|
Nalesnik | 2019, paź 6 18:01 | 2019, paź 7 05:24
|
|
|
|
| Hagen | |
|
2019, sie 31
Tajlandia | |
Propozycja następująca:
Z uwagi na pewne zmiany w dropie magicznych itemów - głównie przy koxie walki, średnie moby liche,impy,źli magowie itp. trafiamy na wiele przedmiotów wartości żadnej (typowe rupieci które najczęściej lądują na ziemi czy przy stole w banku) - np. dobre jasne mądre wysokie buty.
Ołtarz umagiczniania/lub ogólnie dostępną kostka kupiona u hazardzisty z możliwością łączenia magicznych przedmiotów np. 3 rupiecie o identycznej klasie = 1 wyższej klasy random, wkładamy przedmioty do w/w kostki/na ołtarz i próbujemy szczęścia albo się uda albo włożone przedmioty znikają wraz z duża szansą na otrzymanie bonusu w postaci walki z uwolniona energia przedmiotów.
Powiedzmy przy jakości slaby >- dobry mamy 95% bazowej szansy na powodzenie, każdy poziom wyżej 10% mniej, przy wymianie niezwykłego >- cudaka zostaje 45% szansy, gdzie znowu można podnieść o +10%(aż do 95%) = 100/200/300/400 mistyku na każde 10% do ustalenia by nie było przesadzone.
Oczywiście magiki nie mogą być ani razu użyte tak by nie było znowu za kolorowo. Maksymalnie można wymieniać magole do Cudownych.
Minimalna ilość przedmiotów potrzebnych do wymiany: slaby >- dobry :4, każdy dodatkowy przedmiot +5% szans powodzenia. dobry >- wyjątkowy :3, każdy dodatkowy przedmiot +5% szans powodzenia. wyjątkowy >- cudak :2, każdy dodatkowy przedmiot +5% szans powodzenia.
Progi szans na udana przemianę: slaby >- dobry : 95% dobry >- doskonały : 85% doskonały >- wspaniały : 75% wspaniały >- wyjątkowy : 65% wyjątkowy >- niezwykły : 55% niezwykły >- cudowny : 45%
Podczas przemiany bawimy się magią więc przy nieudanej próbie istnieje szansa na przywołanie sił nieczystych (Balroga, Kościanego Maga, Zywiołaka krwi/trucizny/itd, czy tez uwieziona wróżkę) - rodzaj npc zależny od ilości mocy z która się bawimy.
Osobiście jestem za wersja z kostka od hazardzisty lecz pomysł z ołtarzem wydaje się bardziej klimatyczny(jednak bez potrzeby posiadania samej umiejętności umagiczniania).
Edit: By docenić sama umiejętność umagiczniania - od 90% skilla = 10% zwiększenie szansy na powodzenie, przy 100% kolejne 10%, na 105% kolejne 10%. (progi można skalować np. mając 94% uma = 14% szansy, powyżej 100% każdy 1% = 2%) Lub by było trudniej każda wartość dzielimy /2 - progi powyżej 100% zostawiamy.
Edit: Kategorie można podzielić na: biżuteria, bron(ostrza, sztylety, tekagi, widły itp.), pancerz(kolcze, skory, płyty, paweze, tarcze itp.), ubrania(togi, płaszcze, spodenki, kilty, buty itp.) - gdzie w każdej kategorii losujemy przedmiot z tej samej puli inaczej(nie spełniając warunku) będzie to random z wszelkiego rodzaju.
Pozdrawiam.
|
| Oko mistrza wykonuje więcej pracy niż jego obie ręce.
|
Hudy | 2019, paź 10 11:18
|
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
Propozycja przemyślana i doskonale opisana. |
|
Narnia | 2019, paź 12 02:18 | 2019, paź 12 02:19
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, gru 28 |
Propozycja super, naprawde jedna z lepszych ktore widzialem tutaj.
Proponuje jednak zostac przy oltarzach - jako ze z kostka na terenie miasta przywolywanie mobow jesli sie nie uda nie ma sensu. Sensu kategorii nie widze, jedynie co to mysle 3 magole = magol z wyzszego poziomu. Jesli chcemy udoskonalic do cudaka to kosztuje to dodatkowe 100 krysztalow. Jesli chcemy cudaki do boskiego, to 500, boskie do legendy 1000 i ma oltarz 24/48h cooldown |
|
mRox | 2019, paź 12 11:03
|
|
|
|
|
| Sahail Valgrave | |
|
2006, lis 6
Cove | |
super propozycja!
|
| Ucha nadstawiam, słucham jak gra. Muzyka we mnie, w muzyce ja!
|
Nalesnik | 2019, paź 12 13:12 | 2019, paź 12 13:13
|
|
|
|
| Hagen | |
|
2019, sie 31
Tajlandia | |
@Narnia Za zabawę z magia, gracz otrzymuje status kryminalisty (od razu odcinamy możliwość pomocy z miasta bądź - inne problemy z tym związane).
Limit użyć dziennych: jak najbardziej za - można wykorzystać działający oskrypt z systemu komendy .gain.
Rozszerzenie możliwości do boskich/legend - również jest to osiągalne jednak chciałbym aby to kosztowało wiele różnych składników lub/i limit transmutacji tychże przedmiotów jednokrotnie/dwukrotnie przy skillu umagiczniania w tygodniu - na konto.
Pozdrawiam.
|
| Oko mistrza wykonuje więcej pracy niż jego obie ręce.
|
Nalesnik | 2019, paź 13 11:49 | 2019, paź 13 11:56
|
|
|
|
| Hagen | |
|
2019, sie 31
Tajlandia | |
Kolejne pomysły z dyskusji na kanale Discord, gdzie również serdecznie zapraszam:
- specjalne receptury dzięki którym można zdobywac nowe możliwości transmutacji przedmiotów nawet tych poza typem "magicznych". np. Tworzenie mikstur z Żółtej oraz Pomarańczowej = Mikstura leczaco - odtruwająca. Pomysły ograniczone jedynie zdrowym rozsądkiem oraz czasem dobra dawka humoru. Np. Tworząc przedziwne ozdoby do domków z nieudanych eksperymentów.
- możliwość otrzymania "kary" w postaci utworzenia demonicznego portalu z którego wysypują się różnorakie potworności.
- Pomysł na Magiki Boskie / Legendy,
Cudowny >- Boski : 35%, Ograniczenie 1 Próba co 24h na konto. Umagiczniacz = od 100skilla, 2 Próby / 24h konto/ip. Skladnik Mistyk 500 sztuk/ każde dodatkowe 100 = + 5% szansy.
Boski >- Legenda : 25%, Ograniczenie tylko umagiczniacz 105%, 1 Próba / 24h - konto/ip Dodatkowy składnik 500 mistyku - kolejne 100, + 5% szansy więcej.
Ilość potrzebnych magików do transmutacji: 2, każdy dodatkowy +10 % szans.
Lepiej dobrze się uzbroić w razie niepowodzenia i zabrac ze sobą towarzyszy Edit: Skóry mistyczne/Ruda Mistyk bez zmian, można używać zamiennie - chodzi o ukryta w nich moc magiczna.
Pozdrawiam.
|
| Oko mistrza wykonuje więcej pracy niż jego obie ręce. | | | | | | | | | |
| |