|
|
Jimy | 2014, maj 16 21:30
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, sty 6 |
@ylus kiedys bylo duzo latwiej o wszystko niz teraz. w mobach byly tysiace gp, kamieni itp wszystkiego bylo mnostwo, brak delay na rekale/portale. Teraz zostalo to wszystko zbalansowane. Czy tego royala bylo az tak duzo ? po 10 latach starego mw ile osob biegalo w royalu ? 3/4 osob to nonstop w bloodzie a z royala/mistyka byly tylko bronie. Ohii musi sie wiecej scinac poniewaz nie ma odzyskiwania przy przetwarzaniu. |
|
ylus | 2014, maj 16 21:39
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
Generalnie nie bede sie o to klocil, nie mam zamiaru juz grac, po prostu szukam jakiegos rozwiazania zeby za kilka chwil nie bylo tego co z pierwszym MW i za te kilka chwil nie bylo MW Reborn vol 2
Moj prop spowoduje jedynie to ze nie bedzie tego az tak duzo jak byc moze niebawem, lepiej teraz dzialac niz za chwile jak bedzie za pozno
|
| #releaseweb
|
Jimy | 2014, maj 16 21:45
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, sty 6 |
|
|
ylus | 2014, maj 16 22:08 | 2014, maj 16 22:10
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
no widzisz @Jimy, wiec cos z tego jest o czym napisalem, dodaj do tego, royal kopany od 105 gornika, ohi od 105 drwala i mniej ognistych mobow ( chociaz to bym jeszcze przedyskutowal, bo dostanie tez tamer - znowu ) moze mniej skor z mobow i te towary beda zawsze w cenie i nie beda dla wszystkich i nie beda zalegac w skrzyniach, wszystko sie zazebia tylko ty masz problem ze zrozumieniem tego
|
| #releaseweb
|
Jimy | 2014, maj 16 22:12
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, sty 6 |
Jedynie gdzie sie "zazebia " to w twojej ultimie Nie grasz nie masz pojecia jak wyglada nowe MW a probujesz utrudnic gre innym. |
|
Przem86 | 2014, maj 16 22:17
|
|
|
|
|
| Ragnar | |
|
2014, kwi 26
Lublin | |
Jak najbardziej za wszystkimi propozycjami ylusa, pozatym wprowadził bym coś takiego że gracz bez tropienia nie wytnie skóry wcale. |
|
Guinness | 2014, maj 17 15:31
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2016, sie 28 |
Czas zabrac glos.
Wszelkie utrudnienia na MW matce (brzmi lepiej niz arena ) weszly po latach gry na starych zasadach. Ludzie podczas wprowadzania utrudnien mieli ogromne majatki. Zloto, mistyki, royale itd. to wszystko jeszcze mialo jako taka swoja wartosc ale zmniejszala sie ona z miesiaca na miesiac. Przy wprowadzeniu tych zmian ludzie juz mieli za duzo aby one pomogly. Na dodatek ludzie zaczeli odchodzic z MW i co robili z rzeczami? Sadze ze wiekszosc porozdawala kolegom co jeszcze bardziej zmniejszylo wartosc itemow.
Teraz startujemy od nowa, mamy zupelnie inny system walutowy. Moby mniej dropia, rzeczy sie szybciej psuja, magole szybciej padaja itp.
Moim zdaniem utrudnianie zycia parobowi jest posunieciem w zla strone. Czemu tak sadze? Niech mi kazdy powie nad czym woli spedzac czas grajac. Szyjac komplety czy koxajac z kolega? Kopiac rude czy robiac zadanko gildyjne? Ta gra to ma przynosic przyjemnosc a nie wieczne siedzenie na parobie zeby sie ubrac.
Mi sie wydaje ze powinnismy zrobic cos aby itemy sie niszczyly szybciej. Mysle ze 10 razy naprawiony item powinien sie rozpasc przy probie kolejnego naprawienia ale powinien trzymac swoj ar gdy jest naprawiony.
Zwiekszajac tylko ceny i trudnosc wydobycia itemow zwiekszamy przepasc pomiedzy starymi a nowymi graczami. Bo stary juz jest na tyle ogarniety ze i tak sobie poradzi a nowy bedzie mial ostro pod gorke.
|
| "porazki sa gorzkie jak Guinness"
"Skoro GM czegos takiego uzywa, to to nie jest bug." nT
|
Wojczi | 2014, maj 18 00:42
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 31
dom | |
Usuńcie mistyk z mw - jedna z gorszym zmian.
|
| Stój z czarem w łapie po 10 minut - mów, że umiesz grać. | | | | | | | | | | | |
| | | |
|