|
|
yankee | 2012, paź 12 00:18
|
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
A więc tak, Eroassassin to zależy jaki skill chcesz wykoxać biernie. Tworzenie łuków zostało wyrównane do poziomu kowalstwa które jest obniżone w biernym zaledwie o 30/35%. No niestety ale teraz powinny równo lecieć umiejętności. No i takie pytanie jak do całej reszty, sprawdzałeś sam czy kierujesz się tym co IRCowi krzykacze mówią? Jeżeli sprawdzałeś to udowodnij mi to że nie masz gaina przez nie wiadomo jak długo. |
|
Eroassassin | 2012, paź 12 00:32
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, maj 28 |
Czlowieku o czym ty piszesz, ogarnij grabie bo 99% graczy skarzacych sie na rzemioslo maja seca parobka. Ja zwykly gracz potrafie to dostrzec, a Ty GM co masz wglad na konta nie?..obudz sie prosze bo slepo bronisz zmian. Testowalem stolarke przy 82+ i przed zmianami na pelen plecak sekatych mialem z 0.2 gaina teraz na pelen mam 0.0 jak to jest 30% to sory moja pomylka. |
|
yankee | 2012, paź 12 02:04
|
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
Dobra, nie podoba się zmiana z tym że teraz trzeba grać aktywnie to odpal makro i dalej sobie bierniacz. Przy koxie aktywnym leci szybciej niż przed zmianami ale co ja tam gadam, nie znam się w ogóle na rzemiośle, przecież ludzie przy 95% skilla robią nie wiadomo jakie ilości zamówień z poziomu 2 i 3. Proszę was nie ośmieszajcie się bo najlepiej koxalibyście zamknięci w domku tnąc bandaże albo robiąc deski...
Eroassassin a czy ja pisałem że stolarka została uwalona tylko 30%? Nie stolarka trochę bardziej ale nie bój się ten skill nie jest pokrzywdzony względem innych. Wszędzie rośnie tak samo podczas koxu biernego.
A co do tego że 99% osób jęczących ma parobka na trzecim slocie żeby być samowystarczalnym, no cóż niedługo będzie trzeba łazić do innego playera rzemiecha aby coś zrobil (tak kiedyś było) bo samemu nie chce się grać w UO. Jak widzę opinie typu: w tym czasie zamiast grać mógłbym porobić coś lepszego zapuszczając makro. To po co gracie? Żeby mieć tą satysfakcję że oglądacie film a wam coś się tam w tle robi? Macie straszne podejście do ultimy. |
|
BaR | 2012, paź 12 09:11 | 2012, paź 12 09:12
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 3 |
Co ty w ogolę gadasz typie polowa twoich postów czy to na mircu czy an forum "nie podoba sie wam ze musicie grac czynnie "ty jesteś jakiś ograniczony czy co? ludzie podają ci przykłady zgłaszają to i owo a ty dalej brniesz w swoje ze wszystko jest cool jak ty się w ogolę dostałeś do ekipy to mnie zastanawia ?? Masz zglosozny Problem to do kur.. sprawdz od czego jestes ??? testerzy tez są a bugów od chu.. .....
|
| ...!
|
Sin | 2012, paź 12 10:03 | 2012, paź 12 10:08
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2024, lip 27
Gdynia | |
Podejscie moze straszne, Ty zas niestety charakteryzujesz sie spora dawka ignorancji i niezrozumieniem tematu. Jaka jest roznica miedzy aktywnym a biernym rozwojem umiejetnosci rzemieslniczych? W bierniaku odpalalo sie makro na przedmioty adekwatne w danym progu. W "aktywnym" odpala sie makro na przedmioty konieczne do realizacji zamowienia (lub robi 50 itemow z okienka crafta). A o tym, ze sa one jeszcze zbugowane nie wspominam, bo nie takie bylo zalozenie. Roznica jest faktycznie - ogromna.
Z innymi umiejetnosciami jest nieco inaczej, ale... tutaj sytuacja wyglada jeszcze gorzej. No bo jak mozna zrobic ukrywanie (biegac od mobka do mobka by sie przed nim ukryc, bez mounta, jako latwy cel do fraga - mistrzostwo), resa (magiem tankowac tulacze? Jasne.), czy nawet glupia magie (corpowac orki? Miejcie litosc). Zastanowcie sie, co ma na celu gra. Otoz wydaje mi sie, ze glownym jej zadaniem jest przyplyw zabawy dla gracza w niej uczestniczacego. Przecorpowanie 2 tysiecy orkow i przeflamowanie 4 tysieci trolli to slaba zabawa. Wrecz mordega. Nie wspominajac juz o tym, ze potrzebne sa do tego naklady pieniezne nie do zdobycia przez gracza bez zrobionej postaci. MW zawsze posiadalo ten urok, ze ~80% rozgrywki bylo przeznaczone dla postaci bliskich skill/statcapow, wczesniej natomiast nalezalo poswiecic czas na kox. System rozgrywki sie nie zmienil, koxu tak. I szczerze nie umiem zrobic postaci maga w tym nowym systemie (u wojownika/lucznika niewiele sie zmienilo). Majac ponad dziesiecioletnie doswiadczenie, znajomosci, naklady, po prostu przerasta mnie to (nawet gdybym mial nieograniczony czas to nie bylbym w stanie go spozytkowac w taki sposob). To jak maja sobie poradzic nowi gracze? Spedzic dwa lata na osiagniecie poziomu umiejetnosci w okolicy 90%, stwierdzic, ze w sumie to takie zamaskowane grindowanie expa rodem z gier Blizzarda i zniechecic sie nigdy nie odkrywajac pelnego potencjalu tego shardu? Dopoki nie bedzie mozliwosci biernego (przy w miare sensownym gainie) zrobienia postaci, lub nie uatrakcyjni sie niebotycznie czesci shardu dla nieskoxanych postaci to gra dla takowych jest niestety niemozliwa.
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg
|
Mephisto | 2012, paź 12 11:32 | 2012, paź 12 11:33
|
|
|
|
| Mephisto | | |
|
2003, sie 9
Piekło | |
@Sin, o czym Ty czlowieku piszesz w ogóle? Słaba zabawa to przecorpowanie 4 tysiecy orków, ale juz extra zabawa to zostawienie postaci na makrze na 5 dni aby skoksala magie na 100% ? Czy Ty mowisz powaznie czy masz nadal slonia przed oczami ? Zastanow sie czasem? To nie boli. Poza tym nie wszystko zostało przemienione na czynne cwiczenie, na przyklad o odpornosci na magię nie było mowy, ale sobie domowiłes swoje. Odpornosc koksa się tak jak do tej pory, przynajmniej na razie. Jak bedzie w tym zmiana, to sie dowiedza wszyscy i nie bedzie to odbicie 10k czarów od demona tylko mniej.
Czynna gra to jest cos, czego nie potrafisz pojąć i stad całe zamieszanie. Zbyt mocno zabetonowałes sobie koks bierny w glowie. To juz nie nasz problem, niestety. Gra na MW zmieniła się, bedzie bardziej czynna, więcej graczy bedzie chodzic po swiecie zamiast kitrac się w domach - a jak ktos nie ma czasu by grac no to sorry, ale ja Wam czasu nie zatrzymam. MW zawsze było przeciw biernemu koksowi, UO narzuciło taki a nie inny styl ćwiczenia umiejętności. Przez lata walczylismy z makrowaniem poprzez makrogumpy czy tez innymi metodami. Pytam po co? Rozwiazałem teraz ten problem likwidując przyczynę - bierny koks odchodzi w zapomnienie i po całym problemie. Oczywiscie niektorym się to nie podoba, a teraz wychodzi kto tak naprawdę korzystał z nieuczciwego biernego koksu - ten kto najgłosniej krzyczy. |
|
Sin | 2012, paź 12 12:00 | 2012, paź 12 12:05
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2024, lip 27
Gdynia | |
@Mephisto: Szkoda, ze nie mozemy podyskutowac na poziomie, bez rzucania inwektywami. Czy wciaz jestem elementem niepozadanym na tym serwerze? No ale do rzeczy.
Zarowno masowe corpowanie orkow jak i zostawienie postaci na makro to zabawa zadna. Dlategotez wygodniejszy byl bierniak jako mniej absorbujacy srodek do celu. Odpornosc na magie - mea culpa. Newsa zrozumialem tak, ze wszystkie umiejetnosci zostaja przerobione w taki sposob, by biernie gainowaly o polowe wolniej. Analizujac ponownie, w takim razie, (crafty wylaczam, nie leza w moim zainteresowaniu) jedynym problemem wydaje sie ukrywanie, magie zwyczajna i podklasowa mozna jeszcze w miare przezyc. Szczegolnie, ze w takim razie i tak pewnie wpadnie 100% przy robieniu odpornosci biernie.
Skad pomysl, ze nie potrafie pojac czym jest czynna gra? Na bierniaku spedzilem absotulne minimum, by moc wlasnie pograc. Przypomnij sobie co robilem majac 200/815 - nieustajace pvm/pvp/eventy/questy/rpg. Chyba, ze to nie jest czynna gra, wtedy faktycznie bede mogl przyznac Ci racje odnosnie mojego braku zrozumienia. Nie "zabetnowalem" sobie rowniez biernego koxu. Jak juz pisalem wczesniej i powtorze - popieram kroki promujace gre aktywna. Zwiekszony przyrost za takie akcje? Jak najbardziej tak! Nie powinno to jednak isc w parze z udupianiem makra.
Z tym nieuczciwym bierniakiem troche nie rozumiem. Skoro byl taki nieuczciwy, to osoby z niego korzystajace mozna rowniez tak okreslic. A zatem mianujesz baze graczy oszustami, bez wyjatku?
Ci co nie krzycza maja pokonczone postacie i w dupce sposob robienia nowej.
Edit: Przypomnij mi, kiedy ostatnio grales na mw postacia? Czy kiedykolwiek?
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg
|
Eroassassin | 2012, paź 12 12:01
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, maj 28 |
@Mephisto, nie niektorym tylko wiekszosci sie nie podoba w jakim kierunku to idzie. Masz swoja wizje i realizujesz ja i chwala Ci za to, ale przykre jest, ze ta wizja nie pokrywa sie wogole z oczekiwaniami graczy. Masz w nosie mysli innych i nie widzisz nigdzie problemu ale to jest blad. Pewnego dnia logujac sie na MW dostrzezesz, ze zostales sam ze swoimi GM-ami i wszystkie te lata tworzenia i zabawy przepadly na dobre. | | | | | | | | | | | |
| | | |
|