|
|
Dusza | 2010, sty 13 20:02 | 2010, sty 13 20:03
|
|
|
|
| Katarina | |
|
2006, cze 29 |
Kox koxem, ale klimat przydał by się aby był taki jak kiedyś , po części zgadzam się z autorem tematu , choc wiadom że nie wrócą już te same rozmowy w bankach co kiedyś +
|
| “Inwestycja w wiedzę wypłaca najlepsze odsetki”
|
thorrief | 2010, sty 13 20:09
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Wróciłem na ten serwer po chyba 4 czy 5 latach nieobecności kierowany tymi samymi pobudkami. Niestety, to co zobaczyłem, mocno mnie zasmuciło. Jeszcze bardziej smuci mnie to, co czytam na forum, o totalnym braku klimatu poza wyspą początkujących, z której jeszcze nie wyszedłem. Przykre to, ale co zrobić? Rada jest tylko jedna - dawać przykład. Edukować. Choć czasem i to nie pomaga.
Wczoraj na wyspie początkujących odbył się mini-quest z udziałem GM-a. Najpierw dobrą godzinę trwała rozmowa w banku Nujelm, gdzie klimat się oknami wylewał, co i tak nie przeszkadzało jednemu 20-letniemu krasnoludowi w rzucaniu kretyńskich uwag do GM-a (który oczy aż raził żółtym kolorem przecież!).
Jeśli chcesz zaznać "klimatu" - sam go rozsiewaj. Kiedyś to wróci do Ciebie. A w międzyczasie zawitaj na wyspę początkujących, tutaj jest całkiem obiecująco.
Jeśli ktoś by mnie pytał co zabiło klimat na MW, to odpowiadam: 3 postacie na jednym koncie. Gdyby były dwie, lub najlepiej jedna na konto, wróciłby handel, który stymulowałby powstawanie kontaktów między"ludzkich", a to z kolei mogłoby przywrócić klimat na shardzie. Ale znając ludzkie lenistwo, to nawet w takim przypadku handel odbywałby się tak samo jak teraz, na GG czy UOAM.
Jak mówiłem, chcesz znaleźć klimat, wpierw sam go zasiej. A na robotów mszczących się na pikselach za życiowe porażki dnia nie zwracaj uwagi po prostu. Szkoda byłoby tracić gracza, który nastawiony jest na klimatyczne rozwiązania, prawda?
Już jakiś czas temu proponowałem - może GM zaczęliby nagradzać, choćby symbolicznie, za trzymanie klimatu? :-) |
|
Dusza | 2010, sty 13 20:13
|
|
|
|
|
| Katarina | |
|
2006, cze 29 |
Jeśli chcemy coś zrobic z klimatem ten tekst powinnien stac sie przewodni w tej ideologii
|
| “Inwestycja w wiedzę wypłaca najlepsze odsetki”
|
growin | 2010, sty 13 20:19
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
Gdyby gracze nastawiający się na klimat mieli coś do powiedzenia... Polityka np. byłaby dla nich świetnym rozwiązaniem, drobne nagrody też uważam za dobry pomysł. Niestety większość ludzi uważa, że pełno będzie nadużyć. Szkoda
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski
|
beggginer | 2010, sty 13 20:37
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
jak slusznie zauwazyles, graczom przybylo cala dekade. wiekszosc przez te okolo 10 lat wydoroslala, ultima nie jest juz tym co byla u progu nowego tysiaclecia, pierwszym rpg w zyciu niektorych, pierwszym mmo (diablo 2 mialo ograniczenie do 8 graczy, a tu w uo nagle kilkudziesieciu). ludzie ktorzy wtedy mieli 15-20 lat teraz maja 25-30, rodziny, dzieci, malo czasu na gre (stad pospiech, bankier, malo emotow itd.), a do tego nie jest to juz to cos, przy czym sie otwieralo usta ze zdziwienia - widzac np po raz pierwszy grafike przywolania zywiolaka powietrza czy portalu
kiedys byla rownowala, bo takich newbie graczy bylo mnostwo,a koxow niewielu. to newbies wyznaczli trendy zachowan, a reszta je akceptowala 'bo wszyscy tak robia' teraz konto zaklada 1 zupelnie nowy gracz na 5-10 starych stazem, ktorzy albo przeszli z innych serwerow, albo zakladaja kolejne konta po banie.
|
| .
|
dev | 2010, sty 13 20:47
|
|
|
|
|
| Tyriana | |
|
2007, cze 5 |
Masz w 100% racje, ale to nie powinno po calosci zabic klimacenia. Wg. mnie (jesli tego nie ma) powinni byc GMi od klimatu ktorzy wzieliby sie za nadzor graczy i ich zachowan. Klimacacych moznaby nagrodzic dodatkowymi questami itp.
|
| GROWIN KROL PK!
|
canyou | 2010, sty 13 20:47
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, paź 16 |
przede wszytskim skroccic czas koksu postaci , wszystkim a nie do 30 lat, bedzie wiecej czasu na klimat zlikwidowac noobisland, zlikwidowac tokuno bo za duzo map
|
| incognito = golblin _________________________________ A czy TY kliknales dzis w UO TOP Liste?!
|
Sima | 2010, sty 13 21:02
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Świony - Tró... | |
Popieram. Klimatu mało na serwerze. Gram od niecałego roku i przyznam, po napisaniu podania spodziewałem się większej miary realiów fantasy. Cóż, sam dałem się w końcu wciągnąć w pewne utarte reguły, ale przynajmniej staram się trzymać ramy klimatu, robiąc sobie jakieś ciekawsze bindy (na te najczęstsze wypowiedzi u vendorów) czy odzywając się do członków gildii.
Klimat umarł też po części z powodu PvP, na którym wielu nie zastanawia się, czy coś powiedzieć. Dobrze to rozumiem, bo w czasie, jak coś piszesz, mag, do którego chcesz się odezwać, już składa Des Mani albo An Ex`a, woj analogicznie nie chowa broni. Niewielu jak dotąd mnie zabiło, ale wiem, że spotkania z redami nie należą do przyjemnych i sam zwykle wtedy uciekam (w sumie tylko raz udało mi się, i to lakonicznie, parę słów zamienić, i to z konieczności, żeby przeżyć... ).
Warto byłoby przywrócić klimat. Wiem że to ciężkie, dlatego myślę, że przydałaby się burza mózgów na ten temat. Moja propozycja - niepisany, honorowy układ między nami, graczami, że jakaś ustalona strefa będzie ogniskiem gry "klimatycznej", gdzie najpierw będzie się pytać, a potem zabijać. Spodziewam się zaraz komentarzy, że taka "honorowa" umowa jest na MW niestety nierealna... Ale może jednak ktoś potrafi stanąć ponad tym wszystkim.
Kończę te marne wywody...
|
| "Każdy wojownik dupa, gdy wrogów kupa." | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|