|
|
Lucaveli | 2017, maj 12 09:04 | 2017, maj 12 09:13
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Cześć, jako, że jestem przeciwnikiem dodatkowego DMG tak na prawdę za nic (wrzucenie jakiejś runki z podstawowych składników, które dają przewagę, jest dla mnie śmieszne), najbliższa zmiana będzie dotyczyła właśnie tego, czyli:
DMG dodatkowy paladyna; DMG dodatkowy wampira; DMG dodatkowy łowcy; DMG dodatkowy mr'a;
Proszę o przedstawienie propozycji, jak wy to widzicie? Czyli, jak druga strona może w jakimś stopniu (oczywiście nie całkowicie) ochronić się przed takim dodatkowym DMG, a co zrobić, aby dodatkowy DMG był również kosztowny dla wrzucającego.
Proszę o konkretne propozycje, każda prowokacja w stronę innych osób będzie karana.
Proszę też, aby podejście nie było roszczeniowe (bo mi się należy, aby tak było!) i obiektywne.
Po przeczytaniu waszych propozycji, postaram się przedstawić swoją - lub być może zasięgnę pomysłu któregoś z graczy.
|
| Dzień dobry.
|
R4sz3k | 2017, maj 12 10:46 | 2017, maj 12 10:46
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2018, lis 26
Bytom | |
Hej, ja bym wogole wyrzucil dodatkowy dmg i zrobił by podklasa służyła tylko do bicia potworów i chempow. Ewentualnie jakieś mininalne plusy w pvp.
Jednak jeśli już musi byc ten dodatkowy dmg to najlepszym chyba rozwiązaniem będzie ubieranie ochronek - zimno, ogien, piorun, które będą dawały w większym stopniu na zniwelowanie dodatkowego dmg. Runa/zaklęcia podklas niech wrzuca sie dzięki różnym skladnikom wydobytych TYLKO z pvm ( zachęci to ludzi do bicia potworów ) i oczywiście mowa tu o tych lepszych potworach - wyrmy i wyżej. |
|
PeterGriffin | 2017, maj 12 11:31
|
|
|
|
|
| Kornelius | |
|
2015, wrz 17 |
Taka zmiana nie może wejść bez zmian u czarodzieja.
Ostatnio goniliśmy twojego Evileza dwoma łukami łowcami, każdy z zestawem magików, wchodził hit za hitem, a Ty się leczyłeś żółtą i co minutę in vas mani
Chcesz zabrać plusy wszystkim podklasom zadającym fizyczny DMG, to trzeba pomyśleć co zrobić z magiem, który wtedy będzie dostawał hity po 16-25.
Grając magiem wampirem, w utwardzance mistyk i na krwi pancera, wyciągałem 82 ar i na pk od woja bez podklasy dostawałem hity po 15-16, co sprawiało że nawet nie zwracałem na nich uwagi.
Więcej pisać nie trzeba dlaczego twój pomysł na przyszłą zmianę nie ma prawa bytu, jeśli nie weźmiemy pod uwagę ogółu PVP. |
|
dev | 2017, maj 12 15:52
|
|
|
|
|
| Tyriana | |
|
2007, cze 5 |
1. każdy DMG ( z runy, z dupy, z czegokolwiek) powinien działać na każdego w taki sam sposób. To chore, że blue dostaje od MR, a red już nie. To samo z wampem i palem itp. Takie wymysły zaburzają cały koncept hitami za 3/4 hp.
2. Spójrzcie na to z innej strony. Zmiana ma dotyczyć DODATKOWYCH dmg od podklas. Czyli znowu narzucicie wąskie pasmo możliwości, bo kto mądry pójdzie wojem bez podklasy na pk? Dlaczego nie weźmiecie pod lupę broni? Każda bojówka wykorzystuje 2 bronie, a jest ich od cholery. Zmiana parametrów broni i wywalenie dodatkowego dmg od podklasy da znacznie więcej buildów na serverze.
3. Zgadzam sie z bartkiem, że lepiej byłoby wziąć pod uwagę cały ogół pvp niż tylko dodatkowy dmg z run. Tutaj jest spore pole do popisu.
|
| GROWIN KROL PK!
|
Nietypowy | 2017, maj 12 16:35
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, sty 9
Britain | |
Wiadomo ze wrzucając runkę na dodatkowy Dmg dana osoba nastawia się na atak a nie obronę wiec taka osoba mogła by stawać się bardziej podatna na obrażenia w postaci albo zmniejszonego armora lub zwiększonej szansy dla przeciwników na trafienie . Wrzucasz lodowe ostrze , piekielny atak , błogosławieństwo niebios i albo spada ci armor o kilkanaście punktów lub przeciwnik ma większą szansę na trafienie w ciebie . Żeby nie było że to dotyczy tylko wojownik i łuków a mag znowu jest uwalony to oprócz armora na czas działania runek zwiększających Dmg równiez obniża się odporność na magię o kilkanaście punktów co wiadomo będzie skutkować mniejszym resistem na czary zadawane przez maga . |
|
Dante | 2017, maj 12 16:43
|
|
|
|
|
| Dante | |
|
2016, cze 5 |
Wlasnie powinna byc roznorodnosc na poszczegolne klasy. Obecnie wszystkie sa w d... oplaca sie grac lukiem lowca. OK niech luk lowca zadaje dalej taki sam dmg, ale tylko na postacie posiadajace Wampiryzm. To samo majac Paladyna zadajemy mocniejsze hity tylko Mrocznemu Rycerzowi i vice versa. Trzeba byloby tez pomyslec o zapomnianych klasach typu wilk, kensaj, barbarzynca.
Ogolnie w skrocie uzaleznic otrzymywany dmg od podklasyklasy wroga. Na normalna postac normalne hity, ale jesli jestes Nekromanta i atakuje Cie Druid, to niech mocniejszy dmg dziala tylko pomiedzy tymi klasami. W koncu moze zaczely by sie pojawiac dodatkowe podklasy. |
|
Puah | 2017, maj 12 17:07
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
Słodziak i jak sobie wyobrażasz walkę woja z łukiem na obniżonym armorze i zwiększonym dmg? Jak już teraz jest cyrk Dev ma rację, lepiej zmienić coś w dmg broni niż grzebać się z każdą podklasa i dobierać pod względem dodatkowych dmg itp
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/
|
Nietypowy | 2017, maj 12 17:28
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, sty 9
Britain | |
A gdzie się teraz odbywają walki 1vs1 typu woj i luk , może sporadycznie się zdarzy coś takiego ale można też zablokować zakładanie magików do uma jak masz wrzucone runy na dodatkowy damage . Coś kosztem czegoś | | | | | | | | | | | |
| | | |
|