|
|
Borys | 2008, paź 29 10:34
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, maj 13
Ostrołęka/Ol... | |
Łuk nie , wamp likan tak.
|
| [18:03] < sWir > dlatego tak placze [18:03] < K|on > ja na pk chodzilem od 6/5 [18:03] < sWir > dzieciak [18:03] < sWir > ;d [18:03] < K|on > a pk moge ciebie uczyc
K|on --- Kezilop [Zelazny Wojownik] :-/
|
tuba | 2008, paź 29 13:23
|
|
|
|
|
| Trohtr | |
|
2019, sty 20
Warszawa | |
tak jak przedmowca. Luk nie, reszta tak.
|
| www.youtube.com/TheTubaq
|
ylek | 2008, paź 29 13:26
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, wrz 21
Czestochowa | |
no to hairak jak zwykle wie najlepiej w koncu gral juz kazda klasa i podklasa na MW. W poprzedniej mojej gildi mialem 3 wampirow i kazdego nawet na magiku slonce palilo ( nie pali podobno od 105 wampa bazowego a nie debilu z umem wampiryzm )
Sam chetnie moim krasnalem wbilbym wampira, ale z tego co widze nawet jak bedzie taka mozliwosc to tego nie zrobie :/
|
| My, choc nas niewielu, ale szczesliwi, my gromadka braci, bo ten, kto dzisiaj ze mna krew przeleje, bedzie mym bratem.
hairak i nowi gracze wiedza najlepiej :D
|
pocwicz | 2008, paź 29 13:33
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
Nie palilo mnie od 110 wampiryzmu, oczywiscie dopiero po wprowadzeniu poprawki przez Mepha. Bo wczesniej palilo przy 121 |
|
ylek | 2008, paź 29 13:38
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, wrz 21
Czestochowa | |
no to nie wiem po co wbijany jest wampiryzm w gildi - kiedys ktos gdzies mowil ze od 105 nie pali to sie chlopakom zachcialo zadan robic, pozniej zadne pk pvm tylko zadania meczyli po to zeby slonko nie palilo
Zajebiscie wielkie udogodnienie dla wampow nie ma co ( ironia dla debili pokroju hairaka )
ZA ZAPOMINANIEM WAMPA a jak sie hairakowi wilk podoba to NIE WOLNO ZAPOMINAC LIKI
wszystko
|
| My, choc nas niewielu, ale szczesliwi, my gromadka braci, bo ten, kto dzisiaj ze mna krew przeleje, bedzie mym bratem.
hairak i nowi gracze wiedza najlepiej :D
|
infantylny | 2008, paź 29 17:14 | 2008, paź 29 17:27
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
przeniesienie repa gildyjnego musi byc inaczej nie ma sensu cala zmiana (calkowite uwalenie niewygodnej i nie akceptowanej przez nikogo klasy)
wejdzie zapominanie, zapomne i trace 18 miesiecy robienia zadan
bo mialo nie byc nigdy zapomnienia i czulem sie w gildii bezpiecznie zainwestowalem w to mnostwo czasu, kolejne 6 misiecy spokojnego robienia zadan bede mial 105
wchodzi zmiana ktora zaproponowalem z wampira ktory byl niewygodny juz chyba bardzej dla grajaych przeciwko niemu niz nim, nie zostaje nic
dac mozliwosc zapomnienia, wywalic ognista krew, bandaze dla wampa caly czas (dzien i noc), dac mozliwosc jednorazowego przeniesienia repa gildyjnego wampirom ktorzy sa zarazeni w momencie wejscia zmiany
oglosic od razu przy zmianach jaki bedzie bonus od 105 bazowego wampa
np. 105 bazowego wampa o 21 w momencie wejscia nocnego blessa wamp zmienia sie w NIETOPeRA na tej samej zasadzie co wilkolak jednak dalej moze uzywac plyty i innych zbroji broni tak jak to jest teraz po runie w zamiane w nietopera czy ptaka. jednak szybkosc poruszania jak na wierzchowcu tak jak vlk.
co by z tego mial w pvp/pvm nic, spadal by o 21 z wierzcha a po nocy zostawal by bez niego, na noc nie potrzebowal by widma
wtedy wchodzi zmiana wampiry wybieraja czy fajnie klimatycznie biegac w todze z kapturemi nie widziec nic poza ta toga a po ponad 2 latach robienia ciezkich zadan miec klimatyczny bajer w postaci nietopera na noc
czy przeniesc rep do gildii wojakow miec 105 bojowki czy taktyki zapomniec wampa i wbic w jego miejsce poisona
bez mozliwosci przeniesienia repa gildyjnego danie mozliwosci zapomnienia wampa nic nie zmieni (najabardziej po dupie dostalbym ja) czyli nie zapomne wampa, bede bronil ognistej krwi, po dobiciu do 105 wampa bede sie domagal niepalenia przez slonce do 2011 roku czyli do tego samego czasu do ktorego nadrobil bym rep gildyjny ekipa doszla by do wniosku ze mozna dac wampowi niepalenie od 105 i wtedy latal bym i dzien i noc i mialbym ognista krew
wprowadzenie mozliwosci zapomnienia wampa liki daje mozliwosc pozbycia sie ostatniej nieakceptowanej przez wiekszosc graczy rzeczy czyli runa na ognista krew jednak taka zmiana musi pociagnac za soba kompromis w postaci mozliwosci przeniesienia repa
dalem propozycje na wyglad wampa oraz na bonus od 105 wampa wiecej chyba nie wymysle nie sadze aby to co zaproponowalem bylo w jakis sposob przegiete, pozostaje kwestia czy jest szansa na zrealizowanie tego i zaakceptowanie kwesti z repem gildyjnym
edit:
a jednak cos wymyslilem
w miejsce runa na ognista krew dac runo na przyzwanie zwyklego najzwyklejszego konia ze zwlok co by wampir ze 105 wampa na koniec nocy po odmianie z nietopera mogl wrocic do stajni i wziac widmo (jesli przegiete, to runo moglo by dzialac tylko od 105 wampa) |
|
Secoh | 2008, paź 29 18:22 | 2008, paź 29 18:26
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 3
Olsztyn | |
Wszystkie bugi, które były zgłaszane zostały umieszczone na liscie zmian, do tego dodanych zostało pare innych ciekawostek. Kiedy wejda? Nie wiem - mam nadzieje ze jak najszybciej. Ponadto w głowie rodzi sie projekcik, który zmieniłby forme uczenia sie skilla wampiryzmu oraz likantropii. Szczegółow wiecej nie moge podac, bowiem to sie wszystko dopiero kształtuje, a nie mam czasu ostatnio tego wszystkiego spisac. Jak cos uda sie wykreowac to byc moze wrzuce na forum. Dodam jeszcze, ze dostalismy od Mepha pozwolenie na wprowadzenie mozliwosci zapominania zarówno i wampiryzmu jak i likantropii. Szczegoły dotyczace usuniecia skilla wkrótce (bedzie trudno).
Edit: Zapomnialem dopisac - przenoszenie repa z gildii do gildii na 99% nie przejdzie.
|
| s3koh.republika.pl/pracoholicy.JPG
|
Sin | 2008, paź 29 18:37 | 2008, paź 29 18:37
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2024, lip 27
Gdynia | |
No przy wejsciu ognistych mountow tez nie bylo mowy o przenoszeinu gildi, wczesniej nawet nie bylo mozliwosci do niej dolaczyc, wiec nie wiem czym wampiry mialyby sobie zasluzyc na taki zaszczyt. Niemniej, warto by bylo dodac jakis bonus od 105 wampira, tudziez przynajmniej jakis zapowiedziec.
Buc - co do 2011 - niepalenie przez slonce w dzien nie przejdzie ;-).
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|