|
|
Asael | 2012, paź 16 16:07
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gdańsk | |
o to właśnie chodzi - przecież można było to wprowadzać powoli, po części.. łatwiej dla graczy "ogarnąć" wprowadzone zmiany, łatwiej dla ekipy poprawić błędy/zbalansować system
fresh: jak najbardziej doceniam poświęcenie ekipy, wiem że to pochłania ich czas, że robią to za darmo, itp.. ale gracze również poświęcają swój czas na grę a co za tym idzie także tworzą ten serwer.. jeżeli wszystko będzie robione przeciwko nim lub dla utrudnienia, to nie będą poświęcali tego czasu i nikt nie doceni kolejnych zmian ba, nawet nie będzie komu testować |
|
Pigmej | 2012, paź 16 17:05
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
i nie rozumiem pieprzenia ze serwer jest dla graczy skoro zmiany sa przeciwko graczom i pytam po co byly zakladane tematy na forum z zapytaniem graczy co by chcieli zmienic na mw skoro i tak wprowdza sie "swoje" zmiany i jak widac wiekszosci sie te zmiany nie podobaja no ale ekipa broni sie rekami i nogami ze jest wszystko lepiej ladniej szybiej itp.. pozdrawiam |
|
Incognito | 2012, paź 16 22:22
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2020, mar 6
lost in spac... | |
Nie, w tym przypadku nie mozna bylo. Jesli tylko kowalstwo byloby zmienione, wszyscy nagle by sie rzucili na kox innych skilli aby pominac zabawe w zamowienia.
Ja tu widze ze tylko fresh nas rozumie ; p Nie bylo dobrych chetnych testerow, to teraz wszyscy beda testowac, a tak na prawde to jest o wiele szybsze i lepsze 'beta craft'. Tylko nalezy zglaszac bugi w odpowiednim dziale a nie tak jak Animek wyskoczyl z niewiadomo czym, maja prace wszystkich innych w dupce
|
| www cHs.neostrada.pl www RlsWeb.org< szybkie info na temat nowych filmów, w najlepszej jakości i nie tylko.
"Zawsze piękniejszą odpowiedź dostanie, kto zada piękniejsze pytanie." E.E. Cummings
"błąd jest przywilejem filozofów.Tylko glupcy nie mylą sie nigdy" Sokrates
"matek: Na MW nie ma czegoś takiego jak umiejętnie bieganie, znajdź mi osła, który się pod tym podpisze." - :D
|
papke | 2012, paź 16 23:14
|
|
|
|
|
| Dagohill | |
|
2007, lis 4 |
Po co każdemu z osobna parobek? Przecież można handlować sie z innymi graczami. Idź na pvm, natrzaskaj gp, magikow, innych rzeczy i wymien za parobkowy sprzęt. Czasowo wyjdzie jeszcze szybciej, niż koks kowala, a na dodatek masz gain statow.
Bez paroba sie naprawdę da! Jeśli dobrze pamietam to tris żyje bez niego a nie biega w todze czy z vendorowym sprzętem. Na mw gracze doszli do wniosku, ze posiadanie paroba jest jakimś obowiązkiem. I to z tym zabetonowanym myśleniem spotkała sie ta zmiana. Idealnie by było, gdyby było tak od początku mw, mniej dobrze, gdyby każdemu usunąć paroba i zobaczyć ile sie nowych skoksa. Serwer sie rozwija i nastawia na aktywna grę, więc pozostawienie tego stanu, jaki był dotychczas, mijało by sie z celem. Nigdy nie da sie zadowolić wszystkich, a reakcja na ta zmianę jest jeszcze gwaltowniejsza z powodu zakorzenionego myślenia: parobka muszę mieć, to konieczność!
Zmiencie troche sposób gry z "samowystarczalnej" na "interakcje z innymi graczami, niekoniecznie przez pvp".
Ten post odnosi sie głownie do zmian w rzemiosle.
