- Poprawione: Przycisk z opisem "czapki" i "różne" w oknie Krawiectwa. - Poprawione: Efekt trucizny ze Szponów śmierci powinien już działać poprawnie. - Poprawione: Podpisywanie kryształów, a nie tajników w Umagicznianiu. - Poprawione: Gdy zabraknie many podczas wytwarzania zwojów przy pomocy Inskrypcji, zostanie wykonana jedna próba medytowania. - Poprawione: Tworzenie klepsydr i innych przedmiotów ze szklarstwa. - Poprawione: Możliwość przetapiania wykonanych narzędzi druciarskich. - Poprawione: Generowanie nowego zamówienia na odpowiendi poziom po przeterminowaniu poprzedniego. - Poprawione: Łucznik wampir pod postacią gargulca nie otrzyma już bonusów z racji bycia na piechotę. - Poprawione: Przetwarzanie bawełny/wełny na nowy sposób. - Poprawione: Narzędzie tkackie powinno działać już postawione w kierunku NW. - Poprawione: Tzw. "przeskakiwanie umiejętności" w oknie umiejętności nie powinno już występować. - Poprawione: Przyspieszony przyrost umiejętności Alchemia, Inskrypcja, Gotowanie z zadań rzemieślniczych.
2012-10-13
Aktualizowane: 2012-10-13 21:45:22, Sortris
- Dodane: Narzędzie tkackie i kołowrotek u tkacza w Umbrze. - Dodane: Do działu Przedmioty dodano przedmioty: Impregnat do papieru, Słaby impregnat, Przeciętny impregnat, Skoncentrowany impregnat, Silny impregnat, Słaby preparat antykorozyjny, Przeciętny preparat antykorozyjny, Skoncentrowany preparat antykorozyjny, Silny preparat antykorozyjny, Słaba pasta, Przeciętna pasta, Skoncentrowana pasta, Silna pasta, Tchnienie Khardana. - Poprawione: Otrzymywanie statusu młodego po utworzeniu postaci. - Zmienione: [witryna] Zaktualizowany artykuł "Zamówienia".
2012-10-12
Aktualizowane: 2012-10-12 01:20:39, Sortris
- Dodane: W opcji .ustawienia dodana została możliwość włączenia/wyłączenia podpisywania wydobytych surowców, dzięki czemu mogą się stackować (bez podpisów) lub być przeznaczone do zadań rzemieślniczych (z podpisem). - Zmienione: Ilość jednorazowego przetwarzania surowców (np. przetapiania) zwiększona z 20 do 50. - Zmienione: Delikatnie przyspieszono przyrost statystyk wynikający z wszystkich rodzajów walk. - Poprawione: Delikatnie zadania rzemieślnicze dla kowala. Zmniejszona maksymalna liczba przedmiotu danego typu do wykonania. - Poprawione: Cięcie skórzanych przedmiotów. Zwraca już poprawną ilość skór. - Poprawione: Naprawianie przedmiotów (problem dotyczył przedmiotów głównie z menu druciarza). - Poprawione: Alchemik, Skryba i Kucharz poprawnie będą już rozpoznawać wytworzone dla nich przedmioty.
2012-10-11
Aktualizowane: 2012-10-12 00:42:18, Sortris
- Poprawione: Można już wybrać umiejętność do udoskonalenia u Paladyna i Mrocznego Rycerza. - Poprawione: Złodziej będzie już poprawnie nauczał wybranej umiejętności. - Poprawione: Szał bitewny paladyna będzie dawał już prawidłowy bonus do walki.
2012-10-09
Aktualizowane: 2012-10-11 19:38:53, Sortris
- Dodane: Blokada na maksymalną wartość 105% umiejętności bazowej. - Dodane: Blokada na gain podczas walki z NPC nieruchomym, gdy postać jest dalej niż 1 kratkę od celu. - Poprawione: Zmniejszono liczbę przedmiotów do wykonania z mistyku w zadaniach rzemieślniczych. - Poprawione: Błąd związany z umiejętnością, którą udoskonala się u strażnika. - Poprawione: Zadania u krawca. Powinno być mniej zamówień na kościane zbroje.
