|
|
RespekT | 2008, wrz 21 20:50 | 2008, wrz 21 20:51
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
troche mnie te liczby przerazaja...
o to w tej grze chodzi? zeby pol roku spedzic na makrze? :/
|
| There is no spoon
|
empty | 2008, wrz 21 21:16
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, paź 14
brak | |
bywa. Ja się bawiłem postacią przy 36 latach. Fakt że to była moja pierwsza postać czyli ostry noob. 100 walki 100 takty i już coś można zdziałać. Często się latało i dobijało poprostu a potem spierdalało pod straż ;] Postać można zrobić szybko 100 górnika 100 druta 100 hide w wieku 23 lat spokojnie zrobisz moim zdaniem. Na tym można zarobić kupic stuff i jakoś zacząć grę i powoli się rozkręcać. Ci co mają znajomości i grali wcześniej najczęściej robią krasia 10/45/10 i przy wieku 23 lat wymiatają. Ale to jest rzadkość. Pozdrawiam! |
|
RespekT | 2008, wrz 21 21:45
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
bez sensu wydaje sie gra komputerowa, ktora przez wiekszosc czasu polega na graniu... na gitarze, ogladaniu filmow, albo nauce. to sie calkowicie z celem mija.
wszystkie czynnosci i tak wykonuja skrypty... wiec po co tracic na nie czas?
|
| There is no spoon
|
EndofDay | 2008, wrz 21 22:36
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
BRB | |
Żebyś (tak jak było powiedziane wyżej) nie patrzał na uo jako na gre przy której sie nic nie robi tylko spędza się setki godzin online siedząc i cwicząc umiejętności. Ale żebyś patrzał przez pryzmat gry z innymi ludźmi a czas dojścia postaci do poziomu umożliwiającego rywalizację z innymi mógł dzielić np. z nauką czy innymi przyjemnościami realnego świata (jak napisał sin). |
|
RespekT | 2008, wrz 21 22:42
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
uhum...
jak patrzec na uo przez pryzmat gry z innymi, kiedy kazdy wlacza makro i sie odzywa tylko jak sie go po imieniu zawola, bo mu wtedy makro sygnal dziewkowu puszcza, ze cos jest nie tak?
siedza 3 osoby u krawca, kazdy makro ma wlaczone... i gdzie sie tu wyraza ta gra z innymi? z innymi botami chciales powiedziec?
gdyby usunac ten element przydluegiego koksu, ktory jest zwyczajnym martnotrawieniem czasu, energii i pieniedzy, faktycznie mozna by sie bylo skupic na GRZE multi PLAYER.
a i czas na przyjemnosci zycia realnego by sie wydluzyl
dlugi czas koxu skilli rzemieslniczych nie sluzy nikomu i niczemu
|
| There is no spoon
|
lary | 2008, wrz 22 14:48
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, lis 13
Odległe | |
Są inne serwery, na których max skillcap i statcap zrobisz w 1 dzień, a artefakty dosłownie leżą na ziemi. Pograsz dzień, dwa... i Ci się to znudzi. A tutaj UO ma swój urok.
|
| Per aspera ad astra...
|
Ja | 2008, wrz 22 16:28
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Bez obrazy, ale nie którzy myślą (Jestem także w tym), że jak skoksają postać (po tym roku) to serwer padnie i rok w plecy...
|
| 89% graczy uważa że najważniejsza w grze jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
|
Godrik | 2008, wrz 22 16:40 | 2008, wrz 22 16:42
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 20
Warszawa | |
Nikt Ci nie karze tylko i wylacznie koxac, mozesz rownoczesnie rozmawiac z innymi albo robic przerwy na pvm, questy ktore sprawiaja wiecej przyjemnosci dla niektorych niz 'nudny' kox. Zawierasz dzieki temu wiele znajomosci, kolejna sprawa - irc - bez niego uo dla mnie nie mialo by sensu ;] . Czy server padnie za rok? Mysle ze nie ma takiej mozliwosci dopoki nie pojawi sie na rynku inna darmowa gra MMORPG dajaca takie mozliwosci jak ultima. Z reszta MW istnieje od 2003 mialo kilka ciezkich chwil z powodu braku lacza ale zawsze cieszylo sie najwieksza popularnoscia wsrod polskich graczy UO i nie wyglada na to zeby mialo sie cos zmienic.
PS. ja swoja postacia swietnie bawilem sie pvm i pvp juz w wieku 21 lat, padalem rownie czesto jak ettiny w lesie. I tak po trochu bawiac sie i po trochu koxajac dobilem 4x lat ale nadal nie mam na full skoxanej postaci mimo to nie przeszkadza mi to w dobrej zabawie ;]
|
| I'm too smooth, you never see me coming, I`m never in a hurry, I'm just moving fast. | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|