- Zmienione: Modlitwy Mrocznego Rycerza uległy zmianie tj. Strach czas trwania ok. 30 sekund, delay 20 min. Porażenie będzie działać tylko na potwory. Groza ma teraz delay 3 min. - Zmienione: Wilkołackie runo na przemianę w psa wymagać teraz będzie składnika „serce wilkołaka”. - Poprawione: Straż miasta Wind nie powinna atakować nekromanty mordercy gdy tylko go zobaczy. - Poprawione: Delay na portale powinien działać tylko w pvp. - Poprawione: Prowokacja nie powinna już działać na mapach skarbu.
2017-12-23
Aktualizowane: 2017-12-23 23:11:34, yankee
- Zmienione: Spawny wyrmów, balrona i tym podobnych stworzeń zostały nieco wydłużone, tj. będą rzadziej się pojawiać one w świecie MW.
2017-12-21
Aktualizowane: 2017-12-21 18:09:51, xthailen
- Dodane: w mieście wilkołaków Zhar pojawił się gildyjny władca portali
2017-12-20
Aktualizowane: 2017-12-20 22:41:33, xthailen
- Dodane: w komnatach mistrzów pojawiły się nowe spawny - Dodane: w lochu duchów delikatne utrudnienia
2017-12-01
Aktualizowane: 2017-12-01 13:55:33, Fris
- Zmienione: Auto logout po 10 min bezczynności został wyłączony.
2017-11-14
Aktualizowane: 2017-11-14 08:49:16, Fris
- Poprawione: Przywrócony został auto logout po 10 minutach bezczynności.
2017-11-13
Aktualizowane: 2017-12-01 13:56:08, Fris
- Poprawione: Usunięto dodatkowe obrażenia przeciw wampirom mordercom gdy atakuje paladyn z modlitwą champion.
2017-11-12
Aktualizowane: 2017-11-13 01:07:33, Fris
- Zmienione: Kara za wciąganie potworów z zadań w straż miejską została zmniejszona o połowę i wynosi teraz 30 minut słabej duszy. - Poprawione: Dusza wilkołaka będzie już poprawnie przenoszona do miasta wilków Zhar. - Poprawione: Zostały poprawione delaye na wejście w portal: władcy portali, magowy, druida oraz runa powrotu w przypadku gdy gracz jest atakowany przez innego gracza i ten zadał mu jakieś obrażenia.
2017-11-11
Aktualizowane: 2017-11-11 13:34:02, xthailen
- Dodane: w mieście Zhar pojawił się majster
2017-11-11
Aktualizowane: 2017-11-11 12:24:09, Fris
- Poprawione: Straż w mieście wilków nie powinna już atakować wilkołaków. - Poprawione: Gracze którzy zginęli w lochu będą teraz przenoszona do miast pod kątem statusu i podklasy gracza po 30 minutach od wylogowania. Przykładowo dusza wampira lub nekromanty zostanie przeniesiona do miasta wind, morderca lub kryminalista (nie wampir) a także wilkołak przemieniony zostanie przeniesiony do miasta Cove, a wszystkie postaci prawe (blue) do Brytanii.