2012-10-08
Aktualizowane: 2012-10-08 23:51:35, Sortris
- Dodane: Receptury dla druciarza na poziom 1. i 2. - Zmienione: Usunięty wpływ rasy na maksymalny udźwig postaci. - Zmienione: Nazwy rasy zaczynać się będą z wielkich liter. - Poprawione: Mroczny Rycerz i Paladyn, ucząc gorliwości do 15%, sprawdzi najpierw, czy osoba ma już gorliwość na wyższym poziomie. - Poprawione: Fryzjer powinien już strzyc wszystkie rasy postaci.
2012-10-07
Aktualizowane: 2012-10-08 16:01:44, Sortris
- Dodane: Zamówienia dla druciarza na 1. i 2. poziom.
2012-10-07
Aktualizowane: 2012-10-07 18:25:02, Sortris
- Dodane: Nowe 6 ras i 3 klasy. (Incognito, Mephisto) - Dodane: Dwie umiejętności klasowe, które można wyćwiczyć do poziomu 105%. (Mephisto) - Dodane: Prefix "nieumarły" do rasy postaci, gdy jest nekromantą lub wampirem i "zmiennokształtny", gdy jest likanem. (Incognito, Mephisto) - Dodane: Przyrost umiejętności i statystyk za zadania rzemieślnicze(zamówienia) w gildiach miejskich. Wielkość przyrostu zależna od poziomu w gildii oraz liczby etapów w zadaniu. (Mephisto) - Dodane: Narzędzia dla Druciarza do naprawy przedmiotów. (Mephisto) - Dodane: Dla umiejętności Tworzenie łuków nowe narzędzie. (Mephisto) - Dodane: Dla umiejętności Kartografia pióro. (Mephisto) - Dodane: Możliwość automatyzacji procesu przerabiania materiałów i wytwarzania przedmiotów (w odpowiednim okienku), maksymalnie dla 50 iteracji. (Mephisto) - Dodane: Przyrost umiejętności Wiedza o broni za wykonanie zadania rzemieślniczego dla Kowalstwa. (Mephisto) - Dodane: Stopniowe pochłanianie materiałów podczas wytwarzania przedmiotu. Jeśli np. przerwiemy wytwarzanie przedmiotu w połowie, stracimy część zużytych już materiałów. (Mephisto) - Dodane: Zabezpieczenie przy zerwaniu połączenia. Teraz skrypt będzie czekał 30 sekund na ponowne zalogowanie gracza. (Thing, Mephisto) - Dodane: Wyświetlanie informacji na temat ilości i rodzaju wymaganych materiałów, gdy któregoś brakuje. (Thing, Mephisto) - Dodane: Przycisk "To co ostatnio" dla okienka przy umiejętności Gotowanie. (Mephisto) - Dodane: Informacja w tooltipie surowca o osobie, która go wydobyła. Surowce wydobyte przez różne osoby nie będą się stackować. (Mephisto) - Dodane: Receptury wymagane do nauczenia, aby móc wytworzyć dany przedmiot. (yankee, Mephisto) - Dodane: Komenda mówiona ze słowami kluczowymi, których należy użyć w jednym zdaniu: pokaz i receptur. Dzięki temu można obejrzeć wszystkie receptury u NPC z jego rzemiosła. (Mephisto) - Dodane: Dostępne przedmioty do wytwarzania wyświetlane są w okienku rzemiosła. (Mephisto) - Dodane: Dodawanie i usuwanie receptur możliwe jest po naciśnięciu kryształu w okienku Info przy nazwie umiejętności rzemieślniczej. (Mephisto) - Dodane: Blokada 10 sekund na wejście w portal władcy portali, gdy postać została zaatakowana(otrzymała obrażenia) lub zaatakowała (zadała obrażenia). (Sortris, Mephisto) - Dodane: Nazwa miasta na runie powrotu. (Sortris, Mephisto) - Dodane: Szansa na odkrycie osoby ukrytej przy pomocy śledzenia (15%). Gdy osoba ukryta jest arcymistrzem zakradania, szansa ta spada do 5%. (Mephisto) - Dodane: Sortowanie alfabetyczne znalezionych istot przy pomocy Śledzenia. (Mephisto) - Dodane: Kolory w ekranie śledzenia: NPC o naturze złej - kolor czerwony, NPC o naturze dobrej - kolor zielony, gracze - kolor niebieski. (Mephisto) - Dodane: Możliwość zatrzymania śledzenia przy pomocy komendy .sledz # (Mephisto) - Dodane: Strzałki zamiast wiadomości o kierunku śledzenia. (Mephisto) - Dodane: Przycisk "Dodaj przerwę" na arkuszu, który doda pusty dźwięk. (Mephisto) - Dodane: Podświetlanie elementu domu, którzy uniemożliwia rozłożenie dywanu. (Mephisto) - Dodane: Grupowanie umiejętności. (Mephisto) - Dodane: Poświata wokół magicznego portalu stawianego przez czarodzieja. (Mephisto) - Dodane: Blokada na wejście w magiczny portal stawiany przez czarodzieja, gdy ten nie został do końca utworzony. (Mephisto) - Dodane: Do okienka komendy .licz dodano przycisk "Odśwież". (Mephisto) - Dodane: Tasak do Walki Toporami. (Incognito, Wadim) - Dodane: Komunikat "Oproznij plecak zwierzecia przed wskrzeszeniem." podczas próby wskrzeszenia stworzenia, które ma niepusty plecak. (Sortris, Wadim) - Zmienione: Proces tworzenia postaci. (Mephisto) - Zmienione: Rasa zmienia się w zależności od natury postaci: order lub morderca (co najmniej 15 zabójstw). (Incognito, Mephisto) - Zmienione: Umiejętności umysłowe, takie jak: Mądrość, Wiedza o broni, Wiedza o zwierzętach, Rozmowa z duchami, Gorliwość, Anatomia i inne, rosnąć będą wraz z główną umiejętnością. (Mephisto) - Zmienione: Przyrost powyższych umiejętności zmniejszony został o połowę z normalnego użycia i zwiększony o 50% podczas ćwiczenia głównej umiejętności. (Mephisto) - Zmienione: Przyrost umiejętności Magia obowiązywał będzie na zasadach anty-sparingowych. (Mephisto) - Zmienione: Czary defensywne będą powodować przyrost umiejętności, ale tylko wtedy, gdy da się nałożyć modyfikator wynikający z danego czaru (np. za czar Protection gracz otrzyma gain'a tylko, gdy uda się zmienić modyfikator pancerza). (Mephisto) - Zmienione: Przyrost umiejętności Ukrywanie możliwy będzie, gdy postać ukryje się przed niebiernym wrogiem - czyli nieoswojonym i nieprzywołanym. Czynny trening został przyspieszony 3-krotnie, bierne ćwiczenie Ukrywania zostało spowolnione o 75%. (Mephisto) - Zmienione: Każda podklasa będzie mogła ćwiczyć swoją umiejętność aktywnie przy pomocy dwóch dedykowanych mikstur/run/modlitw/czarów. Podczas korzystania z innych swoich czarów itp. umiejętność również będzie rosła, lecz wolniej. (Mephisto) - Zmienione: Przyrost umiejętności Barbarzyństwo będzie podczas walki z NPC przy pomocy eliksiru Powstrzymanie (25% - 50%) oraz Szał Bitewny (50% - 100%). Usunięto ograniczenie do 60% umiejętności oraz statystyk. (Pepe, Mephisto) - Zmienione: Przyrost umiejętności Paladynizm będzie możliwy podczas walki z demonami i nieumarłymi, korzystając z modlitwy Gniew (25% - 50%) i Czempion (50% - 100%). (Pepe, Mephisto) - Zmienione: Przyrost umiejętności Fanatyzm będzie możliwy podczas walki z NPC o naturze dobrej, korzystając z modlitwy Porażenie (25% - 50%) i Obława (50% - 100%). (Pepe, Mephisto) - Zmienione: Przyrost umiejętności Kensai będzie możliwy podczas walki z NPC, korzystając z eliksiru Szaleńcza Obrona (25% - 50%) i Intuicja (50% - 100%). (Pepe, Mephisto) - Zmienione: Przyrost umiejętności Wampiryzm u wojownika będzie możliwy podczas walki z NPC przy pomocy runa Wyssanie Życia (25% - 50%) i Lodowe Ostrze (50% - 100%). (Pepe, Mephisto) - Zmienione: Kręgi czarów Wampira maga, od teraz przyrost umiejętności wygląda