|
|
Enjoy | 2018, paź 10 13:18
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2013, maj 27
Kwidzyn | |
Każdy % daje większa szanse, Jeśli danego skilla używamy to jest przydatne |
|
Enjoy | 2018, paź 10 16:46
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2013, maj 27
Kwidzyn | |
Ktoś z ekipy się wypowie? |
|
lary | 2018, paź 10 17:02
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, lis 13
Odległe | |
Na nie. Argument? Bo czemu tak?
|
| Per aspera ad astra...
|
yankee | 2018, paź 10 20:29 | 2018, paź 10 20:32
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
Na nie, dlaczego? Autor tematu nie uzasadnił tego w żaden sposób, argument "bo moby mogą" nie przechodzi. Moby mają po 5k hp, czy to oznacza że wypadałoby umożliwić kox graczowi do tego poziomu? Ponadto w PvP nie będzie żadnej zmiany, w PvM będzie trzeba poprawiać mobki, dlaczego? Aktualnie PvM jest nudne i łatwe a autor tematu chce jeszcze bardziej to ułatwić.
Dopóki nie będzie sensownego argumentu ZA to nie ma to racji bytu. Tylko przy argumencie wypadałoby uzasadnić wszystkie za i przeciw oraz przewidzieć skutki takiej zmiany. Ciągłe boostowanie wszystkiego wprowadza błędne koło, ciągły boost i boost, do czego to doprowadzi? Na pewno do niczego dobrego, lepiej czas poświęcony na taką zmianę poświęcić na urozmaicenie PvM niż na wieczne boostowanie wszystkiego i późniejsze poprawianie tego bo podklasy zakładam że się rozjadą jeszcze bardziej. |
|
vonWelt | 2018, paź 11 11:14
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, paź 20
Warszawa | |
Ale zwróćcie uwagę, że całkiem słusznie ktoś zauważył, że to 110% mogłoby być na skille wydobywcze i rzemieślnicze ? Im większa szansa na wyjątek, tym mniej "śmieciowego" sprzętu będzie powstawać. |
|
yankee | 2018, paź 11 12:09 | 2018, paź 11 12:09
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
@vonWelt Dodanie ekstra 5% do skilli wydobywczych/rzemieślniczych mija się niejako z celem, równie dobrze można podnieść szansę na exp, tylko po co? Żeby było bajecznie łatwo? Na serwerze są dziesiątki tysięcy expów, czy chcemy więcej? Zdecydowanie nie, dlaczego? Bo exp ma być expem i ma pożerać pewną ilość czasu i materiałów. Już na chwilę obecną jest zbyt łatwo jeżeli chodzi o exp itemki z najlepszych materiałów.
Powiedz jeszcze co rozumiesz przez śmieciowy sprzęt? Nieexpowe itemki czy słabsze materiały które się wydobywa? |
|
dev | 2018, paź 11 12:51
|
|
|
|
|
| Tyriana | |
|
2007, cze 5 |
@yankee, nie rozumiesz. Powinno być tak, że masz górnika i wykopujesz od razu expowe płyty z mistyku, bo wszystko za długo trwa.
|
| GROWIN KROL PK!
|
vonWelt | 2018, paź 12 13:58
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, paź 20
Warszawa | |
Jako śmieciowy sprzęt rozumiem ten nieexpowy. Zauważyłem, że nikt nie chce w tym chodzić, a bardzo dużo takiego właśnie sprzętu wytwarza się zanim wejdzie wyjątek. Duża część potem się marnuje. Oczywiście łatwiej jest podnieść prawdopodobieństwo zrobienia expa bez podnoszenia górnego progu skilla na 110% - to może być nawet lepsze rozwiązanie.
Nie ma co się czepiać ani ironizować, wydaje mi się, że omawiany pomysł (w zakresie skilli rzemieślniczych i może kilku innych, jak np. umagiczniania) może być całkiem sensowany. I zanim ktoś się rozpędzi - z pewnością nie chodzi o to, aby wprowadzać zmiany, które uczynią cokolwiek "bajecznie łatwym", ekstremalnie szybkim czy żeby expowe mistyki spadały z nieba | | | | | | | | | | |
| | | |
|