|
dev |
| Data: 2012, paź 8 16:13
|
|
| Tyriana | |
|
2007, cze 5 |
Zmiany super, tylko z rzemiechami za duzo zabawy. No i bedzie trzeba cofnac zmiane z koxem ukrywania, predzej czy pozniej...
|
| |
|
|
aqualix |
| Data: 2012, paź 8 20:22
|
|
| Engar | |
|
2009, sty 24
Chełmno | |
W lasach dookola miast zostaly same ptaszki wiec chce sie zapytac jak tu cwiczyc jak nie ma na czym a inne mocniejsze mobki poprostu mnie zabiją ? Dodam jeszcze ze na ćwiczenie umiejetności nie pojde z np. z 100 wosku bo moment i sie skonczy a poleciec gdzies dalej to raj i łowy dla morderców. Na to wychodzi ze teraz trzeba siedzieć przed kompem i czekać na respawn. Wbic teraz Druidyzm to juz tez jest gimnastyka, tym bardziej ze w newsie napisano o zmiane kregu czaru Roj pszczol bardzo prosze o naniesienie tych zmian rowniez w zakladce Magia - Druidyzm. Jednym słowem chcę pogratulować tym co zdołali skoksać postacie przed tymi zmianami bo mi sie zejdzie jeszcze z 5 lat
|
| |
|
|
azi |
| Data: 2012, paź 8 22:17
|
|
| Postać ukryta | |
|
2009, lis 29 |
Nie oszukujmy się, z taka liczba bugów to zasłużeni przez małe "z".
|
| |
|
|
Mephisto |
| Data: 2012, paź 9 08:26
|
|
| Mephisto | | |
|
2003, sie 9
Piekło | |
Nie oszukujmy się, przy tak ogromnych zmianach to tak drobne bugi jakie wyszły teraz są niczym (jakieś 0.00001% w stosunku do wielkości zmian) w porównaniu do tego co testerzy znaleźli podczas testów. Nie chciałbyś akin zobaczyc wersji bez testów, bo by było 10 cofek przez tydzien, zanim mozna byłoby grać. Poza tym nie da się wszystkiego wyłapać i cześć błędów wyjdzie dopiero na głównym serwerze.
Podsumowując, ja oceniam bardzo dobrze pracę testerów - Faza, yankee, Pepe głównie testowali i sporo siedzieli, by te zmiany wytestować jak najlepiej.
|
| |
|
|
Goreon |
| Data: 2012, paź 9 13:03
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Kwidzyn | |
Moje przemyślenia: Ciężką prace można tu dostrzec wśród tylu zmian za co należy się chwała że mamy skrypterów którzy nie spoczywają na laurach. Lecz wiekszość zmian można kojarzyć z pedofilem który tworzy iluzje szczescia w oczach dziecka za pomocą cukierka. Gdy jakaś zmiana wchodzi zawsze jest kosztem czegoś innego dużo gorszego. A teraz konkrety, jak wspomniał meph na pewno będzie dużo bugów. Tylko dlaczego nikt konkretnie i merytorycznie nie opisze zmian. Tylko zawsze jakieś filozoficzny bełkot nikt nigdy nie wie o co zapier.. i trzeba samemu testować a potem okazuje się że 80% zmian nie wygląda tak jak jest napisane.
|
| |
|
|
Goreon |
| Data: 2012, paź 9 13:12
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Kwidzyn | |
Teraz odnośnie samej gry: Wczoraj opijałem z kumplami że udało mi się przynajmniej skoxać do 95 druta przed zmianami ;] Jeśli chodzi o podklasy walczące im na prawdę zrobiono z górki. Ale magowie....Tutaj prosze o minute ciszy dla nowych graczy którzy wybrali podklasę magiczną Toć to leci jak zakrzepnięta krew z dupy!! Mi się wydaje że Meph miał zły dzień, po kłucił się z żoną albo coś innego i pod wpływem emocji wprowadził takie zmiany. (Innej możliwości nie widzę) Magia to tylko jedna z nie wielu ... O nowych graczach to już nawet nie ma co marzyć no chyba że zafundować im respirator i kroplówkę podczas koxu.
|
| |
|
|
aqualix |
| Data: 2012, paź 9 19:29
|
|
| Engar | |
|
2009, sty 24
Chełmno | |
Tu sie przyłączę do wypowiedzi Goreon'a dotyczacą "nowych graczy" lub "nowych postaci" - magów. Samego maga teraz ciezko wyćwiczyć a co dalej jeśli chcemy wybrać jakąś podklasę to kolejne godziny, dni pewno i miesiące się zejdą na wyćwiczeniu umiejętności do 100, więc akurat ta zmiana nie przemiawia raczej za Plusem dla ekipy resztę jakoś można przełknąć. Może coś jednak kiedyś się zmieni w Magii i jej podklasch
|
| |
|
|
Tris |
| Data: 2012, paź 9 23:27
|
|
| Brak postaci | |
|
2017, lut 15
Ostrołęka | |
Też się przyłączę do wypowiedzi wyżej. Obecna nauka umiejętności to jedna wielka ŻENADA. Cofnąć do starej wartości, a reszte zostawić i będzie git.
|
| |
|
|
Mischa |
| Data: 2012, paź 10 08:14
|
|
| Incantari | |
|
2011, kwi 28
P-owo | |
Po co cofać? Przecież to jest kwestia szybkości przyrostu tych skilli, wystarczy przyspieszyć i będzie OK. To po prostu musi wyjść w praniu. Po za tym ewidentnie zmienił się styl koxu maga, już nie wystarczy zapuścić makra, czy to na leczenie pod czas bicia mobów, czy biernego. Teraz trzeba będzie aktywnie koxać, czyli idziesz bić stwory i rotujesz czarami, a nie tylko leczenie i leczenie. Jak pisałem wcześniej kwestia balansu przyrostu skilli i tyle.
|
| |
|
|
Dante |
| Data: 2012, paź 10 15:24
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 29
Kraków | |
fresh: Po to cofac, ze ostatnia paczka zmian wprowadza zbyt duzy dysbalans, powstanie zbyt duza przepasc miedzy nowymi a starymi? Niczym nasz Polski rzad.
|
| |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|