|
Sin |
| Data: 2007, lut 13 07:57
|
|
| Brak postaci | |
|
2024, lip 27
Gdynia | |
Fajne, mimo ze drobne, zmiany
|
| |
|
|
Fido |
| Data: 2007, lut 13 08:09
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, maj 24 |
Tego najbardziej potrzeba było na MW! ano ale kazda nowinka na plus
|
| |
|
|
Futix |
| Data: 2007, lut 13 08:41
|
|
| Brak postaci | |
|
2013, paź 12
Bytom | |
Hah juz widze dziesiatki warchlakow XD i innych cielakow Fajna zmiana DOBRE !!
|
| |
|
|
Sortris |
| Data: 2007, lut 13 09:48
|
|
| Nieznajomy | |
|
2005, lis 19
Ostrołęka | |
Bardzo dobra zmiana i nie taka drobna, bo wreszcie mozna bedzie uprawiac wielkie pola warzyw GZ
|
| |
|
|
3,1415... |
| Data: 2007, lut 13 11:11
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, lis 19 |
a pamietacie jak dawno to było poruszane na forum??
Oczywiscie fajna zmiana wielki + dla gm
|
| |
|
|
trollBOT |
| Data: 2007, lut 13 12:12
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, lut 25 |
hehe dobre !
|
| |
|
|
3,1415... |
| Data: 2007, lut 13 12:25
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, lis 19 |
a wiec troche mi sie nudziło i znalazłem ten temat. Powstał on dokładnie: 15:39 13-04-06
http://www.mephi.euro-net.pl/forum.php?main=7&id=1585
|
| |
|
|
Madagar |
| Data: 2007, lut 13 15:43
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, cze 3
Południowy W... | |
Za rozmnażanie powinien odpowiadać skill wiedzy o zwierzętach a rolnictwo tylko zwiększałoby szanse na "ciąże" lub ciąże mnogie" - po prostu na efektywność. Bez sensu, że mając obecnie stado owiec druidem w chacie, wiem co jedzą, jak się czują itp a nie wiem który to samiec a która samica i jak jedną do drugiego zaprowadzić ..
|
| |
|
|
Secoh |
| Data: 2007, lut 13 17:12
|
|
Nie istnieje |
Bedziesz wiedzial ktory to samiec a ktora samica bowiem doszlo pare npcow takich jak, np: klacz, kogut itp itd.
|
| |
|
|
Hudy |
| Data: 2007, lut 14 12:55
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
Czlyli tamerem tez bedzie mozna mnozyc? Bo troche przykre by bylo gdyby dobry tamer nie potrafil sobie zrobic wiekszej familli
|
| |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|