|
|
BaR | 2008, lis 6 16:58
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 3 |
Sin moze dlatego ze to ty wyszedłes ta postacia
|
| ...!
|
M_M | 2008, lis 6 19:21
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Siiiin ranisz mnie przeciez nie bede stał i patrzył jak mnie jakis łucznik bije, nawet jesli przypadkiem.
nie stał tylko spi*******
|
| Rowerem pod górkę nie zjedziesz...
|
.: m4rk :. | 2008, lis 6 20:22
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 10 |
Sin to trzeba było nie opuszczać n00blandi
|
| Ylek Hooligans xD "... tak btw chetnie bym wam wszystkim dojebal ale na zywo bo moze w grze skilla nie mam ale na zywo jestescie slabymi mlodymi zakompleksionymi pryszczatymi frajerami ot wszystko co mam do powiedzenia na wasze glupie zaczepki "
mwgaleria.boo.pl/main.php?g2_itemId=1224&g2_imageViewsIndex=1
|
desdemon | 2008, lis 13 15:39 | 2008, lis 13 15:52
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, mar 8
didgeridooOO... | |
uwazam ze trzeba mw niezlej reklamy w roznych srodowiskach co napewno zwiekszy przyplyw nb graczy
ja osobiscie ustawilem w opis na gg link mw, a jesli inni rowniez dadza to online moze sie zwiekszy
|
| -= Out Of the Body Experience =-
|
Przemson | 2008, lis 14 08:43
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16
Ostroleka | |
Tak się zastanawiam po co zwiększać online "na siłe"? Ultima to gra, jak już nie raz było pisane, dla ludzi cierpliwych i z lekka przesiąkniętych tym klimatem. Taki nowy gracz ściągnięty linkiem czy tekstami "fajna gra chodź i się przekonaj" "nie masz co robić? i masz dużo czasu to dawaj na ultime". Tacy zawodnicy podnoszą online na góra tydzień. Sam mam przykład mojego ziomka, chłopak pare razy machnął wędką i mówi że mu nic nie rośnie. Po dwóch dniach grania pytam się go co robi. A on "nie wiem jest szaro ja dziwnie wyglądam i biegam po świecie". Nie mówię już nic o klimatyczności takich graczy ;]
|
| zls tu jest
|
Anthar | 2008, lis 14 17:56
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, cze 2 |
Jakto zwiększać online na siłe? Te zmiany, mają zachęcić głównie graczy którzy mieli styczność z ultimą, do dalszej gry. Co do nowych to jeden odpadnie po tygodniu, a drugi zostanie- tak się tworzą serwery MMO. Po kilku zmianach zobacz jak online się zwiększył, na oko z 15 osób przybyło. Od 40 maks- przed zmianami, teraz dochodzi do 65.
|
| Pozdr, Anthar!
|
desdemon | 2008, lis 16 21:29
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, mar 8
didgeridooOO... | |
tylko ze gracze znajacy uo albo szukaja shardu z szybkim koxem albo gdzie jest rpg
co do koxu ok mozna by przyspieszyc ale lekko lecz zeby bylo widac roznice a co do rpg uwazam ze na mw ten temat mocno kuleje juz widzasz sam fakt ze malo kto ma opis postaci
jedynym rozwizaniem na chwile obecna zeby to zwiekszyc widze jedna opcje klimacenie i rpg wzamian za jakies bonusy z tym ze uwazam ze dodawanie za klimat jakis pkt od gm to lipa lepiej pomyslec na innym rozwiazaniem
|
| -= Out Of the Body Experience =-
|
Rom | 2008, lis 16 21:59
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Przemson ja zaczynałem gre od zera i mi sie spodobalo. Zrobilem postac zalogowalem sie i powiedzialem w grze do kumpla ktory mnie w uo wciagnal "ide do lasu koxac". Podbiega do mnie jakis gracz i mowi "hahaha pojdziesz do wiezienia" to ucieklem w las i pisze kumlowi na gg cos w stylu "ucieklem przed wiezieniem do lasu". Potem jak juz sie zebralo ekipe noobow to robilismy oblezenia na ettina (okolo 6 osob bilo jednego etka, wszyscy skladali sie na strzala chyba ze ktos kozak to na dwa). Potem im bardziej ogarnialem gre tym mniej z niej przyjemnosci chyba ze jakies ciekawe pvp. Zadna regula ze o jak kogos sie namowi to przestanie grac po tygodniu. Zaczolem gre ponad 5 lat temu i z przerwami gram do dzisiaj. Wystarczy nie zlapac mega wczuty na uo, nie wkurwiac sie po padace i przede wszystkim traktowac to jako gre bo znam typow ktorzy potrafia siedziec autentyczne 13 godzin przed kompem. Pozdro szejset !
|
| Użyszkodnik blackstyle
" Wpier**leni w świat cyberprzestrzeni jak emule, czule tną klawiaturę, tylko ona ich rozumie " | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|