|
|
sto | 2008, paź 30 09:51
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, cze 21
Wrocław | |
Gainy skilli nie beda zmieniane. W statach i obu capach tez nie bedzie tez szalenstwa jednak zmiana powinna byc dobrze odczuwalna. Wypowiedzi, ktore padly po poscie secoha sa lekko smieszne - wprowadzajac taka zmiane nie robi sie nic tak na ladne oczy i widzimisie.
|
| Racja jest jak dupa - kazdy ma swoja.
|
HaMinus | 2008, paź 30 12:06 | 2008, paź 30 12:11
|
|
|
|
Nie istnieje |
Gejny na Mw sa szybkie. Chyba zartujesz ze nalezy usunac makroczeki. Mysle ze argumentacja tutaj nie jest potrzebna. Pozdrawiam. Edit: Secoh po co przyspieszac chcecie gejny, przeciez po wprowadzeniu glodu i ogolnej dostepnosci do lepszych rud i tak obecna sytuacja jest bez porownania do tego co bylo na samym poczatku shardu, o czym sam dobrze wiesz Wiec powtorze jeszcze raz gejny na mw sa szybkie, mozna wbic 9x str elfem w mniej niz 50 lat postaci, rownoczesnie chodzac sporo pvm i pvp wiec co tu zmieniac |
|
ZloIstnieje | 2008, paź 30 12:27
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
Majac 30 lat postaci mozna miec ladne staty. Tez uwazam ze nic nie trzeba w tym mieszac, jedynie co to podniesc granice statcapa. |
|
Draq | 2008, paź 30 12:58
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lip 2
Szczecin | |
Proponowalbym po wprowadzeniu tej zmiany monitorowac poczynania tych skoxanych, czy przypadkiem na tym najbardziej nie skozystaja. Innymi slowy jak juz zmieniac przyrost statow to tylko w poczatkowej fazie postaci, a nie dla tych co juz maja skoxane potwory i dzieki zmianie wbija bez wysilku 100/100 ;] Co do makroczekow to zabawni sa ludzie ktorzy by chcieli ich usuniecia. W dzisiejszych czasach pelnej automatyzacji easyuo taka zagrywka nie wchodzi w gre, proste. |
|
sto | 2008, paź 30 14:00
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, cze 21
Wrocław | |
Bledne jest patrzenie na ten pomysl z punktu starego, skoxanego gracza.
50 lat to dokladnie 90 dni online, jest to wiek w ktorym mozna osiagnac dosyc duze staty lecz nie wszyscy gracze (zwlaszcza nowi, ktorych prawdopodobnie ta zmiana przyciagnie) maja zaplecze w postaci kolegow, sprzetu i wiedzy o mechanice MW oraz zaciecie do czystego koxu. 90 dni online dla wspolczesnego czlowieka majacego na glowie nauke, prace, zycie to ogromna ilosc czasu, ktorej czesto nie mozna przeznaczyc na gre. Kiedys mielismy inne czasy a jedyna konkurencja dla UO byla tibia, jednak dzis gier mmorpg mamy cala mase, wiekszosc umozliwia szybsze stworzenie postaci i dolaczenie do prawdziwej zabawy wczesniej niz w przypadku UO.
Patrzac po forum i rozmowach ze swoimi znajomymi moge smialo stwierdzic, ze podniesie to online na naszym serwerze. Ponadto ekipa prawie jednoglosnie stwierdzila, ze to dobre pomysl.
Przyspieszenie gainow statow oraz przyrostu statcapa i skillcapa jest przesadzone (chyba, ze bedzie to awykonalne skryptowo ).
Zas wbijanie 100/100 ? Pamietaj Draq ze nadal wszystkich graczy bedzie ograniczal statcap oraz minimalna wartosc stata rowna 10 wiec w koncu bedzie wymuszony STOP. Zas przyspieszanie jedynie w poczatkowej fazie rozwoju mija sie z sensem tej zmiany - nowy gracz ma szybciej stworzyc taka postac, ktora umozliwi mu rywalizacje ze starszymi graczami.
Co do makroczekow to chyba nie ma juz sensu dalej ciagnac tego tematu - pomysl na pewno nie przejdzie.
|
| Racja jest jak dupa - kazdy ma swoja.
|
Drezu | 2008, paź 30 15:53 | 2008, paź 30 15:55
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2013, sie 2
Ostrołęka | |
+1 HaMinus Ale przyspieszyc przyrost skillcapa/statcapa by wypadalo
|
| ████████████████ ████████████████ Nowi gracze ████████████████ Wiedza lepiej. ████████████████
|
BaR | 2008, paź 30 18:38
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 3 |
nic tylko teraz mrozić konto i czekać aż wejdzie zmiana , z szybszymi gainami bo niby po co teraz koxac
|
| ...!
|
zomg | 2008, paź 30 20:22 | 2008, paź 30 20:23
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 17 |
Wreszcie może coś się ruszy, brawo ekipa.
|
| http://signup.leagueoflegends.com/?ref=502842a915977193714355 | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|