|
|
desdemon | 2008, lis 16 22:14
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, mar 8
didgeridooOO... | |
dokladnie, najwazniejszy jest miec ten dystans do gry i az nadto sie ne wczuwac ale rowniez zwrociles uwage na jeden fakt a mianowicie pewne rzeczy stopniowo sie nudza wiec kolejna rzecza ktora trzyma ludzi przy uo jest neizla rozrywka i uwazam ze ten temat pownien byc rowniez w duzym stopniu rozwijany (pvp, pvm, rpg, klimat, zabawy w stylu igrzysk, inne elementy ktore trzyaja nas przy uo poza wymienionymi wczesniej rzeczami)
|
| -= Out Of the Body Experience =-
|
Sortris | 2008, lis 17 16:38
|
|
|
|
|
| Nieznajomy | |
|
2005, lis 19
Ostrołęka | |
Zacytuje wypowiedz mojego kumpla odnosnie ultimy:
"ja juz sobie dawno obliczlem, ze zeby zrobic postac mogaca cos zdzialac musialbym koksac do matury albo dluzej, a nie chce mi sie napierdalac przez rok i nie czerpac przyjemnosci z gry ;f wiec ' pierdole to, co zrobic...'"
sorry, za przeklenstwa, mam nadzieje, ze mi sie nie oberwie, a jesli jest to surowo bardzo mocno zabronione to juz wiem, ze dostaje ostrzezenie, wiec nie musicie mi tego mowic |
|
ZloIstnieje | 2008, lis 17 16:51
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
Kogo to obchodzi? Niech sobie zagra w Mario, tam nie trzeba koxac, kto chce graz na MW to gra i jest ok. |
|
desdemon | 2008, lis 17 17:08
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, mar 8
didgeridooOO... | |
czegos nie rozumiesz, mw ma nie odpychac ludzi tylko przyciagac i argument ze ci co chca grac bedagrac jest nietrafny bo takich maniakow uo co gra na mw jest garstka widac to po online, jest masa czynnikow ktora odpycha potencjalnych nowych graczy i uwazam ze powinno sie to zmienic bo scena uo powinna sie rozwijac a nie umierac smiercia naturalna, rozumie ze w sensie graficznym uo jest ubogie ale jestem graczem starej daty i dla mnie rpzykladowo liczy sie grywalnosc a nie super oprawa wizualna i samo przez sie znaczy ze grafika i gra nie zachecimy nikogo a tylko i wylacznie grywalnoscia...
|
| -= Out Of the Body Experience =-
|
Anthar | 2008, lis 17 18:37
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, cze 2 |
Oto chodzi, czy tego chcemy, czy nie, świat pędzi do przodu. Ludzie mają coraz mniej czasu, a resztki poświęcają na nowsze, ładniejsze gry. Ja, jako młody gracz, miałem styczność z różnego rodzaju MMO, tymi starymi, jak i najnowszymi/abonamentówkami. Jestem miłośnikiem tego gatunku, a UO jest moją ulubioną grą, z tego rodzaju. Do czego zmierzam- jeśli nie chcemy aby serwer wymarł, to musimy go modyfikować- dzisiejsze MMO dostarczają rozrywki znacznie wcześniej niż UO, co za tym idzie- ludzie poświęcający swój wolny czas, na grę, mogą znacznie szybciej zająć się zabawą i pojedynkami PvP, zapominając o nudnym koksie.
Nie, nie chce zrobić z MW serwera PvP- w którym postać można skoksać w dwa tygodnie. Jedynym co należy zrobić w tej grze, to przystosować ją do dzisiejszych realiów, gdyż nie może być tak, że normalny człowiek poświęcający kilka-kilkanaście godzin dziennie na gre, za 2 lata zacznie czerpać z niej przyjemność.
Myśle że można by było również przystosować trochę MW do graczy lubiących poklimacić, ale to już zmiana daleko idąca, wymagająca również zaangażowania wielu osób.
|
| Pozdr, Anthar!
|
Drako | 2008, lis 23 17:28
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Dobra wiadomosc jest taka ze po tym jak ekipa pozwolila zapominac wampa i wilka zauwazylem skok w online ! brawo! Moral taki ze trzeba sluchac troche ludzi nastepna zmiana powinna byc z tymi parobami kazdy ma wiec w czym problem kazdy poswiecil czas zeby go zrobic wiec moze wrocic do 2 slotow postaci i dac mozliwosc uzywania rzeczy zrobionych prze "brata"? moze online skoczy do 100 |
|
SiMet | 2008, lis 23 18:24
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
No pomysl jest glupi, bo nie widzi mi sie tracenie postaci z 3 slotu. Domyslam sie ze wielu innym osobom tez |
|
kwiatek | 2008, lis 23 19:08
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
SiMet przeciez nikt ci nie kaze usuwac postaci zeby zrobic paroba | | | | | | | | | | | |
| | | |
|