następująco: Ogłuszenie (krąg 3), Wyssanie krwi (krąg 4, gain za każde wyssanie krwi), Straszliwy ból (krąg 5), Lodowy pocisk (krąg 6), Lodowa obława (krąg 7, gain za pierwsze 3 cele), Straszliwy kształt (3 gainy za 3 cele), Burza (6 gainów za 6 celów), Klątwa/Błogosławieństwo (krąg 6). - Zmienione: Przyrost umiejętności Likantropia u wojownika będzie możliwy korzystając z runa Piekielny Skowyt (25% - 50%) oraz walcząc przy pomocy runa Bezwzględny Drapieżca (50% - 100%). - Zmienione: Przyrost umiejętności Likantropia u maga będzie możliwy korzystając z runa Piekielny Skowyt (25% - 50%), Oślepienie (50% - 60%), Wilczy Płomień (70% - 90%), Kwaśny Deszcz (90% - 100%). - Zmienione: Kręgi czarów Druida, od teraz przyrost umiejętności wygląda następująco: Rój pszczół jest czarem 3. kręgu i przyrost następuje za wyczarowanie w NPC, Strach - krąg 4 (za odstraszenie NPC), Wsparcie Drzewa (gdy gracz otrzymuje obrażenia), Fala pływowa (uderzając w NPC), Kamienny deszcz (uderzając w NPC), Śnieżna burza (uderzając w NPC). (Pepe, Mephisto). - Zmienione: Kręgi czarów Nekromanty, od teraz przyrost umiejętności wygląda następująco: Ciemność (uderzając w NPC), Oczarowanie (1 gain za 1 oczarowanego NPC), Kościana zbroja (za otrzymanie obrażeń, będąc pod wpływem czaru), Tchnienie Upiora (uderzając w NPC), Dotyk upiora (uderzając w NPC), Podatność na magię (gain, gdy uda się wrzucić klątwę w NPC), Cios wyverna (uderzając w NPC), plaga (uderzając w NPC). (Pepe, Mephisto) - Zmienione: Przyrost umiejętności podczas ćwiczeń czynnych został przyspieszony 2,5-krotnie (przyrost statystyk bez zmian). (Mephisto) - Zmienione: Przyrost umiejętności i statystyk podczas ćwiczeń biernych został drastycznie zmniejszony. (Mephisto) - Zmienione: Wyrównano i zmniejszono szybkość przyrostu umiejętności rzemieślniczych i statystyk o 50% przy normalnym wytwarzaniu. (Mephisto) - Zmienione: Przyrost umiejętności rzemieślniczych i statystyk za zadania rzemieślnicze(zamówienia) jest 10-krotnie większy. (Mephisto) - Zmienione: Zadania dla rzemieślników przyspieszą trening umiejętności. (Mephisto) - Zmienione: Zadania rzemieślnicze są spersonalizowane, czyli można oddać tylko to, co sami wykonamy, można oddać zamówienie tylko takie, które zostało nam powierzone. (Mephisto) - Zmienione: Gracz może wziąć maksymalnie 2 zadania na 15 minut(i nie częściej niż co 2 minuty) od jednego NPC. (Mephisto) - Zmienione: Do wytwarzania wyjątkowej jakości przedmiotów wymagane jest posiadanie specjalnego przedmiotu, który można zakupić u NPC zajmującego się danym rzemiosłem. (Thing, Mephisto) - Zmienione: Ujednolicono system przerabiania materiałów (desek, rudy, skór, bel, strzał). (Mephisto) - Zmienione: Ujednolicono wymagania w liczbie sztab do wykonania broni różnych typów. (Incognito, Wadim) - Zmienione: Wytwarzanie przedmiotów pobierać będzie materiał z dowolnej grupy danego materiału. Tzn. jeśli mamy kilka "kupek" danego materiału, zostaną wykorzystane wszystkie po kolei. (Mephisto) - Zmienione: Ujednolicono kolejność pokazywania się okienek w rzemiosłach. Wybór materiału następuje zawsze po wyborze przedmiotu, który chcemy wykonać. (Mephisto) - Zmienione: Zablokowano wytwarzanie przez Stolarza przedmiotów z kłód. Z kłód można wytworzyć tylko deski. Dopiero z desek można tworzyć właściwe