|
|
Jam Lasica | 2009, mar 4 08:42
|
|
|
|
|
| Athelas | | |
|
2007, sie 18
Wrocław | |
Diakon, Rzym nie odrazu zostal zbudowany, tak tez pewne rzeczy wychodza z czasem. (Nie mowie, ze mi cos przeszkadza, tylko pozostaje w sferze ogolnosci). Chociaz nie zawsze o to chodzi. Narzekania na paladyna sa naturalna kolejnoscia rzeczy, najpierw narzekano na jednych, lekko ich zmodyfikowano, pozniej na nastepnych itd. Wszystkich do okola zmieniano, wiec teraz naturalna pora na paladyna. Zwazywszy na to, ze paladyn byl konstruowany w czasach innej trafialnosci (zmiana z taktyka), mozliwe ze faktycznie przez przypadek cos wymknelo sie pod kontroli.
Plusy do bojowek w obecnym swiecie sa przesadzone. Poniewaz nie tylko zwiekszaja trafialnosc, ale tez uniki. Stad liniowosc beneficjum z % skilla zostala zaburzona. Albo tej liniowosci nigdy nie bylo, ale gdy kazdy mial te 100% wszystko bylo pod kontrola.
|
| "Wielu spośród żyjących zasługuje na śmierć. A niejeden z tych, którzy umierają, zasługuje na życie. Czy możesz ich nim obdarzyć? Nie bądz tak pochopny w ferowaniu wyroków śmierci."
|
Uruk-hai | 2009, mar 4 11:59 | 2009, mar 4 12:00
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Na pewno nie zrobia ze str/dex ma wieksze znaczenie w walce niz teraz. Udezy to w znacznym stopniu w mlodszych graczy, a o ile dobrze mi sie wydaje to gmi przywiazuja wieksza wage do mlodych niz do starszych (i slusznie). Fakt faktem bles paladyna jest nie na miejscu. Dru juz troche zostalo uwalone, chociaz wojak biegajac z druidem tez ma +6 caly czas. Wg. mnie co trzeba zmienic; wampir - krew taka jak u zywiola krysztalu (to ma byc tylko dodatek do ciosow a nie ciosem z katanki za 5 hp zabija sie wszystko). paladyn - ograniczenia czasowe co do blesa, mozliwosc uczestniczenia w wojnach gildii bez spadku gorliwosci. mr- do poprawy wilk woj- do poprawy |
|
beggginer | 2009, mar 4 12:49
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
odnosnie statow sie zgadzam, odnosnie blesa dru nie. bles dru na kims trzyma sie ~5 min (przy 300% poswieconych ze statcapa), minute z tego czasu druid castuje/medytuje, wg mnie nie trzeba tego zmieniac.
|
| .
|
kwiatek | 2009, mar 4 14:10
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
skillcapa* |
|
Drako | 2009, mar 4 19:24
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Ja to widze tak :
uwalamy wampira woja zabieramy krew albo cos tam ale za to dajemy mozliwosc biegania w dzien przy 100 wtedy nie ma problemu z pk ludzie nie musza wracac do domow jak sie noc zaczyna i wampir ma z tego tez pozytek zamiast krwi trzeba cos dac wampowi przydatnego nie tak mocnego jak krew ale cos co sie przyda , trzeba pamietac ze zeby zrobic woja trzeba grac czlowiekiem jak wiadomo nie moze miec tyle anty co inne rasy i z tego powodu troche hp jest mniejsze |
|
Puah | 2009, mar 4 19:54 | 2009, mar 4 20:33
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
Drako - co najwyzej od 105 ;]
a wampirowi magowi co zabierzesz zeby byl niewrazliwy od 100 / 105 ?
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/
|
Drako | 2009, mar 4 21:47
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
z tego co wiem to wampa nie bedzie palilo od 105% to juz gm na forum pisali ze to postanowione |
|
Lucaveli | 2009, mar 5 04:26
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
chetnie oddam krew za niepalenie ;]
|
| Dzień dobry. | | | | | | | | | | | |
| | | |
|