|
|
RespekT | 2008, wrz 24 11:45
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
i wlasciwie co Ci, Sin, przeszkadza, ze ktos wbije 70 krawca w kilka godzin, stwierdzi, ze mu sie to nie podoba, zapomni i wbije 70 alchemii? konkurencja komus wzrosnie? nie. ktos straci zarobki? nie. wiec... co w tym jest takiego irytujacego?
w pewien prog, ktory daje jakakolwiek satysfakcje to 80 skilla. potem 95.
70 to tylko tyle, zeby zobaczyc jak dany skill wlasciwie wyglada.
ok, Ty wolisz tak. bez zadnych zmian przychylnych mlodym graczom musisz sie liczyc z tym, ze online bedzie spadac. oczywiscie Ty dalej bedziesz czerpal przyjemnosc z gry, ale to nieco egoistyczne podejscie.
|
| There is no spoon
|
Sin | 2008, wrz 24 12:06
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2024, lip 27
Gdynia | |
Jak dla mnie, moglby by byc nawet gotowe postaci od razu, gdyby nic sie na mw nie zmienilo oprocz wiekszej ilosci graczy. Ale to by tylko spowodowalo spadek online, tak samo przyszybszenie gaina. Btw. Ty chcesz sforsowac tylko przyszybszenie do 70%? Przeciez to sie da w 1 dzien zrobic (od 50%). Zaliczajac jeszcze szkole/uczelnie i wysypiajac sie.
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg
|
Draq | 2008, wrz 24 13:02
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lip 2
Szczecin | |
Odplyw nowych graczy z serwera wg mnie jest spowodowany zupelnie czym innym. Dzisiaj gra dla nowych jest znacznie uproszczona i maxymalnie ulatwiona w porownaniu z tym co kiedys mialo miejsce, co jednak nie procentuje zwiekszeniem online. Powody tego widze w czym innym. Ultima jest gra w ktorej istnieje full loot, ktory jak wiemy w przyszlych MMO zostal zaniechany z powodow wlasnie oczywistych, rezygnacji mlodych graczy. Gry za ktore sie placi abonament nie posiadaja full loot'u, lub tez jest on znacznie ograniczony poniewaz stwierdzono ze traci sie przez to spory % nowych graczy. Tak wiec maly online spowodowany jest po prostu zbyt latwa utrata itemow, a biorac pod uwage podejscie grup ludzi poruszajacych sie pod portalami, zabijajacymi kazda toge jaka tylko napotkaja, poteguje ten proceder. Tym samym przeszlismy do drugiego powodu, a mianowicie wykoxanych starych postaci, ktore przypadkiem zamiast w counterstrike'a zaczely grac w ultime i maja takie pojecie o RPG, jak ventor o expach. Co do drastycznych zmian, kolejne ulatwienia dla nowych graczy nie maja sensu, poniewaz i tak beda sie zniechecac gra po kilku padach pod portalem idac sobie z miasta do miasta. Po kilku miesiacach mozna mysle spokojnie stwierdzic ze cofniecie wedrownej strazy ktora jednak troszke tego bezpieczenstwa dawala bylo zla decyzja. Tak wiem, straz ta ulatwiala walke w pvp dla blue, ale jednak znacznie ulatwiala tez przezycie dla mlodych. Podsumowujac, nie sadze by mialo cos sie zmienic z full loot'em ktory jest glownym powodem spadku online. Co do ludzi ktorzy pomylili gre z quake tez ciezko cos wymyslec, co jak co, na ta chwile stanowia juz chyba spory % dzisiejszego online :/ Jedyne co mozna na ta chwile zrobic to przywrocic straz wedrowna, ktora powinna mysle zwiekszyc lekko online. Jednak by ow online wzrosl znacznie potrzebne by byly spore zmiany co tu duzo mowic, full loot musialby sie zmienic. |
|
RespekT | 2008, wrz 24 13:16
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
...
albo przyspieszyc gainy, zeby mlodzi mogli starszym dorownac i tak szybko itemow nie tracili...
kiedys jak sie gralo w ultime wszedzie bylo full ludzi nawet przy online 40-50. bo kazdy musial skoxac postac. teraz gro postaci na shardzie jest juz skoxana, jesli nie na full to calkiem blisko.
i co ma zrobic mlody gracz? kox dlugi i uciazliwy. nie ma z kim pogadac, bo wszedzie pusto. jak juz skoxa jakis skill rzemislniczy, to swoich wyrobow nigdzie nie sprzeda, bo kazdy ma przepelnione skrzynki stuffem, co sprowadza rzemieslnicze skille do rangi 'dla statow'.
UO to gra oferujaca tysiace mozliwosci, a MW jest pod tym wzgledem jednym z lepszych, jesli nie najlepszym serwerem w Polsce. i co z tego, skoro brakuje nowych graczy?
jesli ktos ma lepszy niz przyspieszenie gainow pomysl, na przyciagneicie i utrzymanie nowych, to ja ze swojego zrezygnuje. ale niech sie 'cos' zacznie dziac.
wedrowna straz? ja nei rozumiem w ogole po co jest tyle strazy wszedzie i dlaczego straz jest niepokonana.
|
| There is no spoon
|
growin | 2008, wrz 24 13:38
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
Jestem za przyspieszeniem gainów. Pomysł Laiosa[czy kwiatka] wydaje się sensowny. Ja bym dał możliwość szybszego koxu do 22 lat niezależnie, czy znajdujemy się na wyspie, czy nie. 50/20/20 - zdecydowanie szybciej. A następnie do sumy statów 120 trochę szybciej, niż jest obecnie. Reszta zostaje bez zmian. Tak widzę to ja
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski
|
Sin | 2008, wrz 24 13:57
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2024, lip 27
Gdynia | |
I potem mlodzi gracze skoxaja te 50/20 i bedzie szok czemu wyzej rosnie tak drastycznie wolniej, zapewne zrezygnuja z mysla, ze po 60/30 bedzie znowu taka dziura w gainowaniu.
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg
|
zomg | 2008, wrz 24 14:03
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 17 |
Za nieznacznym przyspieszeniem gainów statów - o jakieś 10-15% niezależnie od wartości. Dodatkowo przyspieszyłbym wzrost statcapa, który jeszcze sztucznie kox wydłuża.
|
| http://signup.leagueoflegends.com/?ref=502842a915977193714355
|
Puah | 2008, wrz 24 14:35
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
Growin - Kwiatka ))
Ktos tam pisal o wyrobach rzemieslniczych, ze nikt nie kupuje. Otoz mylisz sie kolego, posiedzialbys na ircu to zauwazylbys, ze jest masa chetnych na wyroby kowala, krawca, stolarza, bowcraftera, druciarza tyle, ze jak juz sie takowy znajdzie to jest bardzo nie kooperatywny.
Sam osobiscie mam druciarza i przerobilem 1.5k mistyku na narzedzia dla craftow, po 2 tygodniach wszystkie zeszly wiec nie widze problemu jesli chodzi o to.
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/ | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|