przedmioty. (Mephisto) - Zmienione: Odświeżono okienka takich umiejętności jak: Inskrypcja, Kartografia, Umagicznianie i inne. (Mephisto) - Zmienione: Zwiększono liczbę wytwarzania pustych butelek, flaszek i flakoników przez Alchemika-szklarza w zależności od umiejętności Alchemia. (Sortris, Adi001100) - Zmienione: Możliwość wykonywania przedmiotów z mistyku przy pomocy umiejętności Kowalstwo i Tworzenie łuków od 105% umiejętności, lecz nie bazowej. (Pepe, Adi001100) - Zmienione: Zwiększona ilość ziół, jaką można zebrać z jednego krzaka. (Jam Lasica, Mephisto) - Zmienione: Zwiększanie ilości ziół jednorazowo zerwanych z krzaka w zależności od umiejętności Zielarstwo. Do tej pory ilość była losowa. (Jam Lasica, Mephisto) - Zmienione: Sadzonki można zbierać tylko z krzaków naturalnie rosnących. (Jam Lasica, Mephisto) - Zmienione: Zmniejszono szansę na zerwanie sadzonki. (Jam Lasica, Mephisto) - Zmienione: Przyspieszono czas odnawiania się ziół na krzaku z 1 godziny do 20 minut. (Jam Lasica, Mephisto) - Zmienione: Przyspieszono zrywanie ziół z krzaków. (Jam Lasica, Mephisto) - Zmienione: Umiejętność Malarstwo została dołączona do umiejętności Kartografia. (Mephisto) - Zmienione: Czas wykonywania portretów na 2.5 minuty. (Mephisto) - Zmienione: Przedmioty wykonywane przez druciarza można wytwarzać z innej rudy niż żelazo. (yankee, Mephisto) - Zmienione: Umiejętność Tkactwo została dołączona do umiejętności Krawiectwo. (Mephisto) - Zmienione: Gdy postać była kiedyś arcymistrzem w danej umiejętności i zapomni daną umiejętność, przy ponownym uczeniu się jej, efektywność ćwiczeń wzrośnie o 15%. (papke, Mephisto) - Zmienione: Gracz, który krzyczy zdanie ze słowami zlodziej oraz straz wzbudza reakcję strażnika, który potrafi szukać złodzieja ukrytego. To, czy go znajdzie, zależy od umiejętności zakradania złodzieja. (Mephisto) - Zmienione: Wydłużono czas możliwości złapania złodzieja do 3 minut. (Mephisto) - Zmienione: Złodziejskie rękawiczki wyglądają już jak zwykłe, pospolite rękawiczki. (Mephisto) - Zmienione: Działanie runa Szpony Śmierci. (Mephisto) - Zmienione: Delikatnie zwiększone fizyczne obrażenia w runie Berserker. (Incognito, Mephisto) - Zmienione: Działanie runa Chwytający Korzeń. (Mephisto) - Zmienione: Działanie runa Śnieżna burza. (Incognito, Wadim) - Zmienione: Działanie runa Wsparcie drzew. (Mephisto) - Zmienione: Okienko do śledzenia stało się bardziej ergonomiczne. (Mephisto) - Zmienione: Zwiększona szansa na pojawienie się plamy krwi podczas zadawania ciosu. (Incognito, Mephisto) - Zmienione: Żywiołaki i nieumarłe już nie będą krwawić (wyjątkiem jest żywiołak kwasu). (Incognito, Mephisto) - Zmienione: Zatruty gracz będzie krwawił w odpowiednio zielonym kolorze. (Incognito, Mephisto) - Zmienione: Smok będzie krwawił zielono-niebieską krwią. (Incognito, Mephisto) - Zmienione: W asortymencie hazardzisty pozostawiono tylko bronie, biżuterię i ubrania wierzchnie. (Pepe, Wadim) - Zmienione: Zwiększony poziom mocy przedmiotów magicznych hazardzisty. (Pepe, Wadim) - Zmienione: Delikatnie zwiększona cena przedmiotów u hazardzisty. (Pepe, Wadim) - Zmienione: Można wjeżdżać na wierzchowcu do domu wynajmowanego w mieście. (Sortris, Mephisto) - Zmienione: Czarowanie z magicznych zwojów kosztuje mniej many. (Jam Lasica, Mephisto) - Zmienione: Zmniejszono szybkość