Poza tym publiczne bezpodstawne oskarżenia bedą karane wyciszeniem. Ta zasada chyba jeszcze nie jest znana każdemu....
|
| Albo ludzie staja sie coraz glupsi, albo ja coraz madrzejszy
|
Pigmej | 2012, paź 17 09:18
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
papke to rozumiem ze młody tez ma sie dorobic na pvm ? mysl troszke to nie boli.. i Ty myslisz ze za gp wszystko na targu kupisz? mlody zeby cos znaczyc to musi miec paroba ktory mu dostarczy gp, zbroi, mixow.. |
|
Disho | 2012, paź 17 10:15
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 26 |
za zloto to waciki mozna sobie kupic co najwyżej. Ja ostatnio jak chcialem cos kupic to handlowalem royalem, wiec wasza konepcja mija sie z celem.
|
| Ano, cóż, paskudny otacza nas świat.. Ale to nie powód byśmy wszyscy paskudnieli.
|
papke | 2012, paź 17 11:40 | 2012, paź 18 11:03
|
|
|
|
| Dagohill | |
|
2007, lis 4 |
chrupakabra / pigmej - mysl troszke to nie boli. przede wszystkim czytaj najpierw moze ze 2 razy, a pozniej pisz (o ile nie okaze sie, ze to co chcesz napisac jest bzdura totalna). napisalem wyraznie, ze isc na pvm nie tylko po gp, ale rowniez po inne rzeczy (czego juz pewnie nie doczytales), ktore moga sluzyc do handlu wymiennego. przeciez doskonale zdaje sobie sprawe z tego, ze za gp nie da sie na mw wszystkiego kupic.
poza tym nie widze problemow, zeby woj mial sie nie dorobic na pvm. na poczatek nie sa to kokosy, ale nigdy nie przeszkadzalo mi po lesie na poczatku biegac w vendorowych rzeczacz. parobka zrobilem dopiero jako druga postac, kiedy wojem na piewrszy dom sie dorobilem. i wcale nie plakalem, jak to mialem zle, bo butle vendor, zbroja vendor, bron vendor. ty myslisz, ze kazdy mlody musi od razu obwieszony jak choinka royalem albo azurem wyjsc za miasto?
nie wiem jak z lukiem - nigdy nie gralem. z magiem domyslam sie, ze tez moze byc problem "na poczatku", ale to trzeba tak zbalansowac, zeby odejsc od zabetonowanego myslenia "koniecznie na poczatek parob!". mozna zaproponowac takie rozwiazanie, zeby dla przykladu mag mogl zaczac mniej wiecej jak woj, czyli nie potrzebowal zaczynac gry od parobka, ktory natrzaska mu gp na regi, czy inne. poza tym teraz o wiele bardziej oplaca sie miec zielarke, wiec tak szczerze mowiac wiele regow mozna sobie juz samemu zebrac i to postacia maga (na poczatek). gra niewatpliwie bylaby dla mlodego przyjemniejsza, gdyby nie bylo koniecznoscia koksania najpierw parobka, zamiast glownej postac. i takie rozwiazanie powinno pasc od tych wielkich forumowych obroncow mlodych, a nie "przywroccie stare koksanie, bo mlody na pewno bedzie chcial xxx h koksac paroba zanim zacznie rzeczywiscie grac".
i jeszcze odnosnie forumowych obroncow mlodych: dziwnym trafem, kiedy zmiany sa na korzysc mlodych, nastepuje wysyp postow "o starych nikt nie mysli, tylko mlody, mlody, mlody". przychodzi zmiana, ktora stoi w sprzecznosci z zakorzenionym mysleniem, ktora uderza zarowno w starych jak i teoretycznie w nowych, i nagle powstala grupka sprawiedliwych obroncow uciśnionych mlodych, ktora pod przykrywka dobra dla niego samego probuje przywrocic poprzedni stan rzeczy, a tak na prawde chodzi tylko o wlasna dupe. ten zalosny trend widoczy jest juz od dawna, a niektorzy dalej w to brna... na prawde rzadko zdaza sie, zeby tzw stary gracz patrzal rzeczywiscie na potrzeby nowych i tym kierowal niektore swoje propozycje.
