|
|
Puah | 2008, wrz 23 23:40
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
Ja jedynie moge dodac od siebie cos takiego:
Postac na wyspie noobow szybciej przyswaja sobie dana umiejetnosc (ale tylko na niej) do max. 70%,a co do statystyk to przyspieszenie do 5 (przy statystyce wybranej na 45) oraz do 10 (przy statystyce wybranej na 10). Oczywiscie, gdy postac osiagnie wiek 22 lat statystyki/umiejetnosci przestaja rosnac na wyspie noobow.
Czyli mniej wiecej cos takiego:
Zenek ma woja 45/10/10. Zaczyna na wyspie noobow i postanawia sobie tam pokoxac.Z racji tego, ze jest na wyspie noobow str rosnie mu szybciej, ale tylko do poziomu 50, zrecznosc rowniez, ale juz tylko do poziomu 20.
Mysle, ze to nikogo nie skrzywdzi, a mlodych graczy zacheci jakos do dalszego koxu.
PS. Usunac klatwe nooba! ;[
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/
|
RespekT | 2008, wrz 23 23:42
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
Fable ja jestem calkowicie powazny. To Twoje podejscie jest niezrozumiale.
ja musialem sie spocic, wiec niech inni tez maja ciezko.
jest taki dowcip studencki... wiesz co to jest student?
student to takie gowno, ktore plywa po oceanie niewiedzy i probuje sie dostac na wyspe "Magister"
a wiesz kto to jest magister?
to takie gowno, ktore juz sie dostalo na wyspe Magister i teraz robi fale, zeby inni mieli trudniej.
|
| There is no spoon
|
Fable | 2008, wrz 24 00:00
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Brit | |
Problem w tym, ze nikt nie robi zeby bylo trudniej tylko chce zeby bylo tak jak jest Ktos inny jednak robi fale zeby bylo latwiej szybciej i przyjemniej bo nie chce mu sie tyle czasu siedziec przy koxie
Co Ty na to ?
A moze odrazu wszystkim dac po rowne skille/staty zeby nie bylo koxu ? Zaoszczedzi to czas, ktory tak jest cenny.
Ktos kto zakladal tu konto powinien chyba zanim zacznie grac zaznajomic sie z tym jak jest na serwie, w jakim czasie zrobi postac by cieszyc sie gra (bo nie potrafi sie cieszyc jak nie skoxa na maxa).
|
| "My best excuse is that I'm drained From everything that keeps me sane My sickness keeps me in control From everything you'll never know"
|
Anthar | 2008, wrz 24 00:00 | 2008, wrz 24 00:03
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, cze 2 |
Fable- nie o to chodzi aby ułatwić grę, ale o to by nadać nieco sensu w koksaniu postaci. Póki co jest to bierne makro dla osób które każdą wolną chwilę spędzają przed monitorem.
Postać na wyspie noobów nie przyswaja żadnych umiejętności, gdyż zwyczajnie niema jak- brak czarów, miktstur, dobrego handlu itd. Gdyby młody skoksał 70% umiejętności i jakimś cudem przedostał się na kontynent, to prawdopodobnie zaznając już normalnego koksu, darował by sobie grę. Tak na koniec dodam, Ultima Online to świetna, stara- ale za to bardzo rozbudowana gra. Przyjemnie jest sobie czasem pograć dobrą postacią. Ale makrowanie przez minimum rok celem zdobycia umiejętności pozwalających na dorównanie 80% graczy na starym, ale za to świetnym serwerze, sposobem biernego makra mija się z celem jakiejkolwiek gry. Widząc zachowanie starych graczy, kiedy to chce nawiązać klimatyczną rozmowę, a oni rzucają "Witaj" po czym teleportują się w inne miejsce - bardziej przypomina tibie. A sam system koksu umożliwia grę tylko tym ludziom, którzy siedzą całymi dniami przy komputerze i mogą sobie pozwolić żeby przy okazji wrzucić do paska ultime i easy uo.
Tak ma wyglądać najlepszy Polski serwer UO? 20 dobrych, stałych graczy a reszta niech się buja, albo poświęci 2 lata, dzień w dzień na zabawę polegającą na makrowaniu?
|
| Pozdr, Anthar!
|
RespekT | 2008, wrz 24 00:22 | 2008, wrz 24 00:26
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
gralem na takim serwerze, gdzie wszystkie (wszystkie!!) skille byly od razu. kox byl tylk pare % skilla, ktory dawal naprawde zauwazalne bonusy, ale % mozna bylo wygrac w turnieju, a kox byl przypadkowy (tzn mozna bylo oswoic pod radz dziesiec ptaszkow i zrobic 1%, a innym razem 100 bagiennych smokow i nie zrobic nawet 0,1). genialne pvm, genialne pvp.
nie. absolutnie nie chce, zeby MW wygladalo tak samo.
dowcip mial jedynie zobrazowac pewien niezrozumialy punkt widzenia. niezrozumialy dla mnie oczywiscie.
i nigdzie nie jest napisane, ze bedzie trzeba dlugie godziny(ba... tygodnie, miesiace) na kox poswiecic zanim sie cokolwiek osiagnie. to jest pierwszy temat tego typu jaki widze.
dokladnie tak, jak napisal Anthar. jakie sa wlasciwe zalozenia serwera MW?
|
| There is no spoon
|
HaMinus | 2008, wrz 24 01:14
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
Co wy za bzdury opowiadacie o jakims kilkuletnim koxie zeby dorownac starym graczom wrocilem na mw po 3 latach przerwy i w rok zrobilem sobie postac ktorej juz nie musze czynnie koxac. A jak nie chce wam sie na to poswiecac czasu to dlaczego wywalacie tu swoje placze a nie pojdziecie grac gdzie indziej? |
|
RespekT | 2008, wrz 24 11:35
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
rok mowisz? szybciutko, fakt. a ile godzin dziennie?
heh. jak juz mowilem, nie spodziewam sie, ze cos w tym temacie sie ruszy. o siebie sie nie martwie, z koxem mam spore doswiadczenia.
problem stanowia gracze nowi, ktorzy znikaja tak szybko jak sie pojawiaja.
|
| There is no spoon
|
Sin | 2008, wrz 24 11:40
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2024, lip 27
Gdynia | |
Przyszybszenie gainow spowoduje brak satysfakcji przy osiaganiu pewnego progu, umozliwi wbijanie craftow 'na chwile' na wieksza skale, zirytuje wiekszosc starszych graczy, ktorzy zapewne przestali by grac. Jednak to jest Mw, a nie uo-jaja, trzeba troche poswiecic nad ta postacia. I kazdy z nas to przechodzil, kiedys bylo nawet gorzej. I swoja droga wole tak jak jest tutaj - nudny kox, fajne pvm/pvp, niz tak jak jest w przypadku wowa na przyklad - ciekawe lvl'owanie, 0 grywalnosc pve, pvp.
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|