- Zmienione: Jeśli między celem czaru a magiem będzie stało jakieś stworzenie mające ten sam status co główny cel, czar ten trafi potwora zasłaniającego cel. Działa tylko na status morderca i kryminalista oraz gdy celem zasłaniającym nie jest gracz. - Zmienione: Strażnicy miejscy i pvp stali się lekko silniejsi. Ponadto straż będzie teraz bić mocniej graczy o statusie mordercy. - Zmienione: Gdy gracz zostanie zabity na terenie miasta pobliska straż zostanie automatycznie o tym powiadomiona. - Zmienione: Został zmieniony czas po jakim straż teleportuje się do celu w przypadku gdy nie może do niego dobiec. - Poprawione: Runa domowe. Poprawiony został niezrozumiały komunikat informujący o niewłaściwej odległości od domu. - Poprawione: Nie da się już wskrzesić oswojonego stwora będąc pod wpływem czaru polimorfia lub podobnym. - Poprawione: Rzucanie czarów przez magiczne ściany tj. ściana energii i kamienna, zostało zablokowane. - Poprawione: Straż zablokowana przez ścianę energii lub kamienna teleportuje się do swojego celu. - Poprawione: Szansa na trafienie w maga wampira, nekromante, maga wilka i druida będzie taka sama jak w zwykłego maga. - Poprawione: Rzucenie czaru sanktuarium maga wampira odkryje go jeśli był ukryty.
2016-12-04
Aktualizowane: 2016-12-04 01:14:19, Fris
- Poprawione: Strażnik który został zablokowany stołami czy też w inny sposób prze teleportuje się do swojego celu po ok. 7 sekundach. Dotyczy to straży miejskiej jak i portalowej. - Poprawione: Nie da się już użyć runa wampira maga i druida w celu włożenia go do worka, jeśli leży ono w skrzyni handlarza. - Poprawione: Zablokowana została możliwość zbicia likantropii czarami druida do wartości mniejszej niż 70%. - Poprawione: Dodany został delay na zjedzenie kolejnej magicznej leczniczej ryby i wynosi on ok. 15 sekund.
2016-11-29
Aktualizowane: 2016-11-29 19:14:46, Fris
- Poprawione: Cofnięcie powiadomienia dla graczy, którzy właśnie zabili jednego z mistrzów z powodu błędu, który powodował wyrzucenie wszystkich graczy bez 15 minutowego opóźnienia. - Poprawione: Nie powinien już pojawiać się błąd umożliwiający zabicie kolejnego mistrza zaraz po zabiciu poprzedniego. Zabicie jednego z mistrzów powinno blokować wszystkie księgi na 24h realne.
2016-11-27
Aktualizowane: 2016-11-27 23:39:06, Fris
- Dodane: Powiadomienia dla graczy, którzy zabili jednego z mistrzów o czasie po jakim zostaną wyrzuceni z komnaty mistrza. Czas ten wynosi 15 min. realne. - Zmienione: Nie ma już szybszego wylogowania się w lochu używając obozowania. - Zmienione: Czas trwania czaru Pozory Życia u maga i wojownika został zrównany i teraz trwa on 600 sekund przy 100% umiejętności wampiryzmu oraz 900 sekund przy 105% i więcej wampiryzmu. - Zmienione: Wilkołak-druid używając run druida spowoduje spadek umiejętności likantropia. - Zmienione: Zmieniony został przyrost siły u wampira łucznika tak by był zbliżony do zwykłego łucznika. Chodzi tu o gainy na umiejętności Rozmowa z Duchami. - Poprawione: Przedmioty kupowane od kupca miejskiego powinny już lądować w plecaku kupującego, a nie na ziemi. - Poprawione: Dodatkowe krwi dla wampira będzie można użyć tylko w nocy. - Poprawione: Wyrzucanie mordercy z gildii blue nie powinno już odbywać się natychmiast lub po przywitaniu z mistrzem tak jak to było do tej pory. Zamiast tego dostanie serię komunikatów rozciągniętych w czasie i dopiero po tym czasie zostanie z gildii wyrzucony. Gracze od początku będący w gildii morderców nie będą wyrzucani z gildii. Ta poprawka niestety nie przywróci do gildii graczy uprzednio wyrzuconych. - Poprawione: Straż miejska będzie już atakować przywołańców jeśli będą w zasięgu.
