|
|
tuba | 2008, paź 29 14:12
|
|
|
|
|
| Trohtr | |
|
2019, sty 20
Warszawa | |
Zgadzam sie z Achaja. Przeciw kasowaniu mc. Przeciw szybszemu gainowi.
Ktos napisal szybsze gainy chociaz do 6/6 . Absurd, wojownik 6/6 nic nie zrobi. Mag 6/6 to juz jest mag do pvp i takiego woja łyka.
Myslalem rowniez o przyspieszeniu gainow statow i skili, chociazby troche. Bo wiadomo, nie kazdy ma czas siedziec po 10h przed kompem i grac tylko. Uo to gra ktora ma dawac przyjemnosc, dlatego sa roznego rodzaju shardy. Jedne sa ustawione na pvp, inne na klimat. Jest jeszcze 3 rodzaj serwerow, takim jest wlasnie MW.
Kiedys przegladalem fora roznych serwerow i byl temat wlasnie podobny do tego.Wiadomo, podzial zdan, klotnie. Podobala mi sie wypowiedz jednej osoby. Napisal cos w stylu: "wieksza ma wartosc jak i wieksze przywiazanie mamy do postaci ktora dluzej koksamy, niz do takiej ktora w chwile mozemy zrobic". Jak najbardziej sie z tym zgadzam. Wiem ze to tylko gra i jakie tu przywiazanie niby.. ale jezeli wklada sie w cos duzo czasu i pracy to jednak ma wieksza wartosc dla nas samych i przynosi wieksza satyfakcje z gry.
A ja gram wlasnie dla tej satysfakcji.
|
| www.youtube.com/TheTubaq
|
Motyl | 2008, paź 29 14:15
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, paź 4
Bydgoszcz | |
Tuba: prawie jak przemowienie prasowe premiera
Zdania sa podzielone, ale jesli ekipa chcialaby wprowadzic jakiekolwiek zmiany w gainach to nawet nie musielibysmy o tym wiedziec, i zylibysmy z tym w blogiej nieswiadomosci;] (wcale nic nie sugeruje )
|
| Ostrołęka, Olsztyn, aktualnie Bydgoszcz...
|
Secoh | 2008, paź 29 18:25
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 3
Olsztyn | |
Makroczeki nie znikną - tego badzcie pewni. Planujemy (nie wiem jak to uda sie skryptowo, by bałaganu nie narobic)przyspiesyc troche przyrost statów, jak i skillcapa oraz statcapa. Nie ma co liczyc ze postac bedzie sie robic w 5 dni... dalej trzeba bedzie duzo czasu na to poswiecic. Plusem tejze zmiany bedzie (przynajmniej w teorii) zmiejszenie roznicy statystyk miedzy nowymi a starymi graczami, tak by jedna i druga strona miała wieksza frajde z gry.
|
| s3koh.republika.pl/pracoholicy.JPG
|
Sin | 2008, paź 29 18:39
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2024, lip 27
Gdynia | |
Mam nadzieje, ze troche dla statow/skillow = _bardzo_ delikatnie, zas dla capow - znaczaco ;-).
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg
|
BaR | 2008, paź 29 22:36
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 3 |
Secoh bezsensu jest przyspieszanie gainow , skile statcap i skillcap ok ale staty bym zostawił tak jak jest
|
| ...!
|
inconnu | 2008, paź 29 22:39
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Nieznane | |
Przyrost statcupa i skillcupa przyśpieszyłbym dość mocno, skille pozostawił bez zmian, a gainy statów tez mogłyby być troche przyśpieszone. |
|
murzyn | 2008, paź 29 23:51
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, maj 19
nie twoje | |
ZA
|
| pozytywnie
|
Soku | 2008, paź 30 09:13
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Warszawa, Rz... | |
Podzielam zdanie Sina
|
| " Edit by GM: (...) Potraktuj tego komenta jako ostatnie ostrzezenie - albo bedziesz sie stosowac do zasad albo zle sie to skonczy. "
topic 4610, strona 6 _________________________________________________________________________________________________________________
Jam Lasica napisał: " Poszukujemy nowych(ej) osob(y) na stanowisko Testera. Jako Tester masz szanse: (...) [na] skomentowanie zmiany przed jej wprowadzeniem (oraz szanse na to, ze ktos Cie poslucha) (...) "
Bo zwykły gracz gówno znaczy i się go nawet nie słucha. topic 7496 _________________________________________________________________________________________________________________
pelak napisał: "Jesli chodzi o Panow , Keverena i Noredrica, dziwnym trafem bylem swiadkiem wpadow na pvm. Tak jakby dokladnie wiedzieli co , gdzie i kto co robi."
topic 7520 | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|