|
|
KurczaQu | 2010, kwi 20 18:30 | 2010, kwi 20 18:33
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Bielsko | |
Oczywiście że można ale zawsze znajdzię się kilku "mądrych" którzy poczują się dotknięci zmianą i stwierdzą że "udupia" ona daną podklasę.
Oops wybaczcie za 2 posty robię sporo rzeczy na kompie i mi tnie, proszę o kasację drugiego posta.
|
| Na MW jest balans tylko nie zbalansowany.
|
[MaŁeK] | 2010, kwi 20 19:10
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2021, sie 18
Toronto | |
Od inta i dexa duzo zalezy z moich ostatnich obserwacji czemu ? Juz mowie : int wplywa teraz na wyzsze dmg czarow ciekawe ile bd przy 100inta moze niedlugo nam zomg powie bo ma duzo z tego co wiem .Dex u woja czy luka to jest kosa jak sie wbije 9x taki hien ostatnio mi na lagu wsadzil 2 hita z 2sek lag (sytuacja wygladala nastepujaco : shot lag shot i dobitka po x ekranach ;]) Na szybkosc dex wplywa diametralnie ale przy wyzszych liczbach .Jak nie wierzycie to mozemy porownac mojego woja 7x dex i woja walla czy kogos z 9x dexa i zobaczysz ze ci w biegu nastuka przy dobrej trafialnosci
Takze jestem przeciw .Mozna cos tam kombinowac z krytykami ale to by trzeba bylo stestowac...
|
| "Nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze"
|
Guinness | 2010, kwi 20 19:34
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2016, sie 28 |
Zgadzam sie z Piotrem no i chyba pierwszy raz z Lucasem.
Albo wojojowi rosna minimalne obrazenia wraz z przyrostem sily, oraz trafialnosc wraz z dexem albo niech mag ma rozrzut obrazen zadawanych przez czary To byloby ciekawe i fair!
|
| "porazki sa gorzkie jak Guinness"
"Skoro GM czegos takiego uzywa, to to nie jest bug." nT
|
matek | 2010, kwi 20 19:38 | 2010, kwi 20 20:58
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 25
Lębork | |
Pioter i co nie może tak być? myślałem, że taki właśnie ma być wynik obecnej polityki na MW
osobiście mam to w d...e, nie interesuje mnie już ta tematyka jak kiedyś ale jeżeli mogę coś napisać od siebie to: skoro shard zmierza w kierunku 'nowy dogonić starego, żeby było fajne pk' to po co staty mają mieć większy wpływ na trafienie/uniki/dmg itp? na tym polega balansowanie?
niestety takie random'owe propozycje są dobre na pożywkę dla trolli, chcesz coś zmienić musisz się pchać do ekipy albo na testera chociaż, może udostępnią ci cyferki, kiedyś może ładnie to rozpiszesz, wtedy może cie ktoś wysłucha, na razie it's just too much pain in the ass
|
| o lol
|
zomg | 2010, kwi 20 19:40 | 2010, kwi 20 19:40
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 17 |
Nie powie, granica opłacalności koxu inta to gdzieś 80-85.
|
| http://signup.leagueoflegends.com/?ref=502842a915977193714355
|
Sin | 2010, kwi 20 21:08 | 2010, kwi 20 21:10
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2024, lip 27
Gdynia | |
Pewnie dlatego, ze sa to klasy o zupelnie innej specyfice. Nie tylko rozrzut dmgu sie rozni, takze sposob jego zadawania, koszt czy szybkosc. Nie wspominajac o ograniczeniach etc. Idac sciezka rozumowania "dajmy jednym cos, co maja drudzy" dojdziemy do ujednolicenia wszystkiego. A chyba nie o to chodzi, czyz nie?
A tak po za tym staty powinny odgrywac wieksza role niz umiejetnosci. Osoba uzywajaca magika do bojowki ma za duza przewage. Jednakze, powinnobyc to zbalansowane tak, by umiejetnosc gry odgrywala kluczowa role.
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg
|
Loscan | 2010, kwi 20 22:57
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2022, lut 26
Łódź | |
Jakby od statow zalezala trafialnosc, itd. (zwlaszcza od bazowych), to przeciez mag by nie mial zycia.
|
| - To nie wiec gromadzki, to wojsko, taka wasza mać! Rozkazu słuchać, bo inaczej na stryk! Rzekłem, nie mordować, nie palić, bab...
Zyvik przerwał, zamyślił się.
- Baby - dokończył po chwili - gwałcić po cichu i tak, coby nikt nie widział. â Czas pogardy
|
canyou | 2010, kwi 21 10:28
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, paź 16 |
to jest trafny argument i ja to popieram
|
| incognito = golblin _________________________________ A czy TY kliknales dzis w UO TOP Liste?! | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|