2016-11-26
Aktualizowane: 2016-11-26 11:41:56, yankee
- Poprawione: Majster o imieniu Odin Durganst z Karak Hirin będzie naprawiał już przedmioty.
2016-10-22
Aktualizowane: 2016-10-22 15:32:26, xthailen
- Zmienione: serwer irc na --- irc.abjects.net
2016-10-07
Aktualizowane: 2016-10-07 23:15:45, Fris
- Poprawione: Księga do Mrocznego Ojca wróciła na swoje miejsce. - Poprawione: Poprawki w systemie makroczeków. - Poprawione: Straż miasta Wind będzie już prawidłowo reagować na atak magiczny w wierzchowca. - Poprawione: Nie da się już rzucić czarów tj. obława, lodowe ostrze, ognista krew, błogosławieństwo broni, czempion na artefakt lub magiczną broń. - Poprawione: Nie będzie już możliwa podmiana tarczy podczas rzucania czarów paladyna. - Poprawione: Zabijanie lodowych stworzeń na nowej wyspie będzie już dawać cechę słabość lodowych stworzeń, a nie bagiennych. - Poprawione: Poprawiono teren pod domami do wynajęcia i tymi już wynajętymi, więc teraz straż nie powinna już atakować graczy za wjazd do takiego domu na wierzchowcu. - Zmienione: Cena Świętej Tarczy paladyna uległa zmniejszeniu. - Zmienione: Zmniejszona została ilość punktów życia w modlitwie czempion paladyna. - Zmienione: Dodany został delay do modlitwy czempion paladyna i wynosi on 20 minut. - Zmienione: Krwi wypijane przez wampira tj. tytana,demona chaosu itd. które dodają dodatkowe bonusy wampirowi będą działać max 5 min i wypić je może tylko w nocy.
2016-09-19
Aktualizowane: 2016-09-19 16:12:01, xthailen
- Poprawione: Moc trucizny czaru plaga u Nekromanty nie powinna już spadać poniżej poziomu 10 (pada z bólu) przy umiejętności nekromancja większej od 100.(oczywiście trzeba mieć 100 zatruwania) - Poprawione: Paladynowi nie powinna już spadać gorliwość w strefie pvp. - Poprawione: Paladynowi nie będzie spadać gorliwość w wojnie gildyjnej. Dodatkowo paladyn zaatakowany przez blue nie będzie tracił gorliwości, ale jak sam zaatakuje to straci. - Zmienione: Nie można już rzucić modlitwy Czempion (Paladyn), mając w ręku magiczną broń lub artefakt. Zdjęcie lub zmiana broni w czasie działania tej modlitwy spowoduje jej rozproszenie. - Zmienione: Paladyn modlitwa Majestat: skrócony czas rzucania, skrócony czas trwania do 30 sek, czas do kolejnego użycia 10 min. - Zmienione: Zmniejszona została wytrzymałość togi wampira, togi nekromanty ,togi druida oraz tog dawanych jako nagroda przez GM. Można je również naprawiać u miastowego krawca za opłatą. - Zmienione: Czas trwania modlitw oślepiających Paladyna i Mrocznego Rycerza zostały skrócone do 6 sek, a u paladyna w nocy do 3 sek. Ponadto oślepienie paladyna nie będzie już działać na graczy blue. - Zmienione: Zmniejszona została ilość przedmiotów startowych dla krawca. Teraz postać z 40 siły nie powinna paść trupem od ciężaru bel materiału. - Zmienione: Paladyn: został usunięty delay (czas do kolejnego użycia modlitwy) dla Wyrzutów Sumienia. Modlitwy początkowe do ćwiczenia umiejętności to: Błogosławieństwo Broni, Gniew, Czempion itd. - Zmienione: Odblokowałem wojny gildii, czyli że nie można zaznaczyć agresora gdy ma sie znim wojne gildii.
2016-09-11
Aktualizowane: 2016-09-11 20:22:43, xthailen
- Dodane: ponownie został włączony event "Przejmij kryształ"
2016-09-10
Aktualizowane: 2016-09-10 21:33:09, xthailen
- Dodane: siedziba Gildii Nekromantów w Wind - Dodane: Możliwość udoskonalenia w Gildii Nekromantów umiejętności Inskrypcja