|
Seires |
| Data: 2011, sie 5 05:01
|
|
| Brak postaci | |
|
2018, cze 21 |
a ja nadal widzę 20 osób aktywnie grających, powodzenia
|
| |
|
|
Incognito |
| Data: 2011, sie 5 11:37
|
|
| Brak postaci | |
|
2020, mar 6
lost in spac... | |
BaR, pokoxaj wpierw na tym przyspieszeniu a zobaczysz ze .gain w ogole nie jest potrzebny i potem pisz.
|
| |
|
|
Elvith |
| Data: 2011, sie 5 11:59
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 17 |
Zmiana bardzo pozytywna szczerze to zachęciła mnie do gry Swoją drogą kiedy planowana jest ta sama opcja ze skillami tzn ile dni to zejdzie?
|
| |
|
|
Tris |
| Data: 2011, sie 8 20:29
|
|
| Brak postaci | |
|
2017, lut 15
Ostrołęka | |
Co do przyspieszonych skilli, statów to jestem w szoku. Za rok będziecie tak zdesperowani, że będziecie na start dawać możliwość wyboru statów 100/100 i skilli 8x na 100 ? Nie tędy droga, zróbcie starą dobrą ultimę bez tych wszystkich bajerów, które na dzień dzisiejszy psują cały klimat. Jak myślę o początkach z Ultimą to, aż łezka w oku się kręci od wspomnień, a teraz Ultima stała się dogadzaniem nowym graczom, aby tylko wpłacili na serwer. Każda zmiana na chwilę obecną jest robiona na zawołanie gracza. Osoba A powiedziała, że nie będzie wpłacać na serwer, bo nie ma wprowadzonego tego i tego. Buuum mija tydzień zmiana jest. Osoba B zrobiła to samo. Buuum zmiana jest. Proszę was przywróćcie nam Ultimę na której się wychowaliśmy, a będzie nam dane grać w nią długie wieczory jak kiedyś. Skłonny jestem nawet zaproponować czystkę itemów na MW, aby trzeba było zbierać na nowo nasze "zabawki". Wprowadziłoby to nową rozrywkę i nasza przygoda zaczęłaby się od początku. To luźna propozycja, która i tak nie przejdzie, ale ma na celu pokazanie w którą stronę mamy podążać, czyli niwelowanie "bajerów", a nie dawanie ciągle czegoś sztucznego podtrzymująć online, na nowych graczach, którzy są tak ograniczeni, że nie wiedzą jak wsiąść na wierzchowca.
|
| |
|
|
Elvith |
| Data: 2011, sie 8 21:59
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 17 |
Niestety tu się mylisz nie każdy ma tyle czasu i chęci aby tyle siedzieć i wbijać staty, skille. Rynek MMO jest dziś na tyle konkurencyjny, że niektóre z gier nie wymagają już nawet xpienia postaci tylko po to aby przyciągnąć do siebie zmęczonych xpieniem graczy. Polska to nie Korea gdzie uwielbiany jest wieczny grind! Każdy chcę widzieć postęp a nie bić po 2-3h aby urosło mu 0,01 statystyki. Gra ma sprawiać przyjemność a nie doprowadzać do szewskiej pasji. Czystka itemów? Dla starszych graczy byłby to żaden problem bo każdy ma parobka który by w mig odrobił straty. Nowy natomiast by się zniechęcił i poszedł grać w co innego.
|
| |
| | | | | | | | | | | | | | |
|