disho - koncepcja jest grac aktywnie. wiec ta zmiana w ogole nie mija sie z zalozeniami. to co ja napisalem, ze moze zamiast kazdy koksac parobka powinien troche handlowyc gp, magikami, innymi to tylko moja luzna propozycja - juz nawet na irc to podkreslalem. wiec wbrew temu co mowisz, zmiana doskonale wspolgra z zalozeniami.
|
| Albo ludzie staja sie coraz glupsi, albo ja coraz madrzejszy
|
Variat | 2012, paź 17 16:00 | 2012, paź 17 16:01
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lut 22 |
Więc minęło parę dni od wprowadzenia zmian i chciałbym podsumować/przekazać swoje opinie dotyczące zmian.
Zacznijmy od tego, że stało się to czego się najbardziej obawiałem. Zmiany z koxem rzemiosłu nie zostały testowanę poprawnie. Tak wielkie modyfikacje NIE MOGĄ być wprowadzane tak gwałtownie. Jeżeli chcieliście(GMi) sprawdzić te zmiany na graczach należało wprowadzić to ALE NIE USUWAĆ ALTERNATYWNE OPCJI - kox bierny. Przynajmniej na czas sprawdzenia danego skilla. Później można było powoli obniżać gainy na bierniaku.
Proponuje przywrócić (jeśli to możliwe) gainy z koxu biernego. Recepty zostawić jak są. I powoli systematycznie każdy skill - nawet na graczach - testować, słuchać opinii graczy. Z tego co pamiętam wcześniej, każdy skill koxało się do 100% mniej więcej tydzień. Cały czas myślę, że to dużo czasu i mogło tak zostać.
Należałoby się zając zamówieniami, które jeśli ktoś się przyłoży powinny dawać możliwośc skoxania umiejętności w 2-3 dni, a nie jak teraz - większość skilli leci wolniej na zamówieniach/nie są przystosowane wogóle, a niektóre z 100% na 105% robi się w 4h to jest śmieszne.
Wielkim błędem było zebranie wszystkich umiejętności do jednego worka i udupienie koxu biernego wszystkim i ulepszenie czynnego. Gdzie propozycja koxu czynnego np. Magii jest całkiem fajna (zobaczymy jak się sprawdzi ) to kox Ukrywania jest po prostu śmieszny i żałosny. Niektóre umiejętności powinny zostać jak były.
System recept jest jak najbardziej na plus. Fajny dodatek. Może troszkę gorzej dla młodszych ale i tak z tym mogą sobie poradzić (troszkę za duże ceny jednie co mogę powiedzieć).
Rzemiosło Dużo rzemiosłem się nie zajmowałem - jedynie co kręciłem troszkę miksy ale z tego co widzę i słyszę to jest tragedia z wychodzeniem expów. Co świadczy, że niestety też zmiana nie była testowana dokładnie.
To by było na tyle moich komentarzy i wniosków. Większość niestety na minus jednak jakby nie było cieszy fakt, że EKIPA cały czas żyje i stara się zmienić/polepszyć(czasami z różnym skutkiem) grę. Pozdrawiam
|
| "(..)dzielę się zatem z Wami czterema zaklęciami(..) Abra: "Trzy rzeczy nigdy nie zyskują wiary: to, co prawdziwe, to, co prawdopodobne i to, co logiczne." Kadabra: "Zło plus zło to więcej zła zaledwie." Hokus: "Świat jest dla nas tylko prawdą możliwą, nie prawdą konieczną." Pokus: "Gotowość udzielenia odpowiedzi na wszystkie pytania jest nieomylnym dowodem głupoty." | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|