocą wiedzy o zwierzętach, mądrości, anatomii, wiedzy o broni innych osób, będąc ukrytym. - zwiększony został przyrost zręczności wynikający z zielarstwa. - zwiększona została szansa na odzysk szczepek w zielarstwie. - każdy kto jest arcymistrzem magii oraz mądrości otrzymuje bonus do blessa zależny od inteligencji, tj. *70-80 int - zakres blessa 22-25 *80-90 int - zakres blessa 23-25 *90-100 int - zakres blessa 24-25 - Zamek Shenar utracił status miasta i zyskał nowych lokatorów - szczegóły w dziale Historia. Konkurs: W związku z opuszczeniem Ekipy przez jednego z seerów postanowiliśmy rozpisać kolejną rekrutację na stanowisko Quest Mastera. Liczba wakatów to 1 choć w przypadku większej ilości świetnych ofert nie wykluczamy przyjęcia dodatkowych osób. Idealny kandydat powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią i znać świat Ultimy Online oraz jego mechanikę co najmniej w stopniu podstawowym. Naturalnie obowiązki GMa to głównie strona fabularna MW więc chyba nie jest konieczne przypominanie, że kandydaci muszą czerpać przyjemność z tzw. "klimacenia". Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie drogą mailową poniższych danych: - Wiek (rzeczywisty), - Login konta gracza (dla grających na MW), - Dyspozycyjność (orientacyjnie, ile czasu możecie poświecić MW i kiedy), - Nick na IRCu (dla korzystających), - Koncepcję roli GMa (co najchętniej chciałbyś/chciałabyś robić jako GM), - Doświadczenia w prowadzeniu questów/eventów (jeśli jakieś są). Ponadto prosimy o stworzenie i dołączenie do maila scenariusza przygody, którą chcielibyście zrealizować w świecie MW jako nowy GM. Forma dowolna - stawiamy na waszą inwencję twórczą ;). Następnie, po zweryfikowaniu waszych maili, poprosimy tych, którzy wywarli na nas największe wrażenie, o zaplanowanie i przeprowadzenie małego eventa w UO (naturalnie z pomocą obecnych GMów). Osoba (lub osoby), które wypadną najlepiej zostaną zaproszone do współpracy przy rozwoju serwera. Maile prosimy wysyłać do GM sto, którego adres znajdziecie w dziale Ekipa. UWAGA! Termin nadsyłania zgłoszeń upływa w niedzielę 31.01 o północy! Ogłoszenie: Chcielibyśmy również przypomnieć, o tajemnej ikonce na naszej stronie, tj. Zagłosuj na MW. Ostatnio głosowania zostały mocno zaniedbane, co automatycznie przekłada się na pozycję naszego serwera na toplistach. Konsekwencja tego natomiast jest zmniejszona ilość nowych podań. Dlatego jeśli dalej chcemy utrzymywać jak największe online, musimy raz dziennie zagłosować na Mysterious World.
|
|
|
Komentarzy [34] |
| | |
| | |
Pare zmian
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, sty 15 00:02, przez Variat
|
Wprowadzone zostało parę zmian: - wyrównana została szansa na zdobycie magicznego przedmiotu z bojówek maga(tzn. nie ma znaczenia ile jest typów broni w danej bojówce - szansa, że wypadnie, któryś rodzaj broni jest na każdy równa) - poprawa błędu z wypadaniem magicznych ubrań (będzie już działać!) - Zlikwidowana została szansa wydobycia przez górnika następujących rud: braz, kalcyt, miedz, piryt, malachit, rusty, rose, stara miedz, shadow - Dodana została nowa komenda .cenzura. Umożliwia ona włączenie lub wyłączenie cenzury. Ostrzegam, nadużywanie tej komendy będzie surowo karane. - Dodana została nazwa umiejętności przy zapominaniu grzybkami.
|
|
|
Komentarzy [31] |
| | |
| | |
Dotacje
| Temat napisany 2010, sty 6 22:56, przez sto
|
Na pewno wszyscy doskonale zadają sobie sprawę, że od lipca 2009 serwer MW stoi na wynajętym serwerze OVH, za który musimy regularnie uiszczać opłaty. W chwili obecnej mamy zapewniony hosting do końca bieżącego miesiąca i nie mamy środków na opłacenie kolejnych. Decydując się na system dotacji chcieliśmy uniknąć zbierania pieniędzy na ostatnia chwilę, aby ryzyko, że zostaniemy odcięci praktycznie nie istniało. W związku z powyższym Ekipa MW postanowiła raz jeszcze zwrócić się do Was i ponownie zachęcić do składania dotacji. Instrukcje jak wesprzeć serwer Mysterious World znajdziecie w dziale Dotacje. Pozwolę sobie podkreślić, że jedynym źródłem środków potrzebnych do opłacenia wynajmu jest pomoc naszych sympatyków. Z góry dziękujemy za wsparcie!
|
|
|
Komentarzy [22] |
| |
| | |
Życzenia
| Temat napisany 2009, gru 24 14:03, przez tuba
|
Ciepłych i udanych tegorocznych świąt Bożego Narodzenia, dużo zdrowia oraz wszelkiej pomyślności i radości w życiu zawodowym i prywatnym a także udanej szampańskiej zabawy sylwestrowej, życzy Ekipa MW.
|
|
|
Komentarzy [8] |
| |
| | |
Przywracanie kont
| Temat napisany 2009, lis 17 18:27, przez Mephisto
|
Oficjalnie informuję o zakończeniu akcji przywracania kont. Przywróciliśmy łącznie 41 kont. Przypominam, iż konta istniejące ponad rok nie zostaną już skasowane za nieaktywność. Akcja była czasowa z prostego powodu - było to czasochłonne i monotonne zadanie. Przywracanie jednego konta zajmowało mi średno 20 minut, nie licząc czasu osób przyjmujących i wstępnie weryfikujących prośby - mówię tutaj o Variacie i Sto. IMHO 1.5 miesiąca to wystarczająco, aby każda chętna osoba miała szansę się zgłosić. Życzę miłej gry!
|
|
|
Komentarzy [14] |
| |
| |
| | | |