przyrostu umiejętności oswojonych NPC w strefie non-pvp o 50%. (Sortris, Wadim) - Zmienione: Wyrównane wymagania liczby sztab do wykucia podobnych broni, ale różnych typów. (Incognito, Mephisto) - Zmienione: Zablokowano możliwość stawiania magicznych ścian w strefie non-pvp. (Sortris, Wadim) - Zmienione: Sposób naliczania obrażeń zadawanych przez NPC w zależności od wartości pancerza gracza. Teraz nawet doskonale opancerzony wojownik będzie otrzymywał bolesne ciosy. (Incognito, Mephisto) - Zmienione: Statystyki Ognistego Mustanga oraz Ognistego Feniksa. (Incognito, Mephisto) - Zmienione: Zwiększono przyrost zręczności dzięki Walce Szpadami na rzecz przyrostu siły. (Pepe, Mephisto) - Zmienione: NPC po respawnie powinny atakować teraz z opóźnieniem 10 sekund. (Sortris, Mephisto) - Zmienione: Miksturę przyspieszenia z asortymentu vendorów. (Adi001100) - Zmienione: Całkowicie nieużywane rodzaje rud/sztab oraz wyrównane zostały różnice pomiędzy pozostałymi rodzajami (np. zmniejszona przepaść między żelazem a srebrem). (Mephisto) - Zmienione: Wszystkie ograniczenia rasowo-klasowe. (Incognito, Mephisto) - Zmienione: Ograniczenia na wyposażenie postaci ze względu na rasę. (Incognito, Mephisto) - Zmienione: Zbędne przedmioty o podobnych grafikach (patelnia, zwinięta mapa, czysta mapa). Przedmioty te nie znikną z serwera, ale otrzymają przedrostek "bezuzyteczna", co oznacza, że prawidłowy odpowiednik zostanie utworzony po kliknięciu na bezużyteczny przedmiot. (Mephisto) - Zmienione: Usunięty ze stolarstwa wymóg posiadania innej umiejętności do wytwarzania niektórych przedmiotów. (Mephisto) - Poprawione: Odświeżanie wilczego imienia przy pierwszej przemianie. (Thing, Mephisto) - Poprawione: Nakładanie modyfikatorów na siłę/zręczność/inteligencję/widzenie w nocy. Nakłada automatycznie, gdy brak. (dotyczy również Wampira) (Mephisto) - Poprawione: Śledzenie na dowolnej wysokości. (Mephisto) - Poprawione: Odgrywanie dwóch tych samych dźwięków, będących obok siebie. (Mephisto) - Poprawione: Strażnik zaatakuje gracza pomimo jego obecności w gildii miejskiej na wysokim poziomie, jeśli ten zaatakował innego gracza. (Incognito, Mephisto) - Poprawione: Widoczność napisu "Zapisywanie stanu świata.". (Incognito, Mephisto) - Poprawione: Nieumarłe NPC nie powinny uciekać, gdy są ciężko ranne. (Sortris, Mephisto) - Poprawione: Naramienniki nocy nie zabierają już zręczności. (Pepe, Wadim) - Poprawione: BM'owi nie powinno już przerywać medytacji po otrzymaniu niewielkich obrażeń z broni, które zostały dodane do asortymentu BM'a. (Adi001100) - Poprawione: Pobieranie czeku od kupca na targowisku. (Alley, Wadim) - Poprawione: Zablokowano rozkładanie nieswojego golema. (Mephisto) - Poprawione: Nauczanie gorliwości przez paladyna/mrocznego rycerza, gdy mamy więcej niż 15%. (Mephisto) - Poprawione: Właściciel/co-właściciel może już niszczyć przedmioty rozłożone w jego domu przez innego gracza. (Mephisto) - Poprawione: Grafika zbroi dekoracyjnej. (papke, Mephisto)
2012-09-23
Aktualizowane: 2012-09-23 19:05:10, Mephisto
- Nowość: Jam Lasica z racji swojej bardzo długiej nieaktywności i braku wieści został zdegradowany do roli GMa - doradcy. - Nowość: Do ekipy dołączyła nowa osoba: Tymone - na okres próbny, docelowe prawdopodobnie pełnione funkcje: EventMaster, VisionMaster, PageMaster.