|
Animek |
| Data: 2012, paź 10 15:38
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 12
Kwidzyn | |
Dziekuej ze za zmiany tkore umozliwily czlowiekowi magowi stac sioe czarodziejem, elfim wojownikom ktorzy skoxali zrecznosc, dostac teraz sile...!!!! brawo bardoz przmeyslane zmiany, teraz wojownik dalej ma spowolniony przyrost zrecznosc, kransolud jak zwykle pokryzwdozny, gratulacje stanu myslenia
|
| |
|
|
Tris |
| Data: 2012, paź 10 18:16
|
|
| Brak postaci | |
|
2017, lut 15
Ostrołęka | |
Skoksaj szpady, ma przyspieszony przyrost zręczności. Poczytaj dokładne na temat zmian, a później się wypowiadaj
|
| |
|
|
azi |
| Data: 2012, paź 10 20:14
|
|
| Postać ukryta | |
|
2009, lis 29 |
Jak na moje gracze zaglosowali nogami co mysla na temat zmian. Na dzien dzisiejszy online spadlo o polowe.
|
| |
|
|
Tris |
| Data: 2012, paź 11 11:09
|
|
| Brak postaci | |
|
2017, lut 15
Ostrołęka | |
Nie ma co się dziwić. Zmiany z rzemiosłami i recepturami przeszły same siebie.
|
| |
|
|
Mephisto |
| Data: 2012, paź 11 13:55
|
|
| Mephisto | | |
|
2003, sie 9
Piekło | |
Niewątpliwie spadło, w koncu teraz nie ma sensu trzymac postaci zombie na makrze robiąć 5 innych rzeczy w tym czasie, tylko trzeba grać czynnie aby ćwiczyć postać. Pomijam już fakt jak bierny koks był bez sensu oraz jak był nieuczciwy w stosunku do młodego gracza niekumatego w super-easy-koks-makrach innych graczy.
Pozostała kwestia doregulowania gainów w paru miejscach i będzie zgodnie z założeniem.
|
| |
|
|
Tris |
| Data: 2012, paź 11 18:29
|
|
| Brak postaci | |
|
2017, lut 15
Ostrołęka | |
Nie wziąłeś pod uwagę tego, że ćwicząc umiejętność poprzez zamówienia, kox stał się bardziej nudny niż podczas makrowania (nie można robić nic innego, tylko wpatrujesz się w UO). Co odstrasza wszystkich graczy, młodych, jak i starszych.
|
| |
|
|
Mephisto |
| Data: 2012, paź 11 19:23
|
|
| Mephisto | | |
|
2003, sie 9
Piekło | |
No tak, przeciez makrowanie bylo arcy-ciekawe, w ogóle nie nudne.. a tak, czekaj, chodzi ci zapewne o zapuszczanie makra, aby postac sama sie cwiczyla a ty w tym czasie zrobisz X innych rzeczy? No tak, ale masz juz w dupie graczy, co jednak chcieli byc uczciwi i pograc normalnie nie zostawiajac makra na 5h aby samo skoksalo bezstresowo i bezproblemowo X skilla. Podejscie pro. Gratuluje Tris. Idz pograc sobie w Diablo, tam mozesz pomakrowac do woli calymi dniami.. oh wait, tam tez nie ma makrowania ?!? Trzeba tez grac ! Przykro mi, w takim razie Twoj arcy plan easy-koksu legl w gruzach.
|
| |
|
|
Tris |
| Data: 2012, paź 11 22:31
|
|
| Brak postaci | |
|
2017, lut 15
Ostrołęka | |
Jasne, że makrowanie było również nudne, ale przynajmniej rósł na nim skill. Teraz nic nie rośnie, a tylko tracę materiał, który ciężko zdobywałem. Może nie wiesz, ale zrobiłem sobie 4 postać po odblokowaniu 4 slota i miałem zamiar nie pomagać jej swoimi głównymi postaciami. Niestety teraz jest to niemożliwe, bo chciałem zrobić sobie parobka, a zadań nie można robić potencjalnym "parobem", bo trzeba posiadać walkę, aby zdobywać skórę. Tak, więc w gruzach legł mój nie easy-koks plan, a samodzielność i zaczerpnięcie od "nowa" przygody z UO.
|
| |
|
|
Majki |
| Data: 2012, paź 11 23:14
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Ostrołęka | |
Jak dla mnie wszystko teraz jest elegancko. Przed zmianami cała gra odbywała się w miastach i domkach przy biernym, który leciał z pewnością u wielu godzinami. Teraz żeby coś osiągnąć najlepiej przerzucić się na czynny i własnie taki koks jest delicją tej gry. Gracze wreszcie rozproszą się po całej sosari i spotkanie kogoś poza miastem nie będzie już ewenementem . Ktoś wyżej napisał że przy miastach respia się teraz same ptaki i nie ma na czym ćwiczyć, gościu oddal się te 10 ekranów od miasta i se koksaj spotkasz morderce postaraj się uciec albo stawić mu czoła. Taki dreszczyk emocji jest jednym z największych plusów ultimy. Zresztą nie każdy morderca jest taki bezlitosny, niektórzy zostawiają młodych graczy a czasem nawet pomagają, chyba że spotkasz Arafina który kampi godzinami pod portalem minock żeby zabić rzemieślnika a jak zobaczy równego sobie to ucieka lub wola swoich gangsterów. Tris twój rzemieślnik na 4 slocie na pewno da se redę tylko musisz się trochę napocić . Jeśli teraz każdy materiał czy jakieś wyroby coraz ciężej zdobyć to na pewno zyskają na wartości i gospodarka też się poprawi a handel stanie ciekawszy.
|
| |
|
|
lary |
| Data: 2012, paź 13 12:55
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, lis 13
Odległe | |
Dla mnie system rzemiosł jak najbardziej na plus. Zamówienia, receptury, dodatkowe materiały bardzo urozmaiciły grę rzemieślnikom (w tym mnie). Jest więcej zabawy, a to w tym wszystkim chodzi.
Fakt, jest teraz dużo ciężej jak przedtem, a gracze przyzwyczaili się do łatwego makrowania, stąd taka fala krytyki, ale po czasie myślę, że większość z Was powie sobie: "Faktycznie, te zmiany były dobre".
Sam osobiście od dłuższego czasu zrezygnowałem z gry PvP, PvM na rzecz parobkowania (bezstresowa gra po pracy), mam jeszcze do skoxania kilka umiejętności od 0, posiadam naprawdę mało czasu na grę, ale się nie zrażam - system jest dobry. Po wykonaniu 5 zamówień 2-3 poziomu moja umiejętność Kowalstwo wzrosło o 0,1 przy stanie 104%, więc nie wygląda to źle. Wystarczy dobrze zaznajomić się ze zmianami, myślę, że PM w tym pomoże i ładnie opisze na forum cały system, żeby nie było niedomówień, pytań i wszelkich znaków zapytania ze strony graczy.
Zabawa w zamówienia i receptury bardzo mi się podoba, jedynymi minusami jakie ja zauważyłem są za wysokie ceny wykupu receptur oraz "brak podzielności" uwagi NPCa przy składaniu zamówień (NPC obsługuje na raz tylko jednego gracza, reszta w tym czasie musi czekać). Te minusy postaram się na forum GM przedstawić i przeforsować, aby uległy zmianie.
Oczywiście w praniu wyjdą jeszcze pomniejsze błędy, testerzy nie są w stanie wychwycić wszystkiego przed wprowadzeniem, ale te bugi będą sukcesywnie naprawiane, bez obaw.
Rozbudowa rzemiosła jak najbardziej poszła w dobrym kierunku! Do zobaczenia przy kowadle ;-)
|
| |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|