|
|
Pan_Stefan | 2018, kwi 24 12:48
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sie 10
Tu | |
Dobijajac upragniony poziom tamerki do xx% badz xxx% przystępujemy do koxu naszego pierwszego peta.
Swietnie - ale pet petowi równy, grajac na wielu shardach mialem do czynienia z roznym rozwiazaniem wsrod naszych pupili.
Począwszy od tego ze moglymiec rozne statystyki i szukalo sie swojego perfecta - czasami zajmowalo to sporo czasu. Najlepszym natomiast rozwiazaniem będą specjalne zdolnosci.
Czy to sie cechuje?
Kazdy zwierzak "evoluuje" dwa razy, pierwszy przy 50% nastepnie przy 100.
Pierwsza specjalna umiejetnosc ktora pojawiala sie przy 50% byla "slaba" -obrona -zrecznosc -sila -witalnosc -inteligencja
Druga bylaby juz czyms wyjatkowym bo dawala raz ze kolor odpowiadajacy za zdolnosc (mozna bylo zrezygnowac z farbowania moba), dwa specjalny atak / czar:
-trucie -ogien -lod -piorun -ziemia -mrok -itp
UMIEJETNOSCI przy 100 są randomowe - nie mamy wplywu na to jakie nasz mobek posiadzie umiejetnosci.
Mysle ze to fajne urozmaicenie dla kazdego ktory koxa mobka. |
|
Lucaveli | 2018, kwi 25 09:16
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Jak najbardziej za, lecz jedynie mob tamera który ma 105% tama moze ewoluować oraz osoba mająca 105 tama może ujeżdżać takie stworzenie.
|
| Dzień dobry.
|
Pan_Stefan | 2018, kwi 25 13:38
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sie 10
Tu | |
@Lucaveli i jestem jak najbardziej za takim rozwiązaniem - wkoncu 105% by cos znaczylo. |
|
diego | 2018, kwi 26 09:35 | 2018, kwi 26 09:40
|
|
|
|
| Abiral | |
|
2014, kwi 26
NY | |
Jak najbardziej za. Dał bym jeszcze możliwość takiemu tamerowi jak ma 105% skoxania weterynarii jako rzemiosła np za opłatą 2mil gp, bo tak to teraz ludzie mają na innej postaci co nie jest klimatyczne 😉 |
|
tuba | 2018, maj 25 12:48 | 2018, maj 25 12:49
|
|
|
|
| Trohtr | |
|
2019, sty 20
Warszawa | |
bardzo mi się pomysł podoba. Zarówno z tym evolv 2 stopniowym, jak i z szukaniem moba, który wyróżnia się wyższą siłą czy szybkością.
Natomiast umiejętność - losowana spośród takich, które odpowiadają typowi moba. np. ogniste/ fizyczne / lodowe/ itp. A może nie koniecznie ? trzeba by się zastanowić.
Można pójść dalej i mob może uczyć się, tak jak do tej pory, ale np. ataków/obrony przy walce z konkretnymi mobami (np. obrony przed zimnem, podczas walki z lodowym/snieznym mobem. Mógłby również, jak wy teraz, zdobywać możliwość zadawania zwiększonego dmg na konkretne moby, gdy zabije ich jakąś liczbe.
|
| www.youtube.com/TheTubaq
|
Hudy | 2018, maj 28 11:10
|
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
@tuba a czy cos poza tym ze Ci sie podoba da rade ogarnac? fajnie by bylo gdyby cos ruszylo |
|
tuba | 2018, maj 28 18:54
|
|
|
|
|
| Trohtr | |
|
2019, sty 20
Warszawa | |
@Hudy, prócz tego że mi się podoba, mogę dodać że trochę zajmie wdrożenie tego, o ile pomysł spodoba się reszcie ekipy. Nie wiem co na to nasz VM, to jego działka, może ma inny pomysł. @xthailen, @KFY może rzucicie okiem ?
|
| www.youtube.com/TheTubaq
|
yankee | 2018, maj 29 01:43
|
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
Ja jestem jak najbardziej za, fajna przemyślana propozycja. | | | | | | | | | | | |